Jump to content

Rocker

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

-1 Poor

1 Follower

About Rocker

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

782 profile views
  1. Na mé straně nebyl žádný takový problém! Čerpadlo jsem vyzvedl v servisu a kurýr buď stejný den, nebo druhý den ráno přivezl nové čerpadlo a odvezl si staré. P. Tomáši Polívkovi z Vaší firmy jsem 10.10.2018 napsal: "Dobrý den, jen potvrzuji, že stejný kurýr mi přivezl nové čerpadlo a odvezl si staré." Ohledně Vaší schopnosti "poslat dil tak, ze si kuryr rovnou vyzvedne zpetnou zasilku pri doruceni noveho dilu" bych na Vašem místě nebyl tak zcela přesvědčen. P. Polívka mi k této věci totiž předtím na můj dotaz ještě napsal: "Dobrý den, svoz je objednaný na zítra, kurýr spolčnosti DPD si zásilku vyzvedne, jen upozorňuji, že se může jednat o jiného kurýra než ten co zásilku přiveze. Řidič si balíček vyžádá." Jestli chcete, mohu sem vložit i screenshoty tehdejší komunikace.😉
  2. Zkus se na to podívat také z druhé strany, a to ze strany zákazníka, kterému poté, co přijde po cca 40 minutách cesty MHD ze servisu odtamtud volají do práce, že díl je vadný a nelze ho namontovat. A tak se místo své vlastní práce snaží po telefonu vykomunikovat na jedné straně se servisem a na druhé straně s prodejcem. Fotky ze servisu byly rozmazané, takže jsem musel odejít z práce navíc dřív, abych byl před 17 hod, v servisu, kdy zavírají, a vyfotil si čerpadlo mobilem sám. Pak vše vykomunikovat s prodejcem. Znamenalo to pro mne minimálně jednu zbytečnou cestu do servisu tam i zpět, obojí MHD a každá 45 min. vyhozeného času. Jinak ten vrácený díl byl v prodejní ceně 1.423 Kč. Záleží na tom, co chápeš pod pojmem "neznámý". Před touto objednávkou jsem u skoda-dily.cz udělal 2 další.
  3. NoiseR: Nevím, co je nepochopitelné 😉 na tom, že jsem dostal první kus, který byl vadný (ohnutý roh jedné lopatky), tím pádem pro montáž nepoužitelný a nechtěl jsem platit za druhý (de facto výměnný kus), abych nemusel čekat na dodávku nového dílu. Nebo si myslíte, že bych si z toho nepoužiltelného kusu udělal třeba těžítko na psací stůl?🤣 Se zákaznickým servisem to velice souvisí. Nevím, jak vy, ale já v situaci, kdy dostanu od dodavatele vadný díl a kvůli tomu mi stojí auto s rozebraným motorem na zvedáku v servisu a tím pádem ho nemohu používat, ačkoliv potřebuji syna někdy zavézt do, jindy odvézt ze školky, očekávám od dodavatele flexibilní a rychlý přístup k řešení problému. A to opravu není to, že mi řeknete, že mám za díl znovu zaplatit. Navíc když jsme si vícekrát volali i psali a jasně jsem řekl, že vadný díl hned pošlu, jakmile si ho vyzvednu v servisu. Sám jste se výše v této diskusi "prsil" stylem: "Vzdycky byly a budou dva pristupy - bud si toho velkou cast udelam sam (napr. vyhledam, zjistim, nactu, co kam patri atp.), koupim levne a vydrzim cekat dva/tri dny, nez mi to dorazi, a kdyz bude problem, cekam tri dny na odpoved na muj dotaz... ..nebo to proste nechci resit, protoze vim, ze za hodinu vydelam vic nez 200,- Kc, ktere dam nekomu, kdo to udela za me, a nasledne mi to do druheho dne doruci, a kdyz bude problem, okamzite ho resi." Svým počátečním přístupem v dané věci jste ale prakticky směřoval k 1.přístupu než ke druhému, kde se sám vidíte. A když už jsme u toho slovíčkaření: 1) Píšete, že "... statistika z mych zkusenosti s touto praktikou "posilani na dobre slovo" me mlati pres hlavu pokazde, kdyz to chci znovu udelat " Minimálně můj případ Vás usvědčuje z nepravdivého tvrzení.