Přejít na obsah

Martin AZQ12V

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

472 zobrazení profilu

Oznámení Martin AZQ12V

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Xp3 - Podle štítku to byl OMV bixxol extra 10w-40. Normu však nevím. Mechanik to má v kanystrech, a dává to do všech aut jezdících na olej této specifikace. Nyní jezdím na Castrol Edge 10W-60 FST.
  2. V červnu mi na 123tkm kleklo moje AZQ 2003. Již nějaký čas jsem pozoroval záškuby ve volnoběhu, i když jen na nejnižší volnoběžné otáčky při plně ohřátém motoru. Na výkonu se to nijak neprojevovalo. Pak jsem jeden večer přeparkoval a po následujícím startu začal motor celkem chrastit. Obvykle zachrastění při napnutí řetězu trvalo do 2 vteřin, ale tentokrát zvuk ustal až tak po minutě chodu. Šlápl jsem na to a po 5 hodinách dojel do Tater.. Následující den při cestě zpět se to opakovalo a v koloně u Ružomberka se rozsvítila kontrolka emisí. Naštěstí jsem dojel domů a poté do servisu.. Změřil mi tlaky 12,13,8. Motor jsem nechal zrepasovat u pana Dvořáka ve Vyškově. Blok byl v pořádku a bez opotřebení, dále jsem dostal přebroušenou hlavu s novými vodítky, šálky, pístní kroužky, gufera, rozvody s úpravou napínáku, ložisko napínáku řemene příslušenství a řemen, chladící kapalinu a olej 10w60. Auto jezdilo na olej 10w40, který byl měněn kolem 9-11tkm každý rok. Motor byl po rozebrání silně zakarbonovaný. Řetěz byl natažený tak, že se o sebe lišty téměř opíraly. Katalyzátor byl nepoškozený, jádro neuvolněné a čistý, svody do něj nepraskly. Nyní mám po GO najeto přes 2tkm, spotřeba oleje nezjištěna a vše OK. Jedeme dál
  3. Při problému s cívkami jsem měl tak trošku štěstí. První klekla na volnoběhu přímo před barákem asi v 90tkm. Motor začal kulhat a zhasl. Cívku jsem odhadl hned a byla vyměněna i se svíčkami. Asi po 5tkm. mi u Bučovic při cestě do Brna motor přestal na pár vteřin táhnout a zablikal check. Najednou se však chytla, a zbytek cesty byl úplně normální. Zajel jsem na diagnostiku a v paměti byl výpadek válce.. Po dalších 400km opakování situace.. Vyměnil se zbytek, a poslední funkční cívku jsem nechal jako nouzovku. Nejhorší je, vytáhnout ty konektory.. Cívkám prý prospěje pravidelná výměna svíček, které mají jako nové menší přeskokový odpor, než staré..
  4. Krásná práce, zvlášť na plyn Na takový obsah motoru máš docela velký nájezd. Taky mám AZQ 06/2003, zatím má 106tis. Krom 2.cívek jsem zatím bez jakéhokoli problému. Nové mám sice už všechny, ale poslední funkční jsem nechal jako nouzovku na dojetí. Řeťez slyším při startu výjimečně. Jezdím s ní kolem baráku i po celé ČR.
×
×
  • Vytvořit nový...