Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

jakun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli jakun

  • Hodnost
    Nováček
  • Narozeniny 25.7.1974

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. jakun

    Zatékání do superba

    Čel. sklo je originál. Nevede náhodou nějaká hadička od okna do podběhu? Kouknu na ten filtr znovu a asi sundám pravé přední kolo, sundám kryt podběhu a uvidím.
  2. jakun

    Zatékání do superba

    Ahoj, mám problém teče mě patrně někde od před. skla či ventilátorem (pod filtrem je sucho) nebo klimou do vozu. Když otevřu před. kastlík tak je dno mokré a pod zadní pravou rohožkou je louže. již loni mě tam nateklo a tak jsem to vysušil a byl klid. Ovšem patrně jak delší dobu prší (několik dní) tak tam opravdu někudy teče. Určitě taky vedou od skla odvod. hadičky a možná bude ucpaná. Neporadíte mě jak na to přijít či co vyčistit? Klimu moc nepoužívám a tak to kondenzát asi nebude. Mám pod zadním koberečkem odhadem 0,5l vody. Dík.
  3. jakun

    varovne blinkry pri prudkem brzdeni

    Čau, já něco podobného mám u svého supa. Myslím, že se to tu již psalo (možná já). Jedná se o to, že jak sešlápnu brzdu tak se mě na 1s rozsvítí světla a pak na 0,5s pohasnou na 25%. Toto se opakuje 4x (dané programem v PIC). Po té normálně svítí. Tato funkce se mě opět zapne za 7s (při dalším brždění již nebliká-vypadalo by to jak vánoční stromek). To znamená jedu brzdím 4x blik a pak 7 až 15s obvod ignoruje brždění (samo, že svítí). Jinak, když dojde k poruše tak funguje stáv. instalace v autě. U Superba se musí vlastně přerušit drát k levé a pravé žárovce. Jinak mám odzkoušeno, že kontrola žárovek toto akceptuje-nic nehlásí! Myslím, že je to lepší než blikání při pískání gum. Mám i pocit, že se držej auta dál. Vše jsem dělal sám, na netu je konstukce (já to nevymyslel) i zdroják do picky (dá se opravdu čarovat).
  4. jakun

    Autorádio s 18 cm LCD

    Čau, již delší dobu asi rok furt koukám na netu na aukru po dvd lcd do auta. Je tomu cca 7 měsícu co jsem za 10000,- koupil (aukro) takovej podobnej výrobek co "umí vše" a to musím říct dělám do elektroniky 15 let. Když jsem to připojil na zdroj v práci a hned to na mě svítilo modře a logo stejné i menu jak doma na dvd za litr. Dobrá, řekl jsem to jsem čekal...Pak ovšem pecka nemá RDS!!!! Nic víc než kmitočet a rádio fakt nic moc. Tak tam dám dvd, maká a ten úhel!!! Jen opravdu pěkně zepředu to jo podsvícení tft mizerné, rohy!!!. TV jsem ani nezkoušel a jelikož ten maník co to posílal, to zblbnul a poslal mě to zadarmo!!!Tak jsem to poslal zpět. Usoudil jsem že si nebudu kazit jméno na aukru a věc za 10000,- která neumí RDS, PTY, PT pošlu zpět. Nechci tím nic říct, jen že tyhle věci co maj 3 stránkovej návod a na prvním listě vypsané všechny zkratky audio, video a i to, že Vás opr..caj (snad nikoho neurážím) tak jsou dělané horkou jehlou ,mechaniky z plechu od konzerv a když nedej bože sejmete kryt ,tak se zhrozíte (dělaj hodinově za jídlo) fakt humus.... jedna deska procák slušnej a pak ty dráty!!!!letování!!!!lepí vše tou tavnou pistlolí!!!!Ovšem poměr cena výkon rozhoduje. Umí to avi, mp3, usb, sd a i papír hustě popsaný to přehraje (čínsky). Prostě si to své lidi najde a chápu to. Já koupil starší Alpinu a měl jsem jí kuchlou (dělal jsem napájení na anténu)vw to dodnes napají po koaxu a nechci tam mít hnusnej adaptér. To je paráda Alpina rozdělaná to zas koukám jak puk. Deska jak v pc a vše i kondiky spec. to tu ani nekoupíte. Jinak abych nenadržoval A. to rádio symphony co jsem tam měl, je dle mě to nej co vůbec existuje. Bl. punkt je u mě v rádiích naprostá jednička a za tím si stojím až na studený design jak studená němka. Fakt jsem to testoval a to, že to uznám jen mé slova potvrzuje. Maxidot a tlačítka na volantu! Paráda. Koupíte si A. za 20000,- a ejhle příprava na volant? Ano, za 2500,- maxidot neřešitelnej problém, zatím. Takže asi koupím čínu, kuchnu ji, doletuju zkrátím ty dlouhý dráty a jdu do ni. Za rok! Učej se...
  5. jakun

