Přejít na obsah

Tonda1234

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Tonda1234

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám přesně tu stejnou závadu, zajímá mě jestli už se ví co bylo příčinou.
  2. Budíky jak vizuelně tak typově sedí původní byly 811B (ty měněné jsou také 811B ze stejné Octavie s motorem 1.6 AVU cca o čtvrt roku starší auto). Jinak tím kodováním je myšleno nastavení samotného budíku, správně nastavit propojení budíku a ŘJ ? Dneska jsem si navíc všiml že mi v prostředním panelu nesvítí při zapnutí zapalování kontrolka obložení brzd, když dojde kapalina ostřikovačů nesvítí kontrolka hladiny a po nastartování bliká žlutá kontrolka hladiny oleje což podle manualu znamená vadné čidlo. Hladina oleje na měrce je ve dvou třetinách. Jinak zbytek až na ten tachometr se mi jeví jako plně funkční. Ještě se zeptám v tom VAGu se dá nastavit nějak odchylka? Vím že mně dělali test akčních členů ručiček a to bylo v pořádku. Alespoň podle servisu
  3. Tomu věřím že to tak nějak bude s těma mílema na galon, ale přesto nevím co stou velikou odchylkou rychlosti.
  4. Dobrý den, Potřebuji pomoc, jsem docela čerstvím majitelem Octavie I 1.6i 75kW (AVU) modelový rok 2002 dovoz Německo. Odpočátku co auto mám (od Května 2015) se mi nezndál přístrojový štít, neseděli otáčky, rychlost, palubní PC spotřeba MPG (vůbec jsem nechápal co to je? ) červené ručičky a rozsah tacho jen do 220km/h což je u 1.6 75kW co jsem do posud viděl trochu divné. Proto jsem sehnal budíky podle štítku na původních 1U0 920 811B, správný rozsah do 240 na rychloměru, otáčkoměr 7tis palubní PC v pořádku ale ejhle svítí kontrolka EPC kterou nikdo nedokázal doposud zhasnout a co víc, odchylka rychlosti je stále. Když mám na tachometru 100 tak dle GPS jedu s bídou tak 80km/ h na 2500 ot když chci jet 100km/ h musím tacho vytočit až na 130. Podle převodových poměrů to vypadá že otáčky by mohli sedět. Ptal jsme se různě i po autorizovaných servisech a vždycky jenom krčí rameny a neví. Jeden člověk mi dokonce trvdil že budíky mají firmware který není kompatibilní s ŘJ, když jsem se ho zeptal co náhon rychloměru tak mě řekl že se to vypočítává s otáček motoru což se mi moc nezdá. Ještě mě napadlo po pročtení některých diskuzí jestli se kromě klíčů nemusí napárovat i ŘJ, VAG nevlastním ani s ním neumím takže v tomhle jsem úplně zracený. Takže bych rád nějakou radu nebo tip co stím. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...