Přejít na obsah

Alf60

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

796 zobrazení profilu

Oznámení Alf60

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No, pokud to má být finální verze na rok 2019, tak se moc nepochlapili. Už teď mají zpoždění s aktuálností několik měsíců.
  2. Columbus dovede občas překvapit. Když nastavíte variantu trasy "Krátká", čeká vás možná i toto.
  3. Dnes opravdu perlím... Má tam Bolero, čili bez navigace. Update portál přesto nabízí stažení map.
  4. Sorry, zastřelte mě. Já jsem měl ve vyhledávači VIN z kolegova auta . Zajímavé ale je, že sice má Amundsena, ale navigaci v něm nemá. Dík spirito za nakopnutí. Na Columbus tedy bohužel zatím nic...
  5. Stáhne se soubor o velikosti ca 6 GB s názvem STD1_P38_EU_2016_2017.zip. Obsahuje soubor DBInfo.txt, jehož obsah je: PartNumber2="5G0919866AD" PartNumber4="5F0060884S " PartNumber3="5E0051236 " ApplicationSoftwareVersionNumber="0059" SystemName=" ECE 2016/17 " Dál obsahuje složku "market" v jejíž podsložkách je oněch 6 GB souborů, mimo jiné i mapy
  6. Mě už se nabízí aktualizace ECE 2016/2017. Problém ale je, že se mi nedaří ji dostat do Columbuse. Vždycky vyskočí "Chyba: data nedostupná...". Už jsem zkoušel tři různé SD 32GB (naformátované FAT32), pouze se soubory ze staženého zipu. A pořád nic. Nenapadá někoho, v čem je problém, nebo kde dělám chybu?
  7. Takže jsem trochu laboroval a přišel jsem na jednu zajímavost. Pokud v navigaci nastavím Bez silnic s vinětou a v Zobrazit dostupné viněty nastavím viněty států, kterými projíždím (zde ČR, SK, HU, RO), navigace nabídne alternativní trasy. Já dost dobře nechápu, jaký je v tom nastavení rozdíl, ale Columbus asi ano. Máte pro to někdo nějaké vysvětlení
  8. Ty průjezdní body beru zpět. Zmátlo mě "Změnit trasu v mapě". Tam to umožňuje vložit jen jeden bod. To ostatní ale platí. Takto např. vypadají alternativní trasy v iGO Primo s mapami od HERE a TomTom. Je na nich vidět, že Primo s mapami umí pracovat líp
  9. Po pár dnech zkušeností musím říct, že mě navigační soft v Columbusu dost zklamal. Věděl jsem, že oproti iGO Primo, které jsem používal dosud, to bude horší. Že to ale bude o tolik, to mě nenapadlo. Oproti funkčnosti Prima působí Columbus jako hóóóódně chudý bratříček. Jen namátkou - není možné vložit více průjezdních bodů, není možné zakázat průjezd některými body/úseky (ať už pro aktuální trasu nebo trvale), není možné zakázat/povolit nezpevněné vozovky atd. Tyto věci už dnes umí každá "čajna" za 2 litry a navigace několikrát dražší by aspoň něco z toho umět mohla. Další "zajímavosti" pak najdete na tomto videu: http://uloz.to/live/x5XDv2tV/columbus-mp4 1. Při plánování ca 880 km dlouhé trasy do Targu Mures v Rumunsku, je rozdíl délek mezi ekonomickou, rychlou a krátkou trasou 2km (!), což je divné. Rozdíl časů je pak 45 minut (ekonomická/krátká) přesto, že v mapě jsou trasy stejné. 2. Chtěl jsem jet centrem Budapešti. Do navigace jsem průjezdní bod nemohl dost. V reálu se pak navigace chytla prakticky ihned po odbočení z obchvatu Budapešti na cetrum. Další perličkou pak bylo, když mě navigace protáhla "zkratkou" (červenou a modrou barvou v mapě), která určitě nebyla ani rychlejší a ani kratší, než původní trasa. Jestli jste někdo zaregistrovali podobné "specialitky", podělte se...
  10. Zdravím pánové Docela rád bych si nechal protijedoucími i blikat. U mě je ale bohužel situace dost jiná. Potkávací světla svítí ca 20-30 m před auto (viz snímek i s výřezem mapy, kde to bylo). Při pomalé jízdě po nějakém manévrování volantem (myšleno odbočení), se levý světlomet vytočí doprava (odhad 15-20°) a dolů. Když zrychlím na nějakých 70-80km/h světlomet se částečně vrátí, ale ne úplně do osy s autem a stále zůstává níž než ten pravý. Auto mám pár dní a tak jsem volal prodejci. Prý se mám zastavit a že se na to mrknou v jejich servisu. Tak jsem zvědavý jak to dopadne.
×
×
  • Vytvořit nový...