😉 2) Dobirka splnuje Vaši podmínku, aby zákazník nedostal/neměl oba díly dříve, než je oba zaplatí, což je to, o co Vám jde. Ne že ne. 😉 Princip dobírky mi opravdu není třeba vysvětlovat. :-))
  4. Ahoj všem, u Octavia 2, kód motoru BSE odešla lambda sonda 1 (před katalyzátorem). Vzhledem k tomu, že ceny autorizovaných servisů jsou poněkud "přepálené", přemýšlím o montáži vlastními silami, nebo u neautorizovaného servisu s tím, že díl bych si dodal sám. Sondu kterého výrobce byste mi z vlastní zkušenosti doporučili? Pokud jde o cenu samotného dílu, nemám problém jít ani do originálního, který používá ŠA, pokud to dává smysl. Zatím jsem tady v jednom příspěvku vyčetl doporučení na japonského výrobce NGK. Ještě nějaké jiné pozitivní zkušenosti? Předem díiky za radu.
  5. NoiseR: Takže podle Vás jste "nechtěli zaplatit díl dříve, než ho pošlete", ale "pouze" "jste ho chtěli zaplatit do doby, nez dodam puvodní dil". To si děláte legraci! Mně z toho prakticky vyplývající 3 varianty, a to všechny pro mne z časových důvodů neuspokojivé: 1) přistoupit na zaplacení dílu znovu (teď je jedno, jestli dobírkou, nebo kartou), abyste ho obratem odeslali a auto nebylo zbytečně s rozmontovaným motorem v servisu déle, než je nezbytně nutné 2) zaplatit bankovním převodem - celá akce se protáhne oproti variantě 1) o minimálně o 1 další pracovní den navíc, auto bude zbytečně v servisu min. o další 1 pracovní den déle 3) pokud nebudu chtít platit, znamená to nejprve poslat vadný díl. Celá akce se oproti variantě 1) protáhne o 2 pracovní dny, auto bude zbytečně v servisu min. o další 2 pracovní dny déle Právě proto, že máte vyšší ceny než Vaše konkurence, očekávám vyšší úroveň zákaznického servisu jako třeba v tomto případě. To, že jsme se nakonec domluvili a šlo to i bez druhého placení, je fajn. Nicméně Vaše snaha výše zkreslit, co jste chtěli a co ne, je na úrovni pětiletého dítěte.
  6. S tím časem nemáte pravdu, že to je úpně stejné, jestli díl platím nebo ne. Chtěli jste nový díl nejprve znovu zaplatit s tím, že teprve pak ho pošlete. A až bych vrátil ten původní, vrátíte mi za něj peníze. V závislosti na tom, jak rychle Vaše banka připisuje platby, jak rychle je zpracujete ve svém účetnictví a jak rychle jste schopni v návaznosti na to vyexpedovat náhradní díl, by se celá oprava zpozdila minimálně o 1-2 pracovní dny. Rychlost výměny v tomto případě tedy je naprosto relevantní argument. U firmy, která by v dané situaci po mně chtěla vrátit všechny položky z objednávky jen proto, že jsou společně vyfakturovány na jedné faktuře, ačkoliv spolu nemusí věcně souviset, a vadná by byla pouze jedna z nich, by to byla moje poslední objednávka. Rozhodně nemám v úmyslu ztrácet čas nesmysly. Srovnání s Mall.cz dost kulhá. Nejen co do šířky a hloubky sortimentu, ale i toho, že Mall.cz prodává vesměs hotové výrobky/zboží a nikoliv náhradní díly. S výjimkou případů jako je rozbitá lednička se u všeho ostatního dá bez problémů přežít případná další výměna. Když se navíc jedná o zboží, které mi dopraví až domů a nemusím ho nikam vozit na další zpracování. Auto s rozmontovaným motorem na zvedáku v servisu je ale úplně jiná "káva". Vaše reakce a řešení byly NAKONEC opravdu korektní a vstřícné. Ovšem až po delší diskusi a poté, co jsem Vás k tomu musel poněkud "dokopat". ;-)
