Přejít na obsah

knizmi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení knizmi

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. knizmi

    Kontrolka EPC

    Tak mě taky včera potkalo rozsvícení EPC na Fabii II 1,2 HTP 2009 a motor okamžitě přešel do nouzového režimu. Zastavil jsem, otevřu manuál a čtu - závada v elektrice. Vemu mobil, vygooglim tohle fórum a čtu, že na 95 % to budou brzdová světla. No jo, ale kvůli světlům by přece motor neskočil do nouzového režimu, ne? Takoví debilové v továrně snad nejsou, že? Přeskákal jsem na nouzový režim kopec u Malé Skály (kdo zná, ví) a i po dálnici se tak nějak těch 80 dalo. Druhý den jsem to připojil na VAG a závada na spínači brzdových světel. Vyzkoušel jsem teda konečně ta brzdová světla a opravdu se nerozsvítilo ani třetí LEDkové (jen celou dobu lehoulince prosvítalo, ať se stálo na brzdě nebo ne). Takže je to jasné - spínač a objednal jsem se do servisu, kde maj naštěstí otevřeno i o víkendu a když jsem jim řek, že je to jen výměna spínače brzdových světel, tak mě vzali hned na druhý den na neděli. Večer mi to přece jen nedalo a kouknul jsem na žárovky. Obě brzdové spálené. Vyndal jsem náhradní a jednu vyměnil, nased do auta a jel na benzinku pro druhou (a jednu do zásoby). EPC samozřejmě zhaslo a auto jelo úplně v pohodě. TL; DR a závěr: Když se vám rozsvítí EPC, tak zkontrolujte vždycky brzdová světla, protože ve Škodovce skutečně pracují takoví debilové, že vám kvůli dvěma žárovkám pošlou motor do nouzového režimu.
×
×
  • Vytvořit nový...