Přejít na obsah

dobesrobert

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

447 zobrazení profilu

Oznámení dobesrobert

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny, při prvním slunci po mrazech se objevil tento zvuk. Registroval jsem jej už někdy listopad, prosinec, ale nikdy ne takto silně. Vychází to od řidičového A sloupku dole v rohu u spojení Sloupek/Čelní sklo/Palubovka. (když nacpu do toho rohu cestovní polštář, skoro to není slyšet) Nemá někdo tušení co by to mohlo dělat? Zvuk se objeví až od rychlosti cca 95-100km/h, intenzita se mění i s venkovním větrem, vibrace na silnici na to nemají vůbec vliv. Napadá někoho, co by mohlo z takto do něčeho drnčet? Díky za nápady, protože ten zvuk přehluší i radio... :( 20210215_141608.mp4 20210215_141608.mp4
  2. Zdravím všechny, Superb iV, najeto 23tis km, výroba 01/2020 Při couvání se z DSG (anebo odněkud, odkud nikdo neví) ozývají zvláštní zvuky a auto s sebou škube (jen při couvání bez plynu - jen puštěná brzda - s plynem to neudělá). Bylo v servise v posledním týdnu již 2x (půjde příští týden potřetí), kde při první návštěvě se problém nepovedlo vyvolat, při druhé již ano (dokládal jsem navíc videem). Provedli vystředění, DSG do základního nastavení, upravili nějaký plech (nevím více) a problém byl (alespoň v servise) vyřešen. Po příjezdu domů při couvání úplně stejný průběh. Odpozorováno, že pokud klepe/cuká na zpátečku, při rozjezdu dopředu je při řazení 1->2 slyšet klepnutí a auto cukne. Vyšší stupně již vše hladce. Vše se děje hlavně při popojíždění (zpátečka - parkování, řazení 1-2 popojíždění v kolonách), při plné akcceleraci vše hladce. Přidávám video: (nemusíte ani extra nahlas, jde to slyšet): https://drive.google.com/file/d/1RiFOebIy4HR9QbGWzeTrQtvcm5e4qWYg/view Aktuálně servisem vznesen dotaz na technické oddělení ŠA a čekám, kdy mě servis zavolá zpět. Nenapadá někoho, co by to mohlo dělat, případně, nesetkal se někdo již s tímto problémem? Díky za odpovědi
  3. Zdravím, mám S iV (aktuálně najeto 18tis) a přesně tyto funkce, které popisuješ, umí už v základu. Pokud je auto připojeno na nabíječku (220V nebo wallbox) tak je možnost v aplikaci v telefonu okamžité spuštění spuštění klimatizace (nastavuje se teplota a jednotka buď spustí chlazení nebo topení - vyzkoušeno obojí), okamžité spuštění vyhřívání oken (příplatková výbava) anebo máš možnost přes plánovač odjezdu nastavit, kdy ráno odjíždíš a auto na tu dobu vytopí/vychladí interiér. Plánovač jsem ještě nikdy nezkusil, ale topení / chlazení ráno stačí spustit s budíkem a do půl hodiny (při 5°C venku) je v autě 22-23°C. A je to fakt super. Žádné mlžení okna, když prší (když běží klima už půl hodiny před odjezdem, tak se hezky vzduch vysuší), jsem zvědavý na mrazy. Nevím, zda to funguje bez připojené nabíječky, ale při kapacitě baterek 10kWh bych to nedělal - zbytečně se sežere 1-2kWh jen na topení. Jediný problém je aplikace Škoda Connect. Když se podíváš na hodnocení na Google Play (nevím jak Apple) tak ta stabilita je fakt mizerná. Nějak si říkám, že do budoucna tomu dají nějakou péči a vychytaj to, aby to fungovalo lépe. Nicméně když tu apku 2x týdně odinstaluješ a znovu nainstaluješ, tak se mi ještě nestalo, že by neudělala to, co chci. Jen je prostě línější a člověk s ní musí mít trpělivost. Jinak spokojenost maximální.
×
×
  • Vytvořit nový...