Přejít na obsah

nepoj

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

836 zobrazení profilu

Oznámení nepoj

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Nevíte prosím, jestli už někdo nabízí deaktivaci a případně jakým způsobem je toho docíleno? Děkuji. PS.: Na zmiňovaný motorpower o několik příspěvků výše jsem psal, bez odpovědi.
  2. Tak třeba já bohužel lituji, jelikož projev motoru ve dvouválcovém režimu je strašný, dochází k dunění a nepřesléchnutelnému nízkofrekvenčnímu zvuku, hodně podobnému tomu, když se při jízdě nechají pootevřená zadní okna (viz. popis v samostatném příspěvku). A jelikož se tam dvouválcový režim cpe pořád, stačí ubrat plyn a do pár sekund je tam, tak radost z jízdy a nového auta (jinak moc fajn) je pryč. A to jsem si ho chtěl taky nechat dlouho. Každopádně mám ale pocit, že tento projev není u každého motoru, viz. zdejší názory nebo recenze na internetu (s hořkým úsměvem čtu/slyším, že jízda na 2 válce jde poznat pouze podle signalizace na displeji). Takže zřejmě loterie na konkrétní kus, bohužel.
  3. Zdravím pánové, auto mám od listopadu a rád bych se zeptal ostatních na projev motoru ve dvouválcovém režimu. Nejen, že každé ubrání plynu ihned vypíná 2 válce, takže jízda na pohodu víceméně znamená neustálé přepínání, což by ani tak nevadilo, nemyslet na to, co to udělá za pár let, ale co je naprosto otravné, tak to je dunivý nízkofrekvenční zvuk a vibrace motoru kolem 2 tisíc otáček při mírném záběru (typicky např. město, 50km/h do mírného kopce na trojku, asi tak na hraně toho, než se motor přepne na 4 válce). Při zkušební jízdě (krátká, kdy jsem se soustředil na jiné věci) jsem to nezaznamenal, v recenzích i zde na fóru někteří píší, že nepoznají, jestli motor jede na 2 nebo 4 válce, tak marně dumám nad tím, jestli je to stejné jako v případě škubání při rozjezdu za nízkých teplot, kdy jeden motor to dělá a druhý ne (též mi mimochodem trochu poskakuje). Zatím to slyšel a vnímal každý, koho jsem v autě vezl, takže tím bych snad mohl vyloučil subjektivní citlivost. Pokud motor jede ve 4-válcovém režimu, nemám výhrady, pokud na 2 válce do cca 1950 otáček, vnímám odlišný a méně příjemný zvuk, ale neduní a nevibruje a dá se s tím fungovat. Když ovšem začne dunět a vibrovat, tak to je na pěst u nového auta za nemalé peníze a přebije jinak celkovou spokojenost s autem. Má někdo podobný problém? Zlepší se to po zajetí motoru? Předpokládám, že deaktivovat tuto zhovadilost kvůli emisím nepůjde a v servisu mi akorát sdělí, že tohle je vlastnost a tedy nepůjde jen tak vyřešit. Docela by mě i zajímalo (po technické stránce), proč to tak vůbec duní a vibruje. Díky za názory.
×
×
  • Vytvořit nový...