Přejít na obsah

Sigi 11

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

656 zobrazení profilu

Oznámení Sigi 11

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Sigi 11

    Koroze

    Ahoj, také nemám prostory, ale řešil jsem větší problém se rzí viz.pár příspěvků nahoře... postup je následující....zbrousit až na kov....odmastit....základovka a pak lak.....následně rozleštit když je třeba. Hodně štěstí a držím palce
  2. Sigi 11

    Koroze

    Ahoj, poradím ti jednoduše. Odšroubuj všechny torxy v podběhu blatníku a odklop ten plast...sundej zástěrky....hlavně kolo...a postupuj dle návodu. Ten zmíněný šroub já osobně tedy nemám asi odlehčená verze 2001 jo a bacha na utržení blinkru který je nacvaklý v blatníku mne se to málem povedlo....kdyby cokoliv poradím dál
  3. Sigi 11

    Koroze

    Uncl3BOB Snadnější by bylo poslat foto, pro představu. Já malé ťukance od kamínků řešil kapičkou z opravné tužky přímo s barvou karoserie. Velká orezlá místa jsem řešil viz. pár příspěvků zpět. Koukal jsem i na foto co jsi dával těch blatníků a řeknu ufff...budeš potřebovat hodně času a snahy než to dáš dohromady, chce to hodně zbrousit (vydrápat co se dá), vykitovat (pokud je třeba), základovka a finální nástřik barvy + lak.
  4. Sigi 11

    Koroze

    Co se týče koroze, řešil bych to viz mé fotky výše ;-) mrknout do dutin a prostříknout tímhle ( http://www.mjfinal.cz/barvy-a-laky/barvy-ve-spreji/sprej-motip-vosk-do-dutin-(ml)-500ml-1375-detail/ ) já se těším až bude pěkně a na zahradě se vrhnu na tu korozi co lehce vystoupla, tentokrát ji už definitivně dorazím, plánuji i sundat nárazník s blatníkama a nastříkám spodek BODY 950kou. Co se týče toho hučení co třeba ložisko na kole? Další hledání bych viděl na spojku, převodovku tedy koukal říkáš a co takhle olej v ní? Šikne se to jednou za čas vyměnit, já měnil a lépe se řadí i hlučnost polevila. Rozhodně dávej info průběžně co nového :-)
  5. Když to tu čtu musím se také podělit o zkušenosti. Mám také 1.4 MPI najeto už 201 000Km. A na trase z Prahy do Levoči na SK jsem zvládl 5,2l/100km po dálnici 110-120. Dojezd na plnou byl nějakých 900Km. Samo, že častější trasy po Praze nebo max do 80Km od Prahy se člověk dostane na průměr 6,5-7,5l/100km. Teď v zimě byla maximálka 7,5l/100km. Ten motor je dostačující, když chci tak i rychlejší jízdu nebo dynamičtější zvládá. Vyměněny základní věci jako vodní pumpa, rozvody, brzdy a oleje ;-) K tématu zatím je vyzkoušeno poctivých 201 000Km najeto a počítám, že vydrží dlouho, základní zrezivění holt už na kastli je, ale ta už byla opravena. Zkrátka když chceš aby auto sloužilo dlouho a dobře chovej se tak k němu a dopřávej mu servis. Jinak maximální rychlost na letišti vyzkoušena 192km/h :-)
  6. Sigi 11

    Koroze

    Já to budu dělat také na zahradě, když je třeba tak je třeba. V servise si za tohle řeknou asi dost, pokud tam nemáš díru tak si to udělej sám, věř je to jednoduché ;-) nebát se já se do toho taky tenkrát pustil sám a začne Tě to i bavit :-) SDI v naftě...MPI v benzínu, super motory co ? ;-) Držím palce s převodovkou uvidíš, že to bude ono...
  7. Sigi 11

    Koroze

    Věř, že sundání dveří je jednoduché, 2 matky dáš akorát pozor na na kabely v průchodkách, jo a musíš ještě odšroubovat polohovače dveří nic více. Ideální právě kvůli místu a dobře se k tomu postiženému místu může ;-) To hučení je stopro převodovka !!! Mě cvakala před 14 dni mi v servisu vylily tu hustou štávu z převodovky (nikdo to neměnil 200 000) a hned první metry byli lahoda....nehučela necvakala....snáze se řadilo a ožilo i auto....vyplatí se to ;-) Další možnost může být ložisko spojky, ale nejdříve vyměň ten olej v převodovce !
  8. Sigi 11

    Koroze

    máš tam 2 matky sundat opatrně vycvaknout kabeláž a odložit...je to snadné. Já se také lekl co jsem našel, ale pár minut práce s vrtačkou s kartáčem a bylo po rzi sice větší díry ale ty se zadělali. Před měsícem jsem akorát našel zespodu větší díru pod dveřma hned za zástěrkou (prohnilo to zevnitř), proto to dám na vyřezání a vyvaření. 6500 není moc za to že ti škodováci udělají komplet práh, ale na malou dírku zatím stačí šikovný klempíř, jestli za 5 let bude více prohnilý a auto ještě bude sloužit pak se rozhodnu zda nenechám udělat komplet práh, ale to se asi nestane :-D Práce s kitem je pohoda...jen to pak vybrousit do tvaru a vyhladit nic více ;-)
  9. Sigi 11

    Koroze

    sundání dveří dle toho jak rozsáhlé to máš já na fotkách co jsem dával měl chycený i prostor pod pantem takže ano u mě se muselo....ty to asi nemáš ještě tak chycené, ale raději mrkni podrobněji dál i pod dveře...a pozor na chybějící záslepky v prazích!!!!! Já na to doplatil chyběli 2 kusy a práh začal hnít....
  10. Sigi 11

    Koroze

    Známý okolo 1000 - 2000 nastříkat a dodělat musím sám, kamarádovi vařil prohnilý Jeep komplet za nějakých 5000 a slušná práce....já tam zástěrky radši nechám je to větší plocha která zabrání soli a bordelu se dostat dál....zabránit lapání bordelu za nima se dá zabránit tím tmelem do těch škvírek jak jsem popisoval dříve... Jinak mám taky 1,4mpi a zlatá česká prácička, držák a výkon stačí ;-)
  11. Sigi 11

    Koroze

    Čeká Tě sundání blatníků, dveří a kol...potom práce s kartáčem a pořádně až na čistý kov, potom přestříknout antikorozní barvou a pak odstínem barvy co máš auto. Pak vše nandej zpět a menší rada, jak jsou plastové podběhy tak za ně se dostává veškerý bordel, proto vem v tubě do pistole tmel nebo v mém případě akvaristický tmel černý a vymaž ty škvíry co vedou mezi plastem a karoserií. Věř mi že to pomáhá !!! I v servise mi řekli, že to je dobrý nápad, kdyby totiž tohle udělali na začátku tak ta Fabka nebude náchylná na korozi v tomto místě ;-)
  12. Sigi 11

    Koroze

    Zdar, mám ten samý problém, u pravého blatníku za zástěrkou se mi udělala díra, příští týden jdu na vyřezání a vyvaření. V ofiko servisu Škoda mi řekli, že za 6500 komplet práce, práh, lakování...myslím, že Fabie z 2001 už za takovéhle peníze nestojí, proto to vaření u známého. Jinak jsem před rokem komplet odstrojil předky, odrbal rez, vykitoval a přestříkal. Bohužel předešlý majitel na ošetřování auta kašlal, proto ty rezavé prahy
×
×
  • Vytvořit nový...