Přejít na obsah

Sukyn

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

774 zobrazení profilu

Oznámení Sukyn

Nováček

Nováček (1/14)

11

Popularita

  1. Sukyn

    DCC - klepání

    S hlučným motorem při jízdě na 2 válce nic neudělaly. Časem jsme si navykli, že řadíme na vyšší stupeň dřív než je potřeba, jelikož se tím režim přepne na 4 válce. Když ale máte zařazený 6 stupeň, tak je potřeba přidat více plynu (ne vždy je to bezpečné a tedy možné). Částečně jsme si na to zvykly, ale když vezu někoho cizího, tak prakticky vždy se dotáže, čí to je, že ten motor je chvílemi tak hlučný... Někdo to prý umí zařídit, aby se režim 2 válců nezapínal vůbec, ale kvůli záruce jsme do toho nešly. Nyní je priorita vyřešit klepající DCC podvozek.
  2. Sukyn

    DCC - klepání

    Dobrý den, několik měsíců jsme s našim opraveným Superbem spokojeně jezdily. Před několika dny se občas k našemu překvapení začalo opět projevovat to stejné klepání jako před opravou. Nyní asi po týdnu to už bouchá stejně, jako před opravou. Tak zase na novo budeme reklamovat. Věříme, že už s reklamací nebudou takové průtahy, tak jako na začátku. Je alespoň vidět, že to není jen o kontrole nových dílů, ale že se stejný problém může vyskytnout i po čase, když díly několik měsíců bez problémů sloužily. Má někdo stejnou zkušenost, že se bouchání podvozku opakuje i po opravě?
  3. Tady na obrázku z internetu jsou ale mezery stejné vzadu i vepředu. Je to zvláštní.
  4. Dnes jsem si všiml, že je mezera mezi pneumatikou a blatníkem jiná u zadních kol a jiná o předních kol. Mezera mezi pneumatikou a blatníkem je u předních kol větší a u zadních kol menší. Vypadá to, jako bychom měli kufr plný těžkého nákladu pod kterým je auto snížené a mezera mezi blatníkem a pneumatikou je tak menší než jaká je o kol předních. Problém je v tom, že kufr máme prázdný. Je to normální a každý Superb III má mezeru mezi pneu a blatníkem u zadních kol menší než u kol předních? Nebo je to tím našim problémovým adaptivním podvozkem u kterého stále čekáme na vyřešení problému z boucháním?
  5. Záruka na 4 roky za 13000 Kč? To je drahá varianta. My jsme objednaly prodlouženou záruku v rámci balíčku mobility za příplatek 900 Kč (devět set). Záruka za tyto peníze nebyla navíc jen na 4 roky, ale rovnou na 5 let. Dále již jen dát pozor na bouchající podvozek, který výrobce vědomě ještě stále vyrábí (viz jiné vlákno na tomto fóru) a na termín vyřešení problému stále odpovídá, že řešení je ve fázi testování. V případě tohoto motoru před koupí zkontrolovat, zda bude při jízdě na dva válce hlučný a vibrující nebo zda bude ve všech situacích s normálními projevy.
  6. Dobrý den, pokud uvažujete o koupi Superb III ve výbavě LK, tak bohužel budete mít potíže s adaptivním podvozkem. Tedy alespoň je to velmi pravděpodobné, jelikož Škoda stále vyrábí vozy s vědomím, že zákazník obdrží s velkou pravděpodobností automobil, který bude klepat a bouchat při jízdě na všech i malých nerovnostech. Automobilka dala servisům pokyny, že závadu nemají opravovat, jelikož nemají stále ještě řešení tohoto problému. Pokyny jsou v tomto dokumentu, který Vám posílám. Také přečtěte zkušenosti na téma podvozku u ostatních zákazníků z různých částí Evropy: https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.briskoda.net/forums/topic/384277-noise-in-rear-suspension/page-2&prev=search Líbí se my tam jeden příspěvek, kde zákazník píše, že ho prodejce před objednání upozornil, že pokud si auto objedná, tak ho obdrží pravděpodobně s vadným podvozkem. Zákazník tedy naspal, že již auto obdržel a podvozek klepe a tluče, ale že to pro něj není žádné překvapení, jelikož ho na to prodejce předem upozornil. Tomu říkám seriózní přístup, když prodejce zákazníka upozorní a riskuje třeba někdo takové auto nebude chtít vůbec koupit. Naše stanovisko k Vašemu dotazu na Superb III je, že je to sice dobré auto, ale má spoustu nedostatků (alespoň náš konkrétní vůz) a od prvních kilometrů bylo více dnů v servise než na silnici. Nyní máme najeto 3600 Km. Auto je velice pěkné a má dobré jízdní vlastnosti. Kdybychom ale věděli, že bude vydávat takové zvuky, tak bychom ho určitě znovu nekoupily a vybírali bychom jinou značku. Mluvím o těchto zvucích: https://www.youtube.com/watch?v=fFNwa8p4ocw
  7. Z druhé "opravy" nám ho už vrátily v původním stavu. První opravu dělal servis prodejce a na druhou auto odvezly do Škody. Mezitím vyšla ta instrukce, že se opravy hluku podvozku zatím neprovádí, na řešení se intenzivně pracuje........ Auto tedy dovezly zpět a nyní máme to "potěšení" s ním opět jezdit. Rád bych slyšel názory, jaký konkurenční automobil byste zvolily jako náhradu za Superb III. Aby to bylo auto podobně prostorné i pro cestující na zadních sedadlech atd.
  8. Stačilo by, pokud by Škoda opět dokázala vyrobit tak bezproblémové a kvalitní auto jakým byl Superb II, který jsme nemusely za celou dobu užívání ani jednou reklamovat. Vše fungovalo skvěle. Motor nebyl hlučný, jelikož neměl hlučně se projevující vypínání válců, podvozek nevydával podivné zvuky, světla se nerosila, kola při parkování nedrhla, elektrické zavírání oken bylo jedno tak tišší… … … …. … … … U SIII opravdu hodně vylepšily, ale kvalita je v některých směrech žalostná! Superb III si zaslouží hodně chvály, ale bohužel také hodně kritiky.
  9. U předváděcího Superbu, který jsme měli půjčený kola drhla pouze, když byl volant zcela na doraz (nalevo i napravo). U našeho Superbu kola drhnou ještě předtím, než se volant dostane do krajní pozice a když je volant nadoraz, tak je drhnutí výraznější. Je to ale jiný zvuk, než jak tady někdo poslal. Na videu bylo klepání, ale u nás je to čistě "jen" drhnutí. V porovnáním s bouchajícím podvozkem je to prkotina a tak se tím nezatěžujeme. Až bude vyřešeno bouchání podvozku, tak se budeme zabývat drhnutím kol a divným projevům při jízdě na 2 válce.
  10. Sukyn

