Jump to content

Regulak

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11 Good

About Regulak

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

696 profile views
  1. Mě se na nerovnostech ozývalo praskání nad oknem spolujezdce. Ze začátku to bylo na velkých nerovnostech, později se to zhoršovalo a stačil jen malý hrbol. Týden před koncem dvouleté záruky jsem to nechal v AS opravit. Prý to dělal bodový svár. Museli sundat tapec a prý stačilo do toho klepnout. Od té doby (více jak rok) je klid. Cena za práci byla přes 6 tis. Kč, materiál 6 Kč. Naštěstí to bylo na záruku.
  2. U mě stačilo přes infotaiment nastavit znovu tlak v pneumatikách. (pravidelně na to po přehození kol zapomínám a druhý den vždy hláška)
  3. Já jsem si olej vyměnil sám. Na to že 80% jízd je kolem komína, tak olej měním co 10t km (12-15 měsíců). Neměl jsem s tím při servisní prohlídce žádný problém. Udělali prohlídku bez výměny oleje. V době prohlídky jsem měl najeto asi 18t km.
  4. F3 na zásuvku 12V žádný měnič nemá. Napětí tam jde přes pojistku přímo z akumulátoru. V garáží tu zásuvku využívám i pro nabíjení autobaterie.
  5. Podle pozorování chování nabíjení to vypadá že pod 6ºC se "inteligentní" nabíjení vypíná a začíná klasické nabíjení na konstantní napětí. Stačilo by tuto teplotu "posunout" výše třeba na 40º a bylo by to vyřazeno. Jen najít kde.
  6. Dnes jsem objevil zajímavý článeček. Dost objasňuje proč je životnost baterie tak nízká. Výrobce aut kvůli ušetřeným pár gramům CO2 ze zákazníků dělá dojné krávy. http://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-kdo-chce-jezdit-musi-dobijet-125770?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku
  7. Mě přestal po dvou létech ovládač fungovat bez varování. Baterií naštěstí vozím sebou takže výměna byla rychlá. Zajímavé je že když jsem potom baterií měřil tak měla 2,9V. Proud do zkratu byl ještě 160 mA. Možná by stačilo tu baterií jen vytáhnout a po chvíli dát zpátky. Reset obvodu ovládače. To jsem ale nezkoušel.
  8. Mám to namontované asi rok a zatím plná spokojenost. Vyšlo mě to na 100 Kč. Myslíte že to někdo nakoduje levněji? Můj bastl jsem programoval na 8 sekund po zapnutí zapalování, pak 0,5 sekundy vypínací impulz.
  9. Spínač až tak jednoduše vyndat nejde, ale jde demontovat boční kryt palubní desky a za ním je přístup ke kabeláži a konektorům od spínačů s/s systému a spínače světel. Viz příspěvek z 17. Prosince, 2016.
  10. Mám už delší dobu kamerku CelTec07. Napájení jsem vyřešil z USB zásuvky. Ta se po vypnutí zapalování taky vypíná.
  11. Výroba je vcelku jednoduchá. Jen by se mě nechtělo drbat s tišťákama. Pokud nepočítám pl. spoj, tak by cena součástek včetně krabičky neměla překročit 100 Kč.
  12. Každý bastlí s tím co má. Já jsem použil šuplikové zásoby. Jediné co jsem kupoval je PIC 12F629 (v GM za 33 Kč). Problém bude akorát v naprogramování. Každý totiž nemá v šuplíku programátor PIC procesorů. Optočlen který spíná signál místo tlačítka může být jakýkoli co snese sepnout alespoň 5mA a napětí 15V. Velikost spoje je přesně do krabičky KM-1 (GM). Celé to je připojené paralelně na přívodní kabely k tlačítku start-stop (vodič zeleno fialový - J1-1, hnědý - J1-2) a vypínači světel (černo šedý - J1-4, hnědý - J1-3). Dá se k nim pohodlně dostat po sundání bočního panelu přístrojové desky a odpojení konektorů. Přikládám i HEX soubor pro naprogramování procesoru. Start-stop.pdf Start-stop-spoj.pdf Start-stop.HEX
  13. Dnes jsem vkuchal do auta automatické vypínání start-stop. Úplně zablokovat tuto funkci jsem nechtěl, občas jí využívám při stání třeba u závor. Doteď jsem musel vždy vypínat ručně a občas jsem si zanadával když mě to na třetí křižovatce chcíplo motor (zapomněl jsem to vypnout). Použil jsem k tomu jednoduchý obvod s PICem naprogramovaným jako dvojitý časovač. Po zapnutí zapalování to vygeneruje za 8 sekund impulz který simuluje zmáčknutí tlačítka. Znovu zapnout případně vypnout funkci lze jako obvykle tlačítkem. Nejsem zrovna zastáncem této funkce jelikož počítám s dlouhodobým užívání Fábie. Naprostá spokojenost. Nemusím na to myslet.
  14. Zdravím. Co se týče obsahu nádrže všude udávají 45 litrů. Mě se podařilo natankovat 48,5 l. Pak se mi ale ručka palivoměru nehla od maxima asi 200 km. Jinak mám zatím dlouhodobou spotřebu 5,7 l. 60% je jízda po městě. Mimo město lze celkem bez problémů zajet při svižnější jízdě za 5l/100km.
  15. "Kvalitní" korejské 185/60 R15 - Kumho.
×
×
  • Create New...