  7. Malarkey: V té kalkulaci pro pojišťovnu servis uvedl na práci (jak mechanika, tak lakýrníka) sazbu 620 Kč/hod.. Wittmann: Auto má poškozený levý zadní roh, takže se bude muset řezat karoserie a dát tam nový výplňový díl (nevím, jaký je přesný název). Vzhledem k tomu, že jde poměrně o náročnou opravu, kde je podstatné její provedení podle pracovních postupů ŠA, aby auto pokud možno nezačalo ve svárech brzy reznout, nechci dávat auto ke "garážníkovi". Na všechny dosavadní opravy jsem používal pouze originální náhradní díly, takže zvlášť v tomto případě se od toho určiě nebudu odchylovat.
  8. Ahoj, máte někdo osobní zkušenost s tím, jak velkou slevu na práci, resp. materiál lze vyjednat na větší opravu v autorizovaném ŠKODA servisu, která bude plně placena z vlastních peněz (tzn. ani z povinného ručení, ani z havarijního pojištění)? Kalkulace nákladů na opravu (zpracovaná původně pro pojišťovnu; ceny bez DPH): 1) Náhradní díly - 56 tis. Kč 2) Práce - 14 tis. Kč 3) Lakování - celkem 18 tis. Kč (z toho: materiál: 13 tis. Kč; práce: 5 tis. Kč) Celkem náhradní díly + materiál: 69 tis. Kč Celkem práce: 19 tis. Kč Celková cena zakázky: 88 tis. Kč Předem díky za radu.
  9. Dobrý den, přidám i svou zkušenost se skoda-dily.cz ohledně reklamace. Vloni na podzim jsem kupoval na Fabii 2 Combi novou sadu rozvodů Contitech a orignální vodní čerpadlo. Díly dorazily zdánlivě v pořádku. Jenže v servisu při montáži zjistili, že jedna z lopatek čerpadla je na jednom konci lehce ohnutá. Na první pohled to nebylo vidět, projevilo se to až při montáži. Auto bylo v autorizovaném servisu na zvedáku. Podstatně dražší čerpadlo jsem od nich kupovat nechtěl, takže auto zůstalo neopravené v servisu. Psal jsem a volal do skoda-dily.cz a popsal situaci. Naprosto beze studu mi řekli, ať zaplatím to čerpadlo znovu. Až jim přijde platba, pošlou mi ho. A až jim vrátím to původní, vrátí mi za něj peníze. Vzhledem k situaci (=auto s rozebraným motorem v servisu, podle jejich návrhu bych nové čerpadlo dostal nejdříve druhý, spíš třetí pracovní den po opětovném zaplacení) jsem musel začít být trochu nepříjemný, abychom se nakonec domluvili na logickém řešení. Tzn. nemusel jsem nic platit, nové čerpadlo mi poslali hned a já jim obratem vrátil to vadné. Byla to, pokud se nemýlím, moje první reklamace u nich. Nechci z toho dělat dalekosáhlé závěry, ale jejich počáteční přístup byl "na ránu". Nakonec vyřešeno k oboustranné spokojenosti. Jinak jsem od nich bral již více dílů. Vždy jsem chtěl originální díly a pokud mohu posoudit, tak co jsem zaplatil, jsem i dostal.
