Přejít na obsah

Koltmen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 196 zobrazení profilu

Oznámení Koltmen

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zkouším shánět některý z výše uvedených. Originál, který mám ve fabii je CHERRY A2 38. Jeho adekvátní náhrada prý může být i : OMRON D2HW-A201D
  2. Odpor na kontaktech bude zanedbatelný, takže to spíš bude o tom najít správný mikrospínač vhodný rozměrově. Standartní mikrospínače se dělají na 12Vdc/3A, takže nai tady nebude problém. Asi nezbývá než zajít do GESu nebo GME a vybrat nejvhodnější rozměrově a zkusit to. Uvidím jak se bude dařit.
  3. Vím, že ho tam mají, sp=íš mi jde o to, jestli je to ten samý, co je v zámku 5. dveří a jde vyměnit kus za kus. Děkuji
  4. Zdravím, přestalo mi svítit světlo v kufru, proměřil jsem mikrospínač pro osvětlení v zámku 5. dveří a došel k závěru, že je vadný. Otázka směřuje k tomu, jestli mikrospínač MIK 83X 0XX je vhodnou náhradou za tento spínač. Po pročtení diskuzí jsem z nich jasnou odpověď nezískal. Děkuji za odpověď.
  5. Díky moc za vyčerpávající odpověď.
  6. Ahoj, jen se zeptám. Mají být po ohřátí motoru a jízdě např. 80 km trochu tvrdší hadice s chladící kapalinou, nebo by měly být pořád stejně měkké? Měněno těsnění pod hlavou, hlava srovnaná, nový termostat, nový víčko na expanzní nádobce(To vše v průběhu posledních 2 měsíců a 2000km). A stále po dojetí trasy a ošahání hadic, jsou tvrdší než když je motor studený. Děkuji za jakoukoliv reakci.
  7. Ahoj, nechci zakládat zbytečně další téma. Rychlej dotaz: čím může být způsobeno, že na pružině u PP kola je poslední závit spíš do tvaru elipsy než kruhu? Nevím, zda-li to je na fotkách níže alespoň trochu vidět:
  8. Je to přímo ze škoda-dílů - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111sterm-termostat-mpi-cz-5229.html - česká prvovýroba , voda přímo teče po ohřátí motoru okolo příruby. Nemohlo by to odcházet vlivem špatného těsnění pod hlavou a následným tlakováním?
  9. Tak jsem tu zase Po 7 dnech od výměny(700km) se termostat opět zkroutil u příruby. Je možný že to může být způsobeno něčím jiným než právě víkem termostatu? Díky
  10. Zdravím, před 2 měsící (2500km) jsem vyměnil termostat na Fabii 1.4 MPi 50kW za originál včetně těsnění, ale teď mi začala okolo spoje prosakovat voda. Je možné že by se tak rychle zkroutil? Díky za odpověď Ed. : Tak jsem termostat vyndal a skutečně byl v místě příruby zkroucenej. Tak zkusím ještě jednou original a pak holt polský.
  11. Zdravím, mám lehký problém s klikou u PZ dveří. Když otvírám dveře, tak se klika zasekne v krajní "vytažené poloze", a ani poo zabouchnutí nezaskočí zpět, ale dvře se zavřou. Jen klika trčí ven a musí se jí pomoct. Čím by to mohlo být? Fabia 2003 HB. Díky
  12. Zdravím, řeším problém se zadním ostřikovačem. Když se použije, tak vytejkala kapalina v okolí zámku 5. dveří. Tak jsem sundal tapecirung a dostal sjem se k motorku stěrače, hadička byla OK. Nakonec se ukjázalo, že je to ucpaná tryska, tu jsem teda vyměnil, ostřikovač stříká, ale nadále protéká i kapalina, a vyteká z prostoru kde je přechod mezi hadicí a tryskou. Nevím jestli jsem to pospal dostatečně, ale za každou radu buddu rád. Díky!
  13. Po výměně termostatu i čidla, vše chodí tak jak má. Děkuji.
  14. Zdravím, Mám fabii 1.4 mpi 50kw. Občas mi budík chladící vody ukazuje teplotu a občas zase ne. Takže jsem měl podezření na poškozené čidlo. Ale druhý problém spočívá v tom, že se mi do provozu na lpg přepne třeba až po 10km jízdy, což si myslím, že by zase mohlo být způsobeno termostatem. Na diagnostiku se dostanu nejdřív příští týden, tak bych teď byl rád za nějaký názor. Co by jste si o tom mysleli Vy? Za každý názor, či vysvětlení budu rád. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...