Přejít na obsah

Trongix

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

806 zobrazení profilu

Oznámení Trongix

  1. @dfga Jen abych to pak nedal do jiného servisu a nezačali bezhlavě měnit díly. Nerad bych měnil vše co se dá, takhle jsem to dělal u Octavie 2 a nechci to opakovat 😃. @miklisek Mě to taky příjde hodně, ale jak se k tomu vyjádřil hamoun tak to tím nemusí vůbec být. @bojler Pod drcáním myslím to že se jedná o "natřásání" v sedadle. Je to cítit částečně i ve volantu. Příjde mi že je to něco podobného jako kdyby poskakovala pneumatika po silnici a nedržela tak jak má, Začínám se čím dál tím více přiklánět k tomu že to jsou přední tlumiče, protože když jedu po nekvalitní silnici tak to zmizí ale když jedu po rovné pěkné silnici a je tam třeba spoj nebo je povrh hrubší tak to začne drncat. Když jsem dneska vyjel a silnice byla pokrytá celá sněhem tak to ani jednou nezadrncalo. Nápravnici neposouvali, protože by to byla celkem práce a to oni by se do toho jen tak nepustili.
  2. No prý seřídili co se dá, ale s tímhle kromě výměny dílů více nezmůžou. Že si myslí že to bylo bourané na levou stranu a něco tam je ohnuté, ale vidět to prý není. Bourané to na předek nebylo, jediná pojistná událost je tam ještě z Německa kdy někdo odřel zadní část auta při parkování. Ještě jsem zapomněl že auto má najeto 103 tisíc km. Tlumiče kontrolovali, nebyli mastné ani orosené a odhadovaná životnost byla 50%. Popravdě když jsem měl půjčené přítelkyně auto (SCALA) tak ta byla pohodlnější než Superb 3 s DCC.
  3. Dobrý den, pořídil jsem si před půl rokem S3 2.0 TDI 110kw DSG (DQ250) 2017 L&K a řeším problém s komfortem podvozku. Když jedu jako řidič tak cítím od podvozku drncání při ustálené jízdě a zatáčení. Většinou se to projeví od 60km/h a pokračuje tak do 110km/h. Když jedu jako spolujezdec tak je to mnohem lepší, až skoro neznatelné. Nezáleží na kvalitě vozovky, dalo by se říci čím lepší vozovka a čím více ustálená jízda rovně, tak tím více je to znatelné. Pokud vyřadím, tak to dělá stále tak tím jsem vyřadil motor a převodovku. Na letních 19 palcových kolech to dělalo méně, teď je auto na 18 palcových kolech a tam je to hodně znatelné. Pokud DCC nastavím na Sport tak je podvozek tvrdý, ale už to skoro nedrncá. Pokud přenu na Normal nebo Comfort tak se drncání rapidně zvýší. Nechal jsem si tedy vyvážit kola a udělat geometrii a výsledek je takový jaký vidíte níže. Všechny údaje jsou v mezích až na odklon na předním levém kole. Bylo mi řečeno v autorizovaném servise že by to nemělo nejspíše "žrát" pneumatiku, ať to neřeším. Mě to drncání ale vytáčí tak bych se rád zeptal, setkal se s tím někdo? Nechci bezhlavě měnit díly na předku tak se snažím vymyslet čím by to mohlo být. Děkuji za každou radu.
  4. A přišlo ti že 2.0 TDI 85kw v automatu je pomalejší než v manuálu kvůli menšímu krouťáku ?
  5. Takže už se nedá říct že 2.0 TDI 85kw by měla mít předpoklady k delší životnosti ? Myslím oproti 1.5 TSI 110kw. Protože předpokládám že 1.0 TSI vychází ze stejného konceptu jako 1.5 TSI 110kw, jen má menší obsah, méně válců a jiné turbo. 1.0 TSI 81kw není špatný motor, ale až na to cukání, to auto je schopné cuknout při přidání i při ubrání plynu. Ptal jsem se na to technika ve Škodovce a on říkal že ty motory jsou tak přiškrcený díky Euro 6AP že to jinak nejde. Co jsme měli F3 fl 2019 tak tam to cukání bylo, ale šlo se naučit jezdit tak, aby to nedělalo.
