Přejít na obsah

HonzaNovis

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    66
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 399 zobrazení profilu

Oznámení HonzaNovis

  1. Co si mam predstavit pod pojmem nepatrne? :) jako ze uz by to nebylo pouzitelne?
  2. Musi se vymenit cele ofukovace.
  3. Zravim mam, O3 2014, kde se davaly jeste starsi 4 ramenne volanty. Pak se to v prubehu zmenilo na 3 ramenny (ne ten aktualni, nyni uz je opet novejsi-2 ramenny). Nevite jestli mi pujde do toho 3 ramenneho volantu puvodni airbag nebo tam neni zarucena kompatibilita? Diky
  4. Tak to mam jen low. No nic, diky za vysvetleni.
  5. Ahoj, najek jsem tu nenasel konkretni odpoved pro tento pripad: mam Karoq s asistentem dalkovych svetel (nejaka kamera tudiz pod zrcatkem je). Lze dokodovat cteni dopravnich znacek (line asist nemam) nebo na to chybi nejaky HW? Diky
  6. Nikdo nema zadny tip, co by to mohlo zpusobovat? Jo a jeste se mi pri zvysenych otackach asi vzdy spusti hlavni dochlazovaci ventilator.
  7. Zapnute nemam nic. Pouze radio a ventilator na 1ku. Nic, co bych nemel v lete/lonsku zimu. Nastesti mam auto bez dpf, takze nic.
  8. Zdravim, potreboval bych poradit, co by mohlo byt nasledujici chovani. Volnobezne otacky jsou cca 800-900ot./min. Kdyz nastartuji studeny motor, tak jsou okolo 1000ot./min. To je vsechno ok. Ale posledni dobou se mi stava, ze klasicky jedu, standartne plynule zahreji motor, jedu klidnou dalnicni jizdou cca 20km a pak kdyz sjedu z dalnice, tak pred krizovatkou vyradim a mam znacne zvysene otacky cca 1100-1200. Kdyz v tu chvili motor chcipnu a ihnad nastartuji, tak jsou otacky zase v normalu. Zkousel jsem i treba motor vice vytocit a pak i otacky zase klesly na 800-900, ale treba za chvili zase stouply a neni to pravidlo, ze by po vyturovani klesly. Stava se to vzdy az pri plne ohratem motoru a jsou vyssi nez standartni zvysene pri studenem startu. Nevite, co by to mohlo byt? Diky za nazory
  9. Ahoj ja mám ten istý problém zo stieračmi čo si mal ty. Ako si to vyriešil? Dík za radu.

  10. HonzaNovis

    Pazvuky

    To Kapl: Ja mam liftback, ale kamarad ma se stejnym problemem combi. Ktere tesneni mas na mysli? Zrovna o vikednu jsem namazavla tesneni vsech dveri (mimo 5tych) nejakym pripavkem na tesneni a samozrejme je to beze zmeny...
  11. HonzaNovis

    Pazvuky

    Ne ne, na zpatecku je to v pohode. Nejvice je to slyset pri malych rychlostech, kdyz je treba vyrazeno a jedu po nerovnostech.
  12. HonzaNovis

    Pazvuky

    Opravdu nema nikdo podobnou zkusenost?
  13. HonzaNovis

    Pazvuky

    Ahoj, měl bych dotaz ohledně pazvuků u mé Octávie. Projevuje při příčné nerovnosti na vozovce. Stačí běžné nedokonalosti českých silnic, typicky těch nižších tříd. Většinou při rychlostech do 80km/h. Na dálnici, při náhlém vymetení díry či podélné nervanosti nic. Vzadu v Céčkových sloupcích či někde níže slyším na obou stranách stejně intenzivní pazvuky. Dle poslechu se jedná jakoby to byly nějaké plasty. Nezní to jako nic kovového. Obložení sloupků jsem rozdělával, ale nedokázal jsem nic blíže diagnostikovat. Pokud se pokusím s autem jakkoliv podobně zakývat, tak není nic slyšet ani cítit. Projevuje se to pouze při jízdě. Bohužel je to díky nerovnostem našich silnic velmi časté a rušivé. Nevím jestli to není třeba způsobeno opotřebením něčeho v zadní nápravě. Auto má nájezd přes 200tis km s adekvátní údržbou. Kamarádovi s podobným nájezdem se děje to samé. Nemá s tím někdo zkušenosti? O co by se mohlo jednat? Díky
  14. A nefunguje to tak, ze dratky jsou v desticce rozpojene a kdyz se probrzdi, tal se to propoji na kostru a tim se rozsviti kontrolka? Noje to rozdil cca 300kc. Neno to moc, ale zase to pro me neni moc dulezite a muzu za to koupit kryt kotoucu ktere taky potrebuji vymenit.
×
×
  • Vytvořit nový...