    DCC - klepání

    Přikládám dokument společnosti ŠKODA. Dokument je určen autorizovaným servisům Škoda a jsou v něm instrukce, jak mají servisy postupovat při reklamacích nežádoucích zvuků od podvozku u Nové Škody Superb III. Dnes při asi 30 minutovém rozhovoru s pánem, který má tento problém ve ŠKODA AUTO na starost, ten předběžně odhaduje, že vyřešení problémů s hluky u ADAPTIVNÍHO podvozku Škody Superb III, potrvá cca 1 rok. Že musí nejdříve vyvinout a vyrobit nové součástky, otestovat, schválit a pak teprve budou moci řešit jednotlivé opravy. Z uvedeného vyplívá, že Škoda vyrábí a dále prodává vozy, o kterých si je vědoma, že jsou zákazníkům dodávány s touto závadou, kterou v současné době nedokáží opravit. Všem novým kupujícím velmi doporučuji, aby před tím než zaplatí kupní cenu za nový vůz, aby nejdříve požadovaly možnost zkušební jízdy a v případě problémů auto vůbec nepřebíraly. Případně se samy rozhodly, zda auto v tomto stavu převezmou s vědomím, že budou rok poslouchat tyto nežádoucí zvuky, které třeba Škoda jednou opraví.
  11. Sukyn

    DCC - klepání

    Změna velikosti kol nemá žádný vliv. To byla jedna z prvních věcí, kterou v servise vyzkoušely. Pokud ti tedy podvozek nebouchá na 17", tak můžeš být klidný, jelikož nebude bouchat ani na 18".
  12. Sukyn

    DCC - klepání

    Když nemáš DCC, jel si i s vozem, který ho má? Zajímalo by mně srovnání, co se komfortu jízdy týká. Hluk od podvozku tedy bez DCC není, ale srovnání jízdy jako takové s adaptivním a s běžným podvozkem.
  13. Sukyn

    DCC - klepání

    Všichni kdo píší, že jim podvozek neklepe (těm to závidím, ale zároveň přeju), by mohly zároveň doplnit, zda mají či nemají adaptivní podvozek. Díky
  14. Sukyn

    DCC - klepání

    Ne nejedná se o kombi. Klepání je u krátké verze s pohonem 4x4, kde je adaptivní podvozek za příplatek (nemáme LK, kde je tento podvozek v základu). Řešení asi stále nemají a spíše zkouší metodu pokusu a omylu. Nám vyměnily nějakou součástku, kterou nechaly vyplnit jiným materiálem, než kterým je tato součástka běžně vyplněná. Zajímavé ale je, že se klepání od zadní nápravy neprojevuje všem s adaptivním podvozkem. Možá může mýt vliv pohon 4x4 a nebo je to otázka náhody. Je to vlastně jedno. Hlavně aby se jim podařilo najít řešení. Možná jsou podobné problémy běžné u nových modelů bez ohledu na značku.
  15. Čeho se týká tvá reklamace? My jsme reklamovaly a stále ještě reklamujeme bouchání podvozku od zadní nápravy (dle reakcí na CZ i zahraničních fórech se tento problém vyskytuje pravděpodobně na všech Superbech III s příplatkovým adaptivním podvozkem). My jsme měli auto 29 dnů v opravě, kde se větší část pouze čekalo na nový díl. Po celou dobu jsme měli zdarma od prodejce zapůjčený předváděcí vůz Škoda Superb III. Jelikož podvozek stále bouchal, tak je auto nyní opět v opravě (tentokrát to neopravuje servis prodejce, ale auto vezli přímo do Škody). Auto tam je už třetí týden a opět máme po celou dobu od prodejce zapůjčený nový Superb III (předváděcí vůz). Pokud ti prodejce neposkytl náhradní vůz, je dobré napsat dotaz ( info@skoda-info.cz ), zda je tento postup správný. Pokud ne, tak prodejce bude mít docela problém. Dle našeho prodejce připomínky zákazníků Škoda důsledně řeší.
×
×
  • Vytvořit nový...