  6. Dobrý den, vybírám mezi těmito 4 možnostmi a rád bych znal Váš názor. Jezdím převážně dlouhé trasy (100 km/den). Žádné dálnice, jen okresky a silnice 1. třídy. Do teď jezdím buď v Octavii 2 1.9 TDI 77kw nebo ve Scale 1.0 TSI 81kw. Jelikož je trh s ojetými auty přestřelený, tak mě nezbývá nic jiného než jít do nového auta. Scala by byla super, ale ve výbavě, co bych chtěl tak už je Octavie 4 což je trochu jiné auto už. Ke každému autu přidám plusy a mínusy. Rád bych si pořídil automat, měl jsem půjčeného Superba s 2.0 TDI 147kw, a to řazení bylo skvělé. Ale to byla převodovka DQ381 a do Octavie 4 se pro slabší motory dává jenom DQ200. Jak je to vůbec s tou převodovkou? Bude komfort aspoň podobně srovnatelný? Vydrží to aspoň nějakou dobu, nebo mě čeká po 100 tisících km oprava převodovky? Převodovku jsem sám vyráběl a vím co je to zač, ale rád bych slyšel Vaše zkušenosti. 2.0 TDI 85kw + Nízká spotřeba + Nižší pořizovací cena - Hlučnější - Nižší výkon 1.5 TSI 110kw + Tichý provoz + Vyšší výkon - Možné cukání motoru (Vypínání válců a po nastartování) Manuál + Levnější + Větší životnost - Méně pohodlné Automat + Pohodlnější + Odolnější vůči chybám řidiče - Dražší Další zádrhel je že DSG verze dieselu má nižší krouťák než v manuálu. Dále mě pak zajímá, které auto by mělo vyšší zůstatkovou hodnotu. Vím že 1.6 TDI se na bazarech objevuje často, a není o ní asi takový zájem, ale věřím že s 2.0 TDI 85kw to bude lepší. Jak to vidíte Vy? Budu rád za všechny Vaše postřehy a názory
  7. Dobrý den, řeším teď další problém s autem. Auto dělalo hluk při otáčení volantu (něco jako lupání v pružinách(kov na kov)). Nechal jsem proto vyměnit horní uložení tlumičů, ale problém zmizel jenom na dva dny a teď to lupe jen když se auto nějakým způsobem zhoupne (přidání plynu, brždění). Koukali jsme s kamarádem na podvozek. A nic tam vyloženě není povolené. Pružiny jsou dva roky staré. Tlumiče jsou originál. Jediný kde byla slyšet trošku vůle byli poloosy(strana u kol). Pokud točím volantem na jednom místě tak se nic neozve. Nějaké rady co by to mohlo být ?
  8. Dobrý den, pořídil jsem Octavii 2 1.9 TDI 77kw, najeto 230XXX Km. Auto jsem koupil, jezdil jsem, vyměnil jsem všechny náplně až na olej v převodovce. Po čase se při jízdě v rozmezí 1500 až 2100 otáček ozývalo divné hučení (něco jako od ložiska ale vyšší tón). Proto jsem svolil i k výměně oleje. S hrůzou jsem zjistil že oleje tam bylo jenom půl litru místo dvou. Olej jsem doplnil ale onen zvuk nezmizel. Zejména je to slyšet, když jedu z konce a nepřidávám plyn. Jakmile se otáčky dostanou do této hranice tak začne onen zvuk. Když jedu rychle, nic to nedělá. Když zmáčknu spojku, zvuk přestane. Setkal jste se s tím někdo? Mám se nějak obávat, že to v dalších týdnech klekne? Nechce se mi měnit převodovka…
  9. Trongix

    Zvuk motoru

    Ale je zajímavé že když jsem auto vyměnil a pořídil nové auto kde je stejný motor 1.0 TSI ALE v 81kw verzi tak problém se neobjevil a to už na tom mám najeto 30 tisíc km.
  10. Trongix

    Zvuk motoru

    Dobrý den, mám rapida 1.0 TSI 71kw který má najeto 13 tisíc km a zvuk se za posledních 200 km výrazně změnil a je slyšet takový kovový zvuk viz video. Je to normální, nebo se mám něčeho obávat? Děkuji Všem za odpověď :) Video 23-12-2018, 21 02 50.mov
×
×
  • Vytvořit nový...