Prostě se nahradí původní tlumiče a pružiny. Využije se zapojení do původních konektorů DCC. V ovládání se nic nemění. Podvozek je manuálně na pružinách nastavitelný výškově. Rozklikněte si odkaz na bilstein.com.
Sukyn: Na konci roku jsme trošku komunikovali okolo DCC. Mně nejde o sportovnější podvozek, ale při městské jízdě na normal či komfort vydává podvozek nepříjemné zvuky, jako kdyby byl nadměrně "uvolněný". Při jízdě nad cca 60 km/h se vše upraví , auto je velmi komfortní. Ale do 60 je to ukodrcaná herka. To jistě nekoresponduje s ceníkovou cenou 1,35 mil. Servis mi měnil kulové čepy, přetahoval nápravu a uložení motoru.... Vše po konzultaci s Boleslaví, která následně prohlásila, že je to normální projev vozu. Zkoušel jsem jiný vůz na 18 kolech, jinak totožná konfigurace, a opravdu v podstatě stejné zvikové projevy.
Takže buď se Superba zbavím, a koupím jiné auto, a nebo jsem se rozhodl dát mu šanci "Bilstein" za cca 2000€.
Tak uvidíme, prý to bude super?!