Přejít na obsah

tslany

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

490 zobrazení profilu

Oznámení tslany

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pěkná práce :-) ale obávám se že jakmile to není origo tak do toho nepůjdu a zůstanu teda u 288/256. Přecijen není to moje auto :-D Jestli jsem to teda pochopil správně, potřebuju následující: - přední těhlice 1.9 96kW (jetý) - přední brzdiče s držáky 1.9 96kW (nový/repas) - plech 1.9 96kW (nový) - kotouče 288mm (nový) - desky k 288mm kotoučům (nový) - zadní náprava 1.8 132kW (jetý) - repas zadních brzdičů - kotouče 256mm (nový) - desky k 256mm kotoučům (nový) Snad mi nic neušlo :-D Díky moc :-)
  2. Jestli to brzdí nebo nebrzdí je subjektivní, někomu to může přijít v pohodě, ale já co jsem jezdil dlouhodobě s nějakýma autama a teď si střihnul pár 100km jízd s tímhle (předtím tak 20km max; daily čeká než mi dojde posilovač z ameriky protože ho servis rozbil a miatou na dálnici fakt nee) tak musím říct že je to špatný když při snaze zabrzdit ze 150 držím křečovitě volant a brzdím i očima :-D Co je na té výměně nápravy tak špatného? (pokud neberu v potaz že to auto tak nebylo homologováno) libor.kratas: Díky moc chlape, takovou odpověď jsem popravdě ani nečekal Z toho cos napsal tak na předek asi těch 288 (jsem teda myslel že tam jsou tak 250) a dozadu buď 256 nebo spíš těch 280 když je tam rozdíl jen 200 na kotouč a 100 na deskách - a tady se chci zeptat, z čeho přesně ten držák sebrat, a jaký kotouče na to přijdou? Nevím jak mají tyhle auta udělanou ručku, jsem zvyklej že je to "buben uvnitř kotouče" ale co se dívám na obrázky kotoučů tak tam nic takovýho nevidím, tzn chápu to dobře že kotouče stejný jak teď na předku, tzn. 1J0 615 301 E/M/P?
  3. Máme v rodině tuhle modlu, rv 2003, nějaká "factory" úprava na 83kW nebo kolik (kdo ví co je to zač), jenže ty brzdy jsou prostě katastrofa. Nevím kolik cm to má, vepředu kotouče vzadu bubny, ale prostě to nebrzdí. Chtěl bych jako narozeninovej dárek koupit nějaký věci aby to auto bylo použitelný a umělo to normálně zabrzdit v rozumnným čase. Nevím jak to má koncern udělaný, např. u Hyundaie nebo Mazdy se prostě koupí brzdič s držákem nebo jen ten držák a hned tam jde dát o 2-3cm větší kotouč. Mezera mezi brzdičem a diskem (15") tam je dostatečná aby se tam vlezlo něco většího. Moje otázka zní - jaká je nejlevnější cesta k větším brzdám? (v part numberech) Vyplatí se předělávat zadek z bubnů na kotouče, nebo je to ekonomický nesmysl? Výrobce kotoučů a desek poradit nepotřebuji, auto brzdí "jak z výroby", to jen říkám předem :-)) Kdyby náhodou pro upřesnění bylo potřeba něco, nevím, vin asi nebo současný PN, tak dodám, jen to zrovna nemám u sebe a tak nějak doufám že v tom třeba není zmatek
×
×
  • Vytvořit nový...