Přejít na obsah

Szmek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Szmek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj. Mohl bys prosím udělat pro mě jeden test? Nalil bys z jedné strany do toho regulátoru čistou studenou vodu a napsal mi jak moc propouštěl vodu? Nemusíš se bát že bys to nějak poškodil nebo tak. Děkuji moc
  2. Nemohl by mi někdo věnovat pár minut a udělat test zda funkční termoregulátor propouští i studenou vodu? Děkuji
  3. Už se mi to povedlo vyřešit a vše zase funguje. Děkuji
  4. No právě že jen 270 Kč a za komplet chtěli 730 Kč . Voda skrz mi protéká když tam mám nový nebo starý plovák. Ale u nového plováku jsem zpozoroval že ta tyčka trčí o něco víc a stačí ho polít jen trošičku horkou vodou a hned se začne ta tyčka vysouvat takže mu stačí nízká teplota k otevření. Prostě už je víc vylítaný. Ale to co potřebuji zjistit je zda ten plovák má těsnit úplně. To by totiž znamenalo že mám už vyšoupané nebo vytlačené to osazení v tom plastu. Dík
  5. Zdravím. Tak jsem byl objednat nový termoregulátor a v autodílech mi řekli že se dá taky objednat pouze jen ten vnitřní ventil ve kterém je většinou problém že se nevrací ta tyčka a tak zůstává stále otevřený. Tak jsem ho teda objednal a vyměnil. Ještě než jsem ho namontoval zpět tak jsem chtěl provézt test a nalil jsem do hadičky studenou vodu a ta si směle protéká pomalu skrz. Neví nebo neprováděl někdo tento test zda i komplet nový propouští trochu vody nebo je úplně těsný? Díky moc
  6. Zdravím. Nahrál jsem do Columba nové mapy a po nahrání a restartování mi zmizelo uvodní logo. Celkově sice najíždí rychleji ale místo loga mám jen černou obrazovku s hodinama. Akorát když chci odblokovat obraz nebo auktualizovat FW který mám starý ještě a restartuju radio tak mi vubec nenajíždí to botovací menu s červenými pruhy. Prostě stále černá obrazovka a nevídím co mi načítá a co ne. Díky moc za rady
  7. Zdravím. Mám taky problém se špatným zahříváním motoru. Měl jsem vadný chladič na EGR ventilu takže jsem myslel že zahřívání souvisí s tím. Jenže jsem po výměně EGR na kulanci a motor se stále špatně zahřívá. Při ostré jízdě se třeba zahřeje na 90 ale s lehkou nohou teplota zase klesne klidně i k 60. Termostat jsem zatím neměnil. Myslíte že by to mohlo být tímto termoregulátorem? Jak to vyzkouším abych mohl jít na jistotu? Přijde mi že vzadu to netopí. Na nohy to asi fouká teplejší vzduch ale u oken fouká jen studeny. Díky moc
  8. No pravě to vypadá že mi chtějí vyměnit ten chladič spalin. Bydlím totiž v Německu a byl jsem tady ve škodovce a řekli mi vadný EGR Kuhler což vypadá na pravě ten chladič ale voda se mi nikde neztrácí. Akorát mám problém že se mi hrozně pomalu zahřívá motor a když už se zahřeje tak teplota klidně spadne zase dolu při volnější jízdě. Může to mít na starosti pravě ten chladič EGR? No ale co mi řekli tak že mi to všechno vymění v rámci záruky akorát musím zaplatit práci cca 500 euro. Asi by to v česku nevyšlo o moc levněji že? A druhá věc je že mi to zase jede bez jakékoliv chyby. Nic nesvítí už asi týden. Přijde mi jako by byl někde nějaký špatný kontakt nebo zaoxidovaný konektor. A přímo v tom EGR ventilu ta mechanika ozubených koleček vypadá v pořádku.Žádné vylámané zoubky nic. Jedině mě napadá ten motorek který to pohání ale pokud by nefungoval ten tak mi motor drncá při vypnutí ne? díky moc
  9. Mam tam presne to co sem hodil mirdas. Je to ve predu vedle merky na olej jenze mi to neprijde moc jako egr ventil. Ono to tak vypada ale je to spis podle me jen chcipaci klapka jelikoz tam nejde zadna podtlakova hadice nic. Pouze konektor. Ikdyz je mozne ze je ovladany pouze elektronicky. Takze je tohle na 100% egr ventil? Cely komplet a nikde jinde neni zadny zbytek? Dal jsem totiz dovnitr prst a klapka chodi uplne normalne a zadne usazeniny nic. Dekuji
  10. A může mi někdo říct kde ten samotný ventil u tohoto supermotoru najdu? U staré 1.9tdi jsem si to dělal sám ale tady vubec ani nevím co čistit... Koukal jsem akorát na tu klapku sání a ta je uplně čistá bez usazenin.
  11. No ted to mám normálně zapojené a nehlásí to žádnou chybu ani na VAG. Myslím ale že časem to zase naskočí. Kdyby na EGR ventilu odešla elektronika tak je v háji trvale.. Nejspíš bude asi ucpaný. A kde se nachází chcípací klapka? Přijde mi dost divné že v servisu mi řekli za výměnu 900 euro a práce na celý den. Když se podívám na originál díly tak EGR ventil stojí okolo 4200. Děkuji
  12. Zdravím. Asi blbá otázka ale prosím kde se nachází EGR ventil u motoru CBBB? Je hned vedle měrky oleje nebo tam je pouze "chcípací" klapka? V servisu mi bylo řečeno že je někde dole pod motorem a hodně složitá výměna. Svítí mi totiž kontrolka motoru a hlásí vadný EGR ventil. Vyřešil jsem to tím že jsem odpojil konektor od magnetického ventilu a auto jezdilo normálně. Pak jsem ten magnetický ventil uplně odpojil zkontroloval hadičky, zase zapojil vše a kontrolka zmizela. Asi po 300 km začala zase svítit. Nevíte někdo kde by mohla být chyba? Jestli není vadný třeba jen ten magnetický ventil?
×
×
  • Vytvořit nový...