Přejít na obsah

kmozis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 937 zobrazení profilu

Oznámení kmozis

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. STG 09 Zentralelektrik přístupový kód 31347 Anpassung Leuchte30FR LC72 Dimmwert AB 30 Nastavit hodnotu dle požadavku (standardní hodnota 100 %)
  2. STG17 Kód: 20103 / 25327 Adaptations (9)-outside_temperature-p_ice_warning_exit_temperature (10)-outside_temperature-p_ice_warning_entry_temperature aha, tak kolega už byl rychlejší... tak já jen doplním, že je to ověřené, funguje, já to mám také modifikované
  3. Bez záruky, můžeš to zkusit (je to pro auta s KESSY, což Ty nemáš, jestli jsem to dobře pochopil): STG 09 (Zentralelektrik) Přístupový kód: 31347 Anpassung Zugangskontrolle (Access Controll) Funk bei Klemme 15 ein nastavit na "aktiv"
  4. Z odkazů uvedených na první stránce tohoto vlákna. Kódy pohromadě téměř všechny mám, většina v Němčině, něco v Angličtině, něco v Češtině...
  5. Ale ty chceš předpokládám řešit blikání předního DLR, tak proč do toho taháš zadní blinkr u Golfa. Každé světlo se kóduje zvlášť, ty budeš kódovat pouze přední levý a pravý DLR. Když to přeženu, můžeš si levý nakódovat, aby se ztlumil a pravý aby se vypnul (nebo blikal současně, nebo blikal na střídačku...). Návod, aby přední DLR led pásky blikaly současně s blikači je zde: STG O9 Zentralelektrik přístupový kód 31347 Adaptations (16)Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G2 nastavit z "not active" na "Blinken links dunkelphase" Zkontrolovat, že (18)Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH2 je "0" (19)Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH2 nastavit z "maximise" na "minimize" (16)Leuchte3LS VRB21-Lichtfunktion G3 nastavit z "not active" na "Blinken rechts dunkelphase" Zkontrolovat, že (18)Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH3 je "0" (19)Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH3 nastavit z "maximise" na "minimize"
  6. Něco málo kdysi nakódováno od Ferdy, nyní přes OBDeleven vlastními silami dokódováno mnoho dalšího. Seznam provedených a možných úprav: změna citlivosti plynu (jako u Audi) - ale to jsem posléze zase zrušil, nefungoval tempomat; režim ESC sport/vypnuto; USB port nastaven na režim iPod (u toho zároveň dobíjí připojení iPhone); COLUMBUS - změna uvítacího loga; COLUMBUS - zobrazení čísla silnice/názvu ulice i při zvoleném vlastním jízdním profilu; COLUMBUS - zrušení AM pásma; COLUMBUS - Video in motion; COLUMBUS - automatická změna letního času (nová položka v menu); COLUMBUS - aktivace WiFi pro streamování z DLNA (pokud se nakóduje i zobrazování konfigurace WiFi v nastavení médií, hlásí to pak při diagnostice chybně nakonfigurovanou jednotku infotainmentu 5F; ale jinak vše funguje); COLUMBUS - aktivace skrytého menu; otevírání/zavírání kufru pomocí tlačítka/ovladače; ztlumit osvětlení SPZ při otevřeném kufru; rozsvícená zadní světla při otevřeném kufru; otáčky ventilátoru v režimu AUTO; snížení intenzity osvětlení nohou (dokoupené LED i při nastavených minimálních 10 % v menu svítí pořád hodně); snížení intenzity podsvícení výstražného trojúhelníku; LED osvětlení SPZ; LED osvětlení interiéru; LED blinkry; LED osvětlení zpátečka; LED obrysovky; LED mlhovky; denní svícení (LED pásek) bliká zároveň s blinkry; denní svícení (LED pásek) vypnuté při zatažené ruční brzdě; světelná houkačka - na mlhovky při denním svícení; světelná houkačka - funkční i při vypnutém zapalování; mlhová světla - obě zadní mlhovky; mlhová světla - varování na zapnutí při vysoké rychlosti; MAXIDOT - změna grafiky pozadí; MAXIDOT - zobrazení množství paliva k dotankování/teplota oleje/laptimer; MAXIDOT - úprava mezních teplot výstrahy námrazy; asistent rozjezdu do kopce - aktivace (já měl aktivní už z výroby); asistent rozjezdu do kopce - prodloužení pomoci; asistent rozjezdu do kopce - práh náklonu pro aktivaci; vyhřívání sedadel - permanentní paměť i po vypnutí zapalování; vyhřívání sedadel - úprava teploty; asistent dálkových světel - paměť i po vypnutí zapalování asistent dálkových světel - snížení rychlosti pro aktivaci; dálniční světla - rychlost pro aktivaci; dálniční světla - rychlost pro deaktivaci; dálniční světla - doba pro aktivaci; dálniční světla - doba pro deaktivaci; světla v dešti - doba pro aktivaci; světla v tunelu - doba pro aktivaci; tachometr - nastavení křivky podsvícení za různých světelných podmínek; tachometr - protočení ručiček po zapnutí zapalování; parkovací asistent - úprava rychlosti pro vypnutí; varování zapnutí mlhovek při vysoké rychlosti; při automatickém uzamčení se zamkne také víčko nádrže; cyklus komfortního blikání ze 3 na 5 (aby to fungovalo, musí se v infotaimentu provést reset světel do továrního nastavení); ostřikovač světel - zvýšení intervalu počtu ostřiků okna pro aktivaci; ostřikovač světel - zpoždění aktivace oproti ostřikování okna; CORNER - aktivace (já měl aktivní už z výroby); CORNER - rychlost ztmívání; CORNER - prahová rychlost pro aktivaci; stěrače - zaparkování po vypnutí zapalování; stěrače - Teardrop přední a zadní stěrače; akustický signál při odemčení/uzamčení vozidla (+ možnost nastavit v menu); třetí brzdové světlo jako potvrzení uzamčení/odemčení; easy entry (nefunguje); zavírání oken při dešti (nefunguje, mám už novější jednotku).
  7. Nevím, mám panoramu v combi, nic se z toho neozývá, vypadá to super, je to super. Pokud Tě to zlobí, jde to prý nějak promazat, zeptej se na to v servisu. Já to ještě řešit nemusel. To, že se bohužel v octávce ozývá v interiéru všechno možné jinde, to je pravda. Nezávislé topení je jedna z věcí, která je v zimě návyková (navíc, když je zima, jako je letos). Měl jsem kvůli opravě vypůjčeného golfa combi. Podstatně horší výbava, než mám já v Octavii. Za ty dva týdny jsem zjistil, že z věcí, co mám ve výbavě navíc, mi skutečně chybělo: kessy (návykové, pořád jsem u Golfa hladil kliku a nic, když už ty klíčky musíš vyndat, tak strčit je pod volant pro nastartování už takový problém není, ale nechat je v kapse nebo tašce a neřešit to, je fakt návykové), elektrické otevírání 5 dveří (přejížděli jsme se zimní bagáží a lyžemi od návštěvy k návštěvě, tohle se hodí), nezávislé topení (o tom už řeč byla, nastupovat do vyhřátého auta je fajn, motor je za to taky určitě vděčný, těch pár deci, co to stojí ve spotřebě, oželím), výhřev sedaček (jako při neustálém mrazu, co je letos, fakt dobré), xenony s automatickým dálkovým světlem (i kdyby nebylo to automatické dálkové, tak ta svítivost ve tmě se nedá srovnat), navigace (on-board system je prostě jiný komfort, než někde něco lovit na mobilu), ovládácí prvky na volantu (sahat na radio už jsem se díky tomu úplně odnaučil), ztmívatelná zpětná zrcátka (ve tmě to byl docela znatelný rozdíl, na který jsem brzy odvyknul). Bez panoramy se žít dá, ale je to prostě něco navíc, to si užíváš hlavně zase v létě. Stejně tak je to s ostatními věcmi, jako zatemněná okna nebo sedačky s pamětí. Naopak, příplatkový CANTON se subwooferem v Octávii hraje hůř, než sériový zvuk v Golfu - to je fakt nářez, jak tohle ojebali. A Golf uvnitř nikde ani jednou nevrznul, to zpracování interiéru je bohužel taky jinde, krutá realita. Jinak ten Golf měl taky 1,4 TSI, ale slabší, tuším, že jen 90 kW. A s naloženým autem nebo do ko kopce to prostě je znát, ne v rozjezdu, ale při vyšších otáčkách, když na to šlápneš. Octávka pořád akcelerovala a táhla, tohle už jenom řvalo. Jezdit s 63 kW si tak nějak už ani nechci představovat, i když to určitě lze, to nezpochybňuji.
