Přejít na obsah

tomaszik

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tomaszik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím všechny. Mám Octavii I Tour 1,9 TDI PD 74 kW (motor AXR) a za poslední půlrok jsem se několikrát potýkal se ztrátou výkonu při jízdě (prostě turbo neseplo). Když se to stalo poprvé, hned jsem nechal v servise vše zkontrolovat, ale na nic neprišli (diagnostika prý také nic neukázala) a vzhledem k tomu, že to po vypnutí a znovu nastartování motoru přestalo, tak jsem to dál neřešil. Když se to pak stalo znovu, tak jsem již věděl, že musím vypnout a znovu nastartovat motor a začal jsem to pomalu řešit, ale když jsem zjistil, kolik stojí nové turbo, dost jsem v tom úsilí polevil. Stává se mi to tak jednou za 2 měsíce (tj. po cca 3500 km). Nicméně, dnes se mi to stalo zase (a opět jsem to vyřěšil stejně - restart a opět úspěsně) a k tomu se přidala ještě oranžová kontrolka motoru (systém kontroly výfukových plynů). Nejsem v konstrukci motorů ani jeho fungování nijak zvlášť zběhlý, ale domnívám se, že vzhledem k tomu, že turbo je spínáno v závislosti na tlaku výfukových plynů, že tyto mé 2 problémy spolu souvisí. Domnívám se, že něco v systému spínání turba, co doposud fungovalo tak nějak napůl, sice stále ještě funguje, ale poškození je již natolik závažné, že to spustilo onu kontrolku. Upřímně přiznávám, že se mi zrovna nechce jet s tím hned do servisu, kde by mi možná všechno preventivně vyměnili. Auto neztratilo výkon a krom rozsvícené kontrolky nepozoruji žádnou závadu ani omezení. Proto se ptám dobrých lidí taky, zda-li by byl někdo, kdo vlastní diagnostický přístroj, věnovat mi 15 minut svého času a pomoci mi zjistit konkrétní závadu. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...