Přejít na obsah

arogan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli arogan

  • Narozeniny 18.6.1992

Návštěvy profilu

910 zobrazení profilu

Oznámení arogan

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ďakujem za reakcie, ide o otcove auto takže som chvíľu musel počkať na odpovede.. Fólia by tam nemala byť žiadna, tieto náhodné "dotyky" to robí na všetkých stránkach ci navigácia, telefón alebo rádio.. Ale najproblemovejsie to je práve pri telefóne keď ti vytáča práve skoro ráno a nejde to zrušiť. A vytáča to väčšinou práve strednú rýchlu voľbu. Takže jedine riešenie bude výmena?
  2. Zdravím, Chcel by som sa opýtať ci už sa to niekomu stalo alebo aké by mohlo byt riešenie. Zvlášť v chladnom období pri nízkych teplotách musí byť rádio nastavene na Navi alebo na niečom inom ako na polozke telefonu, lebo Columbus si proste sám vytoci nejaké telefónne číslo. Určite pochopíte že to je veľmi nepríjemné zvlášť neskorých večerných a skorých ranných hodinách. SW problém to asi nebude, keďže je tam aj ta podmienka chladu, a meniť celé rádio asi tiež nieje to najlacnejšie riešenie. Za akýkoľvek tip vopred ďakujem.
  3. Síce nemám combi, ale nahodil som čierne dymové na biely liftback, takto nejak to svieti, z uhlov to svieti slabo, až vôbec, ale zozadu to vidno pekne aj keď sú to tie najtmavsie
  4. Dúfam, že už doživotne ja mám po výmene 15 mesiacov a 14 000 km, a ani jedno zachrastenie, alebo nepríjemný zvuk pri štartovaní, a to som štartoval aj keď bolo -23 °C a jazdím väčšinou krátke trasy
  5. Boli aj nejaké iné problémy či len to otravne pískanie?
  6. Pridávam sa do týmu pískajúcich, najazdených 82tkm, idem za dva týždne na dovolenku, najazdím cca 1800km, vymeniť to predtým? Nedočítal som sa či to môže znamenať nejaké vážne ohrozenie... Únik kvapaliny som zatiaľ nezaznamenal.
  7. ja by som tento zvuk nazval skôr kvílenie a je to vylucne po nastartovani tak cca do minúty,môže to byt vodná pumpa? Este som ten zvuk nelokalizoval presne, ale kym mi neunika kvapalina nemal by to byt problem,ci? Alebo radšej preventívne vymeniť? Kazda rada dobra
  8. Ospravedlňujem sa za OT, obávam sa, že to nebude na nahrávke počuť, je to naozaj dosť tlmené, niekedy viac, niekedy menej... teraz ma skôr trápi pach benzínu, hlavne keď zastavím alebo idem pomaličky tak sa smrad nespáleného benzínu dostane aj do interiéru, okolo auta je to cítiť ale oveľa viac, zajtra idem ku mechanikovi, neviem či to bude filter, zvody, uhlie, vstrekovač,... hlavne nech to nieje nič drahé ale všetko mi príde také predčasné na to, že som dnes prekročil 80000..
  9. Ako páni, ako sa darí vašim tátošom? Ja už budem mať pomaly 80 tisíc, štartovanie s novými rozvodmi bez jediného zaváhania, pre istotu namontovaný ZEDER, akurát po štartovaní počujem akoby nejaké čerpadielko sem tam tak.. poťahuje, neviem to ani opísať, ale vždy len na začiatku jazdy, tak do minútky, ako sa prejavuje keď končí vodná pumpa? Dá sa to nejako odhaliť okrem úniku kvapaliny? Teraz by som mal ísť na garančku, ale rozmýšlam, že sa mi nechce nechávať 200-300€ za výmenu oleja autorizáku. Garancia mobility má nejaký význam? Inak mi to nepríde nejak dôležité...
  10. tak som nový hrdý majiteľ bielej Octavie 1.4 tsi 2012 s 70tkm, slušnou výbavou a pred týždňom na kulanciu (100%material, 70% práca) vymenenými komplet rozvodami (aj prestavovač vačkovej hriadele) neni to žiaden športiak ale pekne ťahá, za rozumnú spotrebu, a ak už bude vyriešený problém s rozvodami tak hádam ma čakajú menej problémové slušné porcie kilometrov mimochodom asi všetkým pri výmene rozvodov menili olej? na faktúre bol aj ten.. lebo pri starej oktávke a výmene rozvodov nebolo treba
  11. Jojo,diky za uistenie. Preliezol som skoro cele vlákno 2x, ale co z takých beznych porúch myslím, okrem vodnej pumpy,co ale je zrejme bezna vec. Myslím tých co maju viac nabehane,kedy vie spojka vypovedať a taketo srandy,ale to mi asi nikto nepovie
  12. presný dátum výroby zrejme nezistím, ale auto bolo uvedené do prevádzky 8.8.2012 a podľa VIN je to MR 2013, takže by tam malo byť už všetko ok či? má najazdených 180 tkm, rozvody ešte neboli menené, takže by bolo vhodné ich asi preventívne vymeniť? čakajú ma ešte nejaké väčšie výdavky pri týchto km? viem, že to závisí od hrozne veľa premenných ale tak zhruba...
  13. menšia otázočka ohľadom tých piestnych krúžkov, spotreby oleja atď... suri. niekde na 108. strane písal že konštrukčne pozmenený motor sa začal vyrábať od 17.10.2011. A tu najnovšie píše michal2009, že od 5/2012 vychádzali motory, ktoré boli OK a v najnovšom príspevku dokonca, že kupovať od roku 2013! Kde je teda pravda? Mám v hľadáčiku pár OII r.v. 2012 s týmto motorom a neviem či ich vôbec pozerať či čo dôležitá je tá spotreba oleja - ak by do roku 2013 boli staré rozvody tak nieje problém - to by sa vymenilo, ale GO nemám záujem robiť pár rokov
  14. arogan

    Výběr motoru

    viem, je to AAA, zlodeji, zdieračí, atď, ale ide skôr o princíp... radšej OII combi predFL 2008, 160 tkm, 7000 €, pravdepodobne BZB http://www.autobazar.sk/9789735/skoda-octavia-elegance-edition-1-8-tsi/ alebo OII FL 2012, 203 tkm, 8000 €, CDAA ale už hádam po tých dôležitých úpravách... http://www.autobazar.sk/9502605/skoda-octavia-elegance-1-8-tsi/ všetky 1.4 TSI, ktorých je stále sakra málo idú okolo 8500-9500 € a akosi mesiac už žiaden nový inzerát
  15. arogan

    Výběr motoru

    prečítal som aj toto fórum aj octaviaclub.. a som presvedčený o 1.4 tsi ako o ideálnej voľbe pre mňa, našetrím 700 € do rezervy na rozvody + prestavovač(ktorý budem musieť objednávať cez originál škoda servis??!?).. keby náhodou (jedine, žeby som našiel 1.8 tsi od 05/2012, ktorá by sa zmestila do rozpočtu, o čom pochybujem...) a inak by to mala byť pohodička, keďže zatiaľ moja OI 1.6 74 kw zatiaľ funguje, tak sa neponáhľam ale tento rok určite u mňa zaparkuje nová OII ďakujem za všetky rady ________ btw nekúpi niekto OI 1.6 mpi + lpg?
×
×
  • Vytvořit nový...