Jump to content

Kick077

Uživatel
  • Content Count

    342
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Kick077 last won the day on April 20

Kick077 had the most liked content!

Community Reputation

191 Excellent

About Kick077

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,411 profile views
  1. ukradli nějaký nářadí z kufru, jinak naštěstí nic vážnýho..
  2. Našlo se včera večer v kostelci nad labem
  3. Aktualizace: někdo z fb ho viděl ještě v 10.30 jet po jižní spojce směr barrandov
  4. Ahoj všichni, sice to neni škodovka, ale to snad v tomhle případě nevadí. Kamarádovi dneska ráno ukradli auto v letňanech na ulici tupolevova. Info viz fotka, je to těžko přehlídnutelný auto. Kdyby ho někdo viděl tel. 608 358 766
  5. Kdyby někdo zjišťoval stejně jako já, jak se mění to ozubený kolečko na klikový hřídeli tak přidávám video.
  6. takže mohlo z výroby dodaný třeba špatný ložisko s nějakou vůlí, nebo postupem času získanou vůlí způsobit kmitání rotoru a tim opotřebení uhlíků i sběrnejch kroužků, který ještě umocnil bordel, co se tam nasbíral.?
  7. No podle toho, co sem viděl se prach rozhodně neodstředil a mírný zbytky oleje byly patrný na regulároru..každopádně hmota co tam byla, byla prostě taková mastná kaše. Dostat to pak z rukou bylo dost náročný. Druhá možnost by teda byla, že tam při výrobě dali vazelínu i na místa, kde bejt neměla..docela překvapivě jí bylo hodně kolem závitů od šroubů upevňujících regulátor, což je i vidět na fotkách Vzhledem k tomu, že tam ty uhlíky byly fakt dost osekaný, rozhodně neměli stykovou celou plochu jak by měly mít a sběracím kroužkům chybí skoro na polovině povrchu vodivá vrstva, nedivim se, ž
  8. @ales-r : pro výměnu napínací kladky nevidim důvod, ale musí se dát pozor, aby se nasadil řemen zpátky stejnym stejnym směrem, jako tam byl předtim. Jinak je to občas hrůza co se mechanikovi zadaří no.. @Jarda-k : asi to možná ještě přijde na řadu..nemáš případně tip na nějakou osvědčenou opravnu v praze? Bohužel jsem blbej a jak jsem to chtěl mít vyřešený rychle, objednal jsem jinej alternátor, radil sem se v obchodě a hledali to podle nějakýho kódu na tom mym alternátoru, aby to bylo stejný, jenomže já to číslo zjistil z někaký fotky toho alternátoru na internetu pro
  9. Děkuji za info, můžu potvrdit, včera se podařilo s použitim mírnýho násilí dostat alternátor ven, přesně jak píše @Jarda-k @DAVID7001 - pokud píšeš, to co myslim, tak já mam verzi s klimatizací, a tam dochází k napínání řemenu napínací kladkou, alternátor je přidělanej napevno pomocí dvou šroubů, jeden je tam, jak má šipku na obrázku jarda-k a druhej je nahoře. Myslim, že jsem někde čet, že u verzí bez klimakompresoru se řemen napíná pomocí naklápění alternátoru. Po vyndání alternátoru a lehkym zatřepání vypadlo trochu prášku, tak sem si řikal, ty jo, to je bordelu. T
  10. No, strávil sem hledánim pár hodin, každopádně pomocí různejch klíčovejch slov o vyndavání alternátoru se nic nenašlo, tak sem to vzal jenom podle alternátoru a toho bylo tuny všeho možnýho. Každopádně na to bohužel nemam čas to celej den pročítat. Zase sem složil dohromady karkulku a vyrazil do nejbližšího autorizovanýho servisu. Tam mi potvrdili, že to je lišácky udělaný od škodovky z výroby a jen tak dolu to nejde. Jak se to dělá mi ale neřekli. A udělat to teď nemaj čas. Ptal sem se i v jinejch v okolí a všude maj plno min. na tejden dopředu. V pondělí zkusim vyměnit s alternátorem n
  11. Škoda Fabia II FL, 09/2010, CBZA, 125000 km Ahoj, včera na mě ráno začala blikat kontrolka dobíjení, blikala jenom chvilku. Tak jsem dojel ještě dojel. Večer jsem zas vyrazil na noční, blikla jednou. A dneska ráno když sem jel domu tak po pár km vypadnul posilovač, rozsvítilo se ABS a pípala nějaká kontrolka na selhání brzd. Samozřejmě jel sem jenom s dennim svícenim, bez stěračů, větráku i rádia a hodně defensivně s velkym rozestupem. Nakonec zhasnul i tachometr. No za občasnýho nesvícení kontrolky, se mi podařilo nějak dojet domu. Když sem změřil baterku, bylo na ní 11,9 V. Zkusi
  12. Díky, taky přeju ať to jde dobře a poreferuju tu až to udělam EDIT: ještě sem si vzpomněl, že sem viděl ten motor ve škole minulej rok a odlučovač sem si fotil, abych věděl, jak sou tam šroubky daný a když na to teď koukam..po odšroubování těch šroubků okolo, sundaj se z toho i nějak jednoduše ty hadice, aby to šlo vytáhnout ven z motoru?
  13. Mam sice něco trochu u sebe v tématu, ale když sem to tu teď objevil, přidam i sem sumarizaci nákladů do konce roku 2017..je to od 09/2013, kdy sem auto převzal v rodině..vedu si náklady všeho spojenýho s autem.. i nějak tak pokoušim o rozlišení nákladů na variabilní a fixní jak zmínil @Tycoon předtim..neni to uplně na 100%, ale pro představu by to mohlo posloužit..když třeba stihnu kvůli nájezdu 2 výměny oleje do roka, tak započítam jednu do fixních, druhou do variabilních, protože jednou za rok bych ten olej měnil i kdybych neujel skoro nic atd.. Je to bez započtený hodnoty auta.
  14. to mam taky v plánu koupit nějakej tmel na motory, a ještě by mě zajimalo, jak to jde sundat dolu..ten původní tmel co tam je..je na to něco speciálního potřeba? Případně jsou ještě nějaký další překážky, který by mohli při výměně nastat?
×
×
  • Create New...