Jump to content

jak.cz

Uživatel
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12 Good

About jak.cz

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 12/23/1975

Recent Profile Visitors

400 profile views
  1. Už 22 měsíců mám zapojenou A119 Viofo do zapalovače, jezdím denně 1-3hodiny v týdnu, vikend auto stojí. Nikdy jsem baterii nevybil, ikdyž mám zaplé stálé sledování focením při parkování . Baterie vydržela i týden dovolenou bez pohybu. Ale je to každého riziko, i jiná kamera a její jiné nastavení! může změnit vybíjení.
  2. Může být přihrádka u spolujezdce. Dělalo mi to taky a na dvou místech jsem musel nalepit filcové podložky co odtlačují přihrádku od stěn.
  3. Za ty roky jsem se nedobral odpovědi a používám produkty co jsou vhodné na oboje... Načištění koženky jemné čističe na kůži, jako Supernatural Leather Cleaner, protože na většině čističů je to napsáno , že je to na oboje. Na ochranu nejsou všechny prostředky na kůži vhodné i na koženku. Záda sedaček dle mne nejsou kožené, boky zádového opěráku si nejsem jistý. Předek opěráku je dle mne kůže a sedák je kůže až na bok přední části zasahující pod kolena. Čalounění dveří je dle mne koženka. Všechny prostředky na to mám z detailingshop , taky na Alcantaru, jak to stárne , je to potřeba , citlivé zacházení a impregnace doporučuji.
  4. Měl jsem přesně jak píšeš. U mne to bylo takzvané "zčernání kotoučů" a skutečně došlo ke ztmavnutí. Ve Škodě hned věděli o co se jedná a objednali specifické číslo destiček , které problém vyřešily. Po dalších 80.000km už se problém neobjevil.
  5. Chudák, úplně je mi ho líto. A kolik ještě investoval času to napsat...
  6. Měním poprvé po 120 tisíc km , to je ok.
  7. Mám S3 04/2015 , otlučený předek mám ještě víc, ale nerezne mi , takže do menší hloubky. Rozhodně bych nic takového nelakoval plošně, dá se řešit bodově u šikovného detailera, při dalším prodeji bude mít při měření díl silnější lak a většině kupujícím s měřičem nic nevysvětlíš, sníží ti cenu. Je to samozřejmě věc preferencí. Zvuk může být cokoli , bez audia na poslech. Nejlepší je vždy vše nahrát.
  8. Čistě pro pořádek, protože je to trochu nešťastně sdružené téma : na B sloupky ten postup na světlomety nepoužívejte . Škodu by jste asi už napravili.
  9. Nějak to nechápu... já u mého motoru žádný vstup sání za těsněním nevidím.
  10. 04/2015 ale to TPI bylo na rozmezí min. dvou let. Pokud nejsou dotažené šrouby , originál mazivo nepomůže a to je hodně dobré mazivo, mám lahvičku i sprej a klasický teflon je účinkem oproti tomu slabota.
  11. V rámci servisní prohlídky se má pročistit a promazat vedení, k tomu určeným mazivem a to v některých případech pomůže, někdy jen dočasně. Na můj datum výroby bylo TPI (číslo nemám)- dotažení povolených šroubů, teprve to pomohlo a už se nic neozývá. Samozřejmě se servis bude nejdřív snažit jen namazat jestli to nepomůže, dotažení totiž znamená rozebrat střechu a to je nejméně na půl dne.
  12. Bohužel. ŽÁDNÁ autokosmetika neochrání před kameny, tečka. Jediné řešení je fólie apod.
  13. Nemáš zapnutý ECO mód, vypíná se pak natáčení xenonu a další věci aby se "šetřila spotřeba"
  14. 2bojler: mám 2 roky a potvrzuji přesně co píšeš a v zimě nestudí než se prohřeje topení. ALE, i když je lepší než textil, údržba má oproti kůži své háčky. Alcantara velice nesnáší promočení a následně se tvoří nepěkné mapy, které jdou odstranit speciálním čističem a nakonec i cuckovatí, což vůbec není lehké odstranit. Takže hned vše čistit ( speciálním čističem) a impregnovat (speciální impregnaci...ale ani ta nevydrží věčně) , impregnovat, impregnovat a dávat pozor na luxování nástavci s ostřejšími hranami, tedy pokud plánujete mít auto déle než 2-3roky a strávíte v autě více času. Já mám auta na sebe a vždy okolo 5ti let 40-50t km za rok, takže pečuji, ale Alcantara mám asi naposled. O kůži se pečuje mnohem lépe. Za mne je nejlepší verze je perforovaná kůže + údržba jak píše BUBUBU i Plzeňáček + zákaz svačení v autě.
  15. Přesně toto je vhodný prostředek. Ceri prostředky jsou skutečně primárně na sklo ( na které jako jediné fungují, i když se člověk zapotí... ) a hlavně jsou dražší. Zkoušel jsem i finishingovou pastu na lak a taky docela ok, ale Sonax fungoval lépe. Při strojním leštěním se nesmí povrch zahřát. Ten Sonax lze použít i na všechny klavírní laky u řadící páky a radia i Plexi budíků/tachometru. Vždy je však efekt dočasný! Ten povrch je strašně měkký. Možnost je po aplikaci nanést nějaký keramický , nebo Si sealant atp. , ktery uspokojivý stav prodlouží. Budu to dělat při přípravě laku na zimu, tak jsem sám zvědav...
×
×
  • Create New...