    Vaše spotřeba u 1.9Tdi 96Kw

    Čau, já jezdím denně 80km (práce) a mám 6l/100km. V létě fakt těch 5.6l. Dojíždim do kžižovatky, lehká noha je u takovéto spotřeby nutná. Jinak není problém jezdit za 8-9l.
  6. jakun

    Aux pro Symphony

    Čau, mě to chodí na symphony CD. Jen je trochu problém se zeměním toho zesiku ne5532. U symphony je oddělená audio zem od napájecí GND. Na schématu je to klemovaný 10ohm. odporem. Pravda bez něj mě to nefunguje. Jen je při max hlasitosti je slyšet elektronika vstřiků (uberu plyn-ticho). Zkoušel jsem vše, spojovat, stínit, tlumivkySMD na napájení a nejde mě to odstranit.Je to trochu tam. Jsem puntičkář , je to fakt málo. Bacha záleží hodně na konstrukci pl. spoje (rozlitá zem, nutná). Tak jinak to maká.
  7. jakun

    Originální rádio ŠKODA Symphony - VŠECHNY DOTAZY SEM!!!

    A co tohle...http://www.skodaoctavia.cz/muzikanavody/AuxProSymphony.htm to je tak za 35,- + 1h práce. Mělo by to jít i na smphony CD, musí mít samo modrej konektor. Právě to generuje data jako changer.
  8. jakun

    Magicar 100 a dálkový start

    Čau, nastavuješ rezervační mód tzn. vypnout motor zatahnot ručku pustit spojku a OTEVRIT DVERE VYSTOUPIT A ZAVRIT. Motor chcípne, dělá to? Jestli jo pak je chyba v zapojení třeba snímání dobíjení nebo bypass. Bybass poznaš tak, že stojíš u auta (máš rez. mód nastaven) a zmáčkneš 2 tlačítko (start) a přístrojovka se musí rozsvítit a startovat, jestli nechytne a svíti symbol imob. Tak je bypass tzn. blbě daná cívka na spínačce nebo klíč v bypassu. Mám zkušenosti, že nové bypassy nejsou tak citlivé a fakt to je kumšt udělat tak aby to bylo 100%. Zkus hlavně jestli ti to startuje, třeba to nechytí ale máš pak jistotu kde je problém.
  9. jakun

    Trippling

    Schéma sch v eaglu mě nejde sem dát.
  10. jakun

    Trippling

    Jestli to použiješ od G. tak musíš použít jeho hex a i krystal!
  11. jakun

    Trippling

    Tak jsem to rychle načmáral. Tranzistory tam mám irf4905, optočleny PC 815, ODPORY R8 R11 jsou 330 a R12, R13 560.
  12. jakun

    Trippling

    Jinak páčka v oct, supu a asi v celém koncernu spína přímo žárovky. Třeba BMW 750 to má tak, že se do přerušovače přepíná +12V (není silové) a je nutno natáhnout zvlášt dráty od žárovek!!!! TZN. NEBUDE TO BEZ UPRAVY FUNGOVAT.
  13. jakun

    Trippling

    Tranzistory tam mám IRF4905 (40,-) je to moc našlapanej trandák a opravdu tam stačí 4-8A PNP Bipolar. Možná i 3A, blikáním se ochladí+možná kousíček chladiče, musí to někdo zkusit. Jinak malinká kosmet. připomínka pro Galaxyho je tem nepatrná prodleva mezi reakci vstupů a výstupu (asi tam bude vždy) možná rychlejší krystal a úprava prog. Opravdu čas vynaloženej na tuto nepatrnou změnu by nestál za to. Jen píšu mé zkušenosti (jsem puntičkář).
  14. jakun

    Trippling

    Čau, tak to mám odzkoušno, zamontováno v supu. Je to 100%. Jinak mám to částečně v smd a ty trandáky jsou studené i při delších zkouškách (bez vozejku). Jinak zapojení do Supa: kostra jasná, +12V na spin. skřínku slabý červený drát + po zastrčení klíče, comm drát na červenobílozelený drát konektor páčky blik. a L,P černobílý a černozelený drát taky na konektoru. Zkoušel jsem i všechny provozní situace a vše ok! Tak doporučuju.
  15. jakun

    Trippling

    Čau, tak jsem to asi zprovoznil (na stole to maká). Hex je ok!!!! Bylo to programováním. Jinak to mé provedení je bez relátek. Ještě to budu testovat v autě a napíšu. Moc díky Galaxymu a kol.
×