Kick077

Uživatel
  • Počet příspěvků

    211
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

63 Výborná

O uživateli Kick077

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

383 zobrazení profilu
  1. No, tak nevim co je lepší..jestli to, že prosakujou všechny stejně, nebo že prosakuje jeden ze 4.. Ale zřejmě by to zanesení svíček mohlo bejt olejem, vypadá to hodně podobně.. a na ten volnoběh u studenýho motoru by to taky sedělo, protože to se ještě nestihnou roztáhnout písty a pístní kroužky a nějaká netěsnost spalovacího prostoru asi bude pravděpodobnější jinak dolejvat olej sem musel začít v létě 2016 pokud si dobře vzpomínam a to měla karkulka necelejch 80000 km. Škoda, že poprvé se měnily svíčky v servisu a nevim jak vypadaly. To sem to ale ještě tolik neřešil, což mě teď štve, protože by mě fakt zajímalo, jak na tom karkulka byla.
  2. já opravdu málokdy stojim někde víc jak den, takže zatim žádný fleky jsem nikdy nezaznamenal, ale koukam po nich když vyjíždim, u toho odlučovače je problém v tom těsnění, to mi i řekli v servisu, když sem byl v létě na prohlídce, ten tmel prej časem zvětrá a začne tamtudy prolínat olej..na tom kabelu se dole u čidla tvořej kapky..ale nic závratnýho to asi neni, jednou sem dal na celou noc pod motor velkou bílou desku a dolu nic nekáplo..(potom co sem ten olej na kabelu a olejový vaně utřel..) ten únik u odlučovače vypadá takhle no celkově je naježděno 119k km, s tim že prvních 33 jezdil děda než si koupil jiný a zbytek mam naježděno já..motor běží většinou klidně na volnoběh, ale je fakt, že občas se stane, že si mírně pocukne, ale je to skoro neznatelný, bez změny otáček podle otáčkoměru, přítelkyně ani táta, když sem jim řikal, jestli to taky cejtěj, tak nic necejtili.. taky sem se i o tomhle mírnym pocuknutí někdy dříve dočet tady zřejmě v nějakym vlákně o motoru, že nějaký skoro neznatelný pocuknutí na volnoběh občas zaznamenává vícero lidí a na ty výpadky zapalování se zeptam, už sem o tom někdy slyšel, vysvětloval nám to jeden učitel ve škole, co se zabejvá diagnostikou
  3. No mam pevnej interval, aktuálně výměna po 14000 km, olej shel ultra helix 5w-40, a poslední 4 výměny bylo vždycky nutný dolít tak 1,5 - 2 litry oleje, víc než dvě krabičky po litru nikdy a olej před výměnou nebyl na minimu.. ale právě vim, že mi olej uniká různě, trocha přes odlučovač oleje, stejká po kabelu k čidlu oleje, trocha prolíná skrz spojení olejový vany a motoru a trochu i kolem krytu rozvodů, protože to zřejmě nezadělali pořádně při výměně. Takže mě překvapuje, že se v tom, co uniká uplně ven z motoru najde ještě olej, co uniká do válců a zřejmě k těm svíčkám..
  4. Tak jsem dneska měnil svíčky, přidávam fotku jak vypadaj po 59000 km Musim říct, že mě trochu znérvózňuje, že sou všechny svíčky na závitu zadělaný od oleje Jsou poskládaný zleva doprava přesně jak byly ve válcích při pohledu zepředu na motor Kudy se tam ten olej může dostat?
  5. @Geonova: pod to co si tu napsal bych se moh v podstatě podepsat. Auto radši nepůjčuju nikomu a když je to náhodou nevyhnutelně nutný (1-2 ročně) tak předchází instruktáž sestávající v podstatě z bodů co si vypsal @jaroslavii: nevim jestli bych čekal na to až přeskočí řetěz, jakmile přeskočí tak ti bude nová rozvodová sada s největší pravděpodobností už k ničemu. Nicméně taky uvažuju že náhradní koupim, ale když tady čtu kolik s tim vyměněnym neinovovanym řetězem máte najeto, tak mam ještě dost velkou rezervu
  6. tak to se mi do toho chce ještě míň. Mám ten stejnej problém, zatim jsem se k tomu nedostal, nevěděl sem kterej tmel a nemam garáž, jenom díru venku tak se mi do toho teď v zimě už vůbec nechce. Olej mi uniká už skoro dva roky..něco kolem 40t km ale v pohodě vystačí mezi výměnama průběžně litr na dolití. Že uniká přes odlučovač jsem zjistil až letos před prázdninama na tip tady podhrjana, co ti taky napsal. Do tý doby mi v servisu řikali, že taková spotřeba oleje je v pořádku..