  8. Ahoj, byl by mi někdo, prosím, schopen v Praze a okolí ve čtvrtek 02.02. nakódovat pár věcí (změna citlivosti sešlápnutí plynu, zrušení AM, světelná houkačka na mlhovky, prodloužení rozjezdu do kopce, paměť na vyhřívání sedaček...) a zároveň připojit na dálková světla bezdrátový spínač od Jablotronu https://www.jabloshop.cz/rc-85-vysilac-do-vozidla (používám na otevírání garážových vrat)? Děkuji
  9. Co všechno tam za tyhle peníze je? Dveře, podběhy, kapota, kufr?
  10. 2MaroCZ: To, že by se světelná houkačka kódovala na přední mlhovky pouze při denním svícení, je mi jasné. Při normálním svícení už xenon svítí a dálkové světlo je pouze otázka naklopení paraboly, takže tam nemám důvod to měnit. Jinak je to přesně, jak píše Ferda, té výbojce ani startéru to prostě z principu nemůže dělat dobře a nic na tom nemění fakt, co si o tom myslí někteří zakomplexovaní jedinci, kteří navíc porušují pravidla fóra citováním předcházejícího příspěvku (a blinkry, které se nám tady snaží vtipně předhodit, jsou opravdu něco jiného, než výbojka, nehledě na to, že ty mám navíc v LED). :-P Na brzdy bych to ve svém případě také nedával, taky tu brzdu potřebuji sešlápnout během najíždění a zajíždění do garáže víckrát. Takže se s někým, koho budu mít poblíž, na tom domluvím, ale holt si používání světelné houkačky odpustím před švestkama :-) Víc bych se v tom tady nepatlal, tohle je téma o kódování, ještě naštveme moderátora :-)
  11. Nehodlám si ale světelenou houkačkou zdevastovat xenony a navíc na ni mám zapojené bezdrátové otevírání garážových vrat...
  12. Ahoj, byl by tu někdo, kdo by uměl dokódování v Pardubicích a okolí (popř. i někam dojedu, např. HK, Vysočina, Praha, ale preferuju samozřejmě co nejblíž...): - změna citlivosti plynového pedálu (kratší prodleva, jako u Audi); - zrušení AM pásma; - LED osvětlení interiéru; - světelná houkačka na mlhovky; - prodloužení asistentu rozjezdu do kopce; (popř. ještě skryté servisní menu Columbus) Byl jsem kdysi u Ferdy a ten byl super, ale mám to do Strakonic přeci jen trochu z ruky
  13. Dotaz asi spíš na ferdu, já mu jen tak občas koukal přes ruce a jinak jsem u toho telefonoval a pracoval, zřídil jsem si u něj improvizovaný "garage office" :-D. Ale napájení kamery 12V by zřejmě mělo být přes černofialový kabel od stěrače, pokud vím.
  14. Dnes dodělána parkovací kamera. První dojmy super. Poděkování flope63 za nasměrování při výběru a nákupu a ferda25 za zapojení a nakódování. Je to ta z Aliexpresu, vyjde na pár kaček. Negativa: otevírání kufru jde teď o něco víc ztuha (nemyslím tím dveře, ale ten spínač v madle je potřeba víc zmáčknout, kladě větší odpor, než ten originální), vodiče té kamery jsou dost tenké, ale jakmile se to podaří zapojit, tak už je to jedno. Plusy: optika se zdá být naprosto v pohodě, obraz je velmi dobrý a v kombinaci s LED couvačkami, které jsem si do zadních světel osadil, je vidět bombasticky i ve tmě. Jinak zásadní poznatek je ten, že netuším, jak zdatný kutil flope63 je, ale patrně hodně zdatný. Podle toho, co mi popisoval už jsem byl skoro na vážkách pustit se do toho sám. Ale ještě, že jsem to neudělal, protože když jsem viděl, jak to ferda zapojoval, tak bych od toho chtěl každého, kdo s tím nemá zkušenost, velmi důrazně odradit :-D
×
×
  • Vytvořit nový...