Přejít na obsah

combi01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení combi01

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím. Mám naprosto stejný problém již více jak rok. Cukání motoru se objevuje jak při jízdě s tempomatem, tak bez něj a pouze při cca 2000 ot./min. Vag žádné chyby nehlásí a všechny měřené hodnoty odpovídají požadovaným rozsahům. Začalo se to objevovat po výměně svíček. Po cca 5 tisicích kilometrech se to zhoršilo do takové míry, že se s tím nedalo jezdit. Vyměnil jsem znovu svíčky, tentokrát jsem namontoval alternativní Brisky a zásadně se to zlepšilo, ale úplně nezmizelo (mám podezření na zapalovací lištu, ale nemám možnost si ji s někým na zkoušku prohodit). V současnosti se problém občas objeví, v tom případě měním jízdní režim (přeřadit, ubrat/přidat plyn). Tuto "záhadu" jsem se již snažil zde na fóru řešit, ale bohužel bez výsledku.
  2. Stále jsem se nedostal k tomu, abych to řešil. Bylo mi ale doporučeno, ať sundám řemen a zkusím nastartovat (samozřejmě při studeným motoru). Tím se vyloučí nebo naopak potvrdí problém v alternátoru, či v kladce.
  3. to ocec: Mám stejný problém u 1.4 50kW. Taky mě napadá alternátor, ale ještě jsem to neřešil. Olej dávám 10/40, kdyby to byly hydroštely, tak by 5/40 asi pomohl, jenže tenhle zvuk jde jenom od strany rozvodů. V minulosti jsem hydroštely musel měnit, ale ty měli jiný zvuk, jako kovadlinky, a byly slyšet jakoby z bloku motoru. Takže tady si nevím rady.
  4. Zdravím. Moje první zkušenosti po chipu (1,4 50kW): zmizela díra v plynu (je to jako bych zase jezdil s karburátorem ), lepší chování motoru v přechodových stavech a subjektivně 5.stupeň je pružnější. Co se týká spotřeby, tak na stejné trase jako když jsem jel na chipování mám srovnatelnou spotřebu při nachlup stejné průměrné rychlosti - cca 6,7l při průměru 98km/h. Předpokládám že snížení spotřeby se projeví hlavně mimo dálnice. Přesnější info budu mít až pojedu po trase, kterou znám a vím jakou spotřebu můžu čekat. PS: Podle mě by takhle naladěnej motor měla prodávat už Škodovka.
  5. doplňuji tel. MLADÁ BOLESLAV 28.6.2008. mira 1.2. 47kw rv.2003 tel.608952462 blacky R 1.2 47kW r.v. 2006 foromen R 1.2 47kW r.v. 2006 piškot FII 1.2 51kw tomv 1.2...možná tdi 1.4.59kw petr05 1.2 47kW rv2004 tel. 607560645 janjoy 1.2 40kW rv2003 MR2004 tel. 775 070 774 violator 1.2 47kW rv2004 MR2005 tel. 732716833 pelda 1.2 47kW rv2004 tel. 603552259 mira19 1.2.47.kw.rv.2006 farnell 1.2.40kw rv.2006 lumirnavrat FII 1.2 51kw....dodatečný termín 13-20.7.08 combi01 1.4 50kW rv.2001 tel.604661982 26.6.2008 BRNO. dornič 1,9 tdi 81kw r.v.2001 (jsem pro Brno) spineshak 1.2 braver 1.2 47kW, r.v. 2006 tel. 776 00 95 91 martt R 1.2 47kW r.v. 2006, mobil 777 702 117 dosinek 1,4 MPI 50KW r.v. 2000 Boban-x 1.4MPi, 50kW r.v. 1999 tel.:736489012 Zenga 1.2 47kw r.v. 2003
  6. Přidávám se do fronty MLADÁ BOLESLAV 28.6.2008. mira 1.2. rv.2003 blacky R 1.2 47kW r.v. 2006 foromen R 1.2 47kW r.v. 2006 piškot 1.2 tomv 1.2...možná tdi 1.4.59kw petr05 1.2 47kW rv2004 janjoy 1.2 40kW rv2003 MR2004 violator 1.2 47kW rv2004 MR2005 (asi MB, ještě upřesním) pelda 1.2 47kW rv2004 (zatím nečlen, asi MB, ještě upřesním) mira19 1.2.47.kw.rv.2006 farnell 1.2.40kw rv.2006 lumirnavrat FII 1.2 51kw....dodatečný termín 13-20.7.08 combi01 1.4 50kW rv.2001 26.6.2008 BRNO. dornič 1,9 tdi 81kw r.v.2001 (jsem pro Brno) spineshak 1.2 braver 1.2 martt R 1.2 47kW r.v. 2006 dosinek 1,4 MPI 50KW r.v. 2000 Boban-x 1.4MPi, 50kW r.v. 1999
  7. Mám stejný problém. Původní Championky, které však měly nalítáno sotva 5000km, jsem vyměnil za Brisky. Škubání téměř vymizelo, ale občas ho cítím jako určitý pokles výkonu kolem 2 tisíc otáček. Podle vagu není nikde žádný problém. Ani servis na nic nepřišel, jenom vyměnili palivový filtr. Auto se jinak chová normálně, spotřeba normální. Podobné škubání jsem zažil, když se mi u 120 hlásil o výměnu kondenzátor, takže tady by to možná mohla být zapalovací lišta. Bohužel její cena, oproti kondenzátoru , mi nedovoluje dál experimentovat, takže doufám, že to ještě něco vydrží. 1,4 50 kW
×
×
  • Vytvořit nový...