  7. To je zajimavý, já mam rozvody měněný jednou ve 44 000 km na podzim 2014. Ještě mi tam dokonce dali tu původní nijak neinovovanou sadu (čimž mě zpětně, když sem to zjistil, dost naštvali), nicméně teď mam najeto 111 000 km, to znamená 67 000 km a rozvody pořád v pohodě. Zarachtaj v průměru tak jednou za měsíc, když mam náhodou start po předchozí kratší trase (tak 1 - 2 km). Jinak furt jako nový a z motoru ticho (samozřejmě jenom co se týče zvuků od řetězu). Předchozí rozvody drnčeli skoro každej start od těch 33 000 km co sem s Karkulkou začal jezdit.
  8. Parkování na sídlišti znam..taky to u nás bylo že se lecos tolerovalo dokud se nenašel aktivní spoluobčan co volá policajty..nicméně nevim jestli je rozumný zahazovat lísteček. Za parkování sem dostal pokutu 3x. Dvakrát sem šel s lístečkem na policajty a oboje za 100 kč s tim, že sem udělal dobře, že sem tam došel. Kdyby to poslali na magistrát, tak by to bylo za mnohem víc. Což potvrzuje mohe třetí zkušenost, kdy mi rovnou přišel dopis s modrym pruhem že mam poslat 500 kč, pokud nechci aby to šlo do správního řízení. Vzhledem k tomu, že o žádnym přestupku sem nevěděl, lísteček žádnej za stěračem nebyl tak sem se šel poptat na policajtech a skončil sem až na magistrátu, kde mi ukázali fotku karkulky na silnici (údajně sem stál na zákazu zastavení). Na fotce sem stál normálně na parkovacim místě. Tak se mi tam pán omluvil a odložil to.
  9. Tohle klepání jsem taky dlouho pozoroval, na volnoběh a ještě sem musel zastavit a po nějaký době to začalo..pomáhalo zapnout/vypnout klimatizaci. V servisu mi už pán od příjmu kouknul do motoru a vyzkoušel vliv klimatizace na přestání klepání. Potom zahejbal s nějakejma těma distančníma plastama na hadicích/trubkách. Od tý doby (asi rok) jsem s nima jednou zahejbal i já, protože to zas klepalo a už je to několik měsíců dobrý. U tý igelitky bych se skoro bál, aby se postupem času nějak nevyklepala směrem k řemenu a nezamotala se do něj.
  10. Já jsem použil 3D folie s kanálky, na masku, jak je vidět na fotce, byla komplet chrom. I přes mojí neodbornou montáž, kdy sem to dělal poprvé, bez horkovzdušné pistole to zatim na autě vydrželo přes rok, tudíž i zimu. Nápis je dělaný z odřezků (přítelkyně experimentovala) a i když sem čekal, že to sleze do tejdne, tak zatim taky drží. Jestli chceš otestovat jak se ti to líbí, tak si myslim, že by si to mohl být schopný nandat na kapotu sám ještě s nějakym kamarádem. Lepil sem folii i dozadu na auto na větší a zahnutou plochu (křídlo) a to se v jednom nedá. Ale s horkovzdušnou pistolí se lecos dá zpátky vyrovnat, když se třeba folie při lepení blbě ohne nebo slepí k sobě, takže se to taky docela dá, ale je fakt, že se mi to nepovedlo uplně ideálně a budu to muset zřejmě předělat. Folie rozměrově na kapotu příjde tak na 500kč, což neni moc za pokus nalepit na jednu zimu a případně po zimě sundat, kdyby se to nelíbilo. Jedinej problém je, že to chce dělat v teple (nad 20 °C). Takže buď přes léto, nebo v garáži. A na youtube je dost videí z aplikace folie, takže teoreticky se dá taky docela dobře připravit dopředu.
  11. sytic: jaký typ výfuku si nakonec koupil? Mně na 1.2 TSI dosluhuje původní z výroby a budu potřebovat nahradit koncový díl výfuku. Taky přemýšlím o Ulter sport, líbí se mi, že neni moc hlučný a je slyšet jenom tak akorát, ale nevim který typ vybrat. A pokud si ho kupoval - jak je to s homologací? Jsem zamatenej z eshopů, protože někde píšou, že výfuk homologaci má, jinde zase píšou, že nemá. Byl bych radši, kdybych si dal na auto nějakej schválenej, abych pak neměl problémy na STK.