Přejít na obsah

speKtis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    365
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli speKtis

  • Narozeniny 21.4.1993

Návštěvy profilu

1 640 zobrazení profilu

Oznámení speKtis

Nováček

Nováček (1/14)

45

Popularita

  1. Baterie vyměněna, auto bylo napichle přes diagnostickou zásuvku na externí zdroj, takže pohoda. Dojel jsem s ním jen domu a nechal ho. Zítra vypojim ten konektor z minusoveho polu a uvidím co to bude nebo nebude dělat ? Snad ta nová vydrží déle. Edit: Kabel jsem odpojil a start-stop je teď nefunkční, což je super. Dokonce mě ani auto neotravuje žádnou hláškou. Nová baterie je AGM 60Ah, stará byla EFB 59Ah. Snad to ničemu nevadí, když je ten nesmysl odpojenej. Auto jezdí a startuje i za studena jak drak ?
  2. Ještě dotaz, mám se bát odpojení baterky a smazání nějakých dat z auta? Abych s tím pak jeste odjel.. ?
  3. Klidně bych to deaktivoval, umí to tu někdo? Nějak se mi nechce věřit, že na to stačí odpojit jeden konektor a je to bez problémů deaktivovane.
  4. Jde mi právě o to abych nenechal v servisu 2000 za to, že mi to na 2 minuty připojí k PC.. To se ki teď fakt nehodí
  5. Chlapi, můžu baterii v autě model 2016 s rekuperací a SS vyměnit sám, bez servisu? Mám typ EFB. Dneska bez varování totálně umřela.
  6. Hoj chlapi, dle hledání to tu zatím nikdo neřešil, přesto se zkusím zeptat. Poslední dobou si u rapidaka všímám nepříjemných vibrací při povolování spojkového pedálu do záběru, nejvíce při prerazovani 2-3 stupně. Od poloviční polohy až nahoru to opravdu nepříjemně vibruje. Někdy stačí ujet 200m na neutral nebo vyřadit, párkrát seslapnout spojku na neutral a už to nedělá. Začíná to sporadicky, je třeba 14 dní klid a pak to najednou začne. Nesetkal jste se s tím někdo? Na netu se v souvislosti s tímto řeší hlavně naftaky a jejich dvouhmota.
  7. Já si celkově myslím, že 1.2tsi není motor na takové ježdění, aby se turbo vybarvilo jako na té fotce. To už musela být pekelná zátěž.
  8. Já mam šnečka vzadu za motorem, já uvidim tuplovaný prd
  9. To uz je masakr On by se pry mel po zatezi chladit i motor bez turba.. Myslim ale opravdu po zatezi..
  10. No to by i dávalo smysl..
  11. Jasné, motor bych nikdy nevypnul, nechávám to třeba půl minutky i když jedu jen přes město, jsem na to prostě tak už zvyklej. Jde spíš o informovanost, je dobré vědět, co pod tou kapotou je. Prodejce nebyl schopný mi to říct a na netu jsem našel nejdřív že tam to čerpadlo je, pak zase že je jen u 1.8 a 2.0 tsi... Díky kluci
  12. Zdravim, nema nekdo overene a presne info, jak je to u tohoto motoru s chlazenim turba? Je jiz chlazene vodou? Obsahuje motor cerpadelko, ktere ochlazuje loziskovou skrin i po vypnuti motoru? Najit se toho sice da dost, ale kazdy zdroj uvadi neco jineho. Ze zvyku z TDI nechavam auto chvilku klapat i tak, ale jistota je jistota. Zamerne neresim, zda jde o motory starsi nebo nove (77/81kw atp.), predpokladam, ze to bude stejne.
  13. Jop musel jsi to držet, ale to už člověka tak neomezovalo. Prostě jsi zamkl auto a podržel tlačítko dokud se okna nezavřela. V případě odemknutí jsi zase čekal dokud nesjedou. Pokud jsi tlačítko pustil, okna se zastavila v aktuální pozici. A to bez dojezdů...
  14. Tohle mi nejde do hhlavy. Moje stara octa mela dojezdy jen vpredu, ale okna sla ovladat na dalku vsechna...
  15. speKtis

    Climatronic

    No mně to nedá a stejně jí vypínám Radši stáhnu okna Asi zvyk
×
×
  • Vytvořit nový...