  10. Ahoj, tak přispěji také svou trochou do mlýna. Chce se to nenechat sdírat z kůže, nepřistoupit na první nabídku a hledat. Cenová nabídka v AS na kompletní dodávku rozvodů (tzn. práce + rozvodová sada + čerpadlo + chladící kapalina) byla po slevě 15% na materiál (šek ze šekové knížky) "do 11.600 Kč". Pokud bych si dodal vlastní rozvodovou sadu a vodní čerpadlo, vyšla by práce + chladící kapalina do 3.500 Kč. Takže jsem na Internetu koupil originální vodní čerpadla ŠKODA a rozvodovou sadu Contitech (narozdíl od originální ŠKODA sady je součástí dodávky i odolný papírový štítek pro údaje o datu poslední výměny a počtu ujetých kilometrů při této výměně) celkem za 4.352 Kč. Celková výměna mě tak přišla na v AS myslím slušných 7.941 Kč s tím, že mám použité kvalitní díly a práce by měla odpovídat pracovním postupům ŠA.
  11. Ahoj, před většími mrazy mi ostřikovač skla v 5.dveřích stříkal tak jako roky předtím, jak byl nastaven z výroby. Tzn. kolmo nahoru, na pomyslných 12 hodin. Po těch mrazech ale stříká cca na pomyslných 14 hodin. Nevím, jestli se tam za ty roky něco uvolnilo. Rád bych to ale vrátil do původního, mně více vyhovujícího stavu. Plastovou krytku na kloubu stěrače jsem zatím nesundával. V té části, která je vidět, jsem ale neviděl žádný nastavovací šroub. Jak to jde přenastavit? Předem díky za radu.
  12. Ahoj, u mé F2 Combi 1.4 63 kW asi odchází aktuálně v pořadí druhá baterie (VARTA Silver Dynamic, 12V 63 Ah 610 A). Vydržela cca 4 roky a 2 měsíce. Kupoval jsem ji s větší kapacitou, než byla původní baterie z výroby, aby mohl při čekání poslouchat rádio bez zapnutého motoru a dobíjet mobilní telefon. Oproti původní baterii z výroby, která měla buď 44 Ah nebo něco málo přes 50 Ah a vydržela 5 let a 4 měsíce, je to trochu zklamání. Už asi před měsícem jsem po 14 dnech, kdy jsem s autem nejezdil, přišel do garáže a auto už nenastartoval. Dobití baterie pomohlo, nicméně poslední 3 noci, kdy auto parkovalo venku, způsobily, že jsem toto pondělí ráno již nenastartoval. S jakou baterií kapacity nad 60 Ah máte ve F2 vlastní dobré zkušenosti a kterou byste doporučili? Uvažoval jsem o Originální ŠKODA baterii (ne Economy). Bohužel kapacita je jen 44 Ah a startovací proud 330 A. To ji vyřazuje z výběru. Předem díky za tipy.
  13. barbuja: Díky za info. Vzhledem k tomu, že mezitím zase přestala chladit klimatizace a nechci ji už co rok nechat nově plnit, budu muset nechat zkontrolovat, kudy z ní uniká chladivo. Pokud by se třeba musel měnit kondenzátor klimatizace (před chladičem), předpokládám, že jeho případná výměna není podmíněna současnou výměnou chladící kapaliny v normálním chladícím okruhu motoru.
  14. Ahoj, vzhledem k nájezdu necelých 165 tis. km (motor BSE) chceme nechat vyměnit rozvody. Teď v červenci současně uplyne roční lhůta na výměnu motorového oleje. Musí se motorový olej u tohoto motoru měnit společně s výměnou rozvodů a vodní pumpou? Nebo je to na sobě zcela nezávislé?
  15. Ahoj, navazuji na svůj dotaz z února t.r.. Mám najeto téměř 130 tis. km (motor BXW), a tak už rozvody asi nechám vyměnit. Zároveň mi v červenci uplyne roční lhůta na výměnu motorového oleje. Je podmínkou, že se motorový olej musí měnit společně s výměnou rozvodů a vodní pumpou, nebo je to na sobě zcela nezávislé? Co jsem se zatím dočetl, dělá to na mě dojem, že se při výměně rozvodů a pumpy musí vyměnit pouze chladicí kapalina, motorový olej ne. Nejsem ale technik, a tak bych si to před zahájením "akce" rád ověřil.
×
×
  • Create New...