Přejít na obsah

Fuzo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 631 zobrazení profilu

Oznámení Fuzo

  1. Tak že když poletíš letadlem a zdrbeš se tak sorry i ten mechanik je jenom člověk. A co se týká úkonů před předáním vozidla má mít mechanik checklist a provádět úkony dle něj a rovnou to odškrtávat. Že na to serou je jejich problém.
  2. Omlouvám se že jsem se dříve neozval. Vybrečel jsem se na FB ve skupině Scala. Kompenzace 0. Majitel prodejny mi slíbil "lepší náhradní auto" až si tam to svoje dám. Tak že nic. Proto že nejsem prase, tak snad tam není nic zničené. Ale štve mě, že odborný servis měl týden auto u sebe a ani je nenapadlo dát auto na he ver a podívat se. K Menčíkovi už asi teda jezdit nebudu. Jo a mimochodem, když jde auto na záruční závadu, má člověk nárok na náhradní vozidlo, dostal jsem samozřejmě NIC. Bojím se že to jinde není lepší. Ještě jsem neodpověděl na dotazník škodovky, co mi dorazil do emailu po "opravě". Ale mám sto chutí to tam popsat....
  3. Dnes jsem to nevydržel, nafotil na obou stranách a poslal prodejci. Nechce se mi jezdit zbytečně 30km do Prahy. Během 15 minut mi volal pán, který se představil jako Menčík a hrozně se omlouval. Nabídnul nějaké kompenzace. Uvidíme Tak že zapomenuté transportní podložky... Auto při přejezdu nerovností se už chová lépe, ale pro změnu lehce povrzává. Tak uvidíme
  4. Tak jenom pro info. Dnes jsem to nevydržel, nafotil na obou stranách a poslal prodejci. Nechce se mi jezdit zbytečně 30km do Prahy. Během 15 minut mi volal pán, který se představil jako Menčík a hrozně se omlouval. Tak že zapomenuté transportní podložky... Auto při přejezdu nerovností se už chová lépe, ale pro změnu lehce povrzává. Tak uvidíme
  5. Našel jsem ještě toto: http://www.autodesign-tuning.cz/zbozi/dorazy-tlumicu-skladane_264569.html a taky https://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-tlumicu-zadni-sada-10ks/ . Tak že dle tvrzení jednoho mého známého se jedná o to, že na všechny motorizace dávají stejné pružiny i tlumiče a když to auto má automat a 1,5ku motor, a je těžší, tak se to tam dá, aby si auto nesedlo až na doraz. Jsem zvědav, co mi řeknou v servisu. Má to ještě někdo?
  6. Myslíš tohle? Včera jsem si to po týdnu vyzvednul ze servisu. Dle servisu "Nic tomu není".
  7. Tak jsem to zvednul na hever a pod krytem tlumiče růžový kroužek. Je to "transportní" doraz tlumiče který někdo zapomněl odstranit a nebo "provozní" doraz?
  8. Mám 2 měsíce novou Scalu a po velice krátké době se jízdní komfort zhoršil. Jakákoliv nerovnost vystupující z vozovky mě dokáže nadzvednout ze sedačky. Nebydlím v Praze ale docela často tam jezdím za prací a hlavně projíždím Jižní spojku. No a Jižní spojka to je každou chvíli rána, že se bojím o celou nápravu. Nebo kostky to je také utrpení. Tam kde jsem přejížděl jinou škodovkou místa například u UVN Stamicova ul. kostky v pohodě, tak teď tam jezdím krokem. Samozřejmě v servisu jsem byl, kde jsem to kupoval - Autokomplex Menčík a překvapila mě reakce technika když jsem se zeptal na měření tlumičů a požadavek na graf měření. Náš měřící stroj na tlumiče vydává pouze výstup "dobrý" tlumič nebo "špatný" tlumič. Nechápu. A taky mě dostala věta: Scala s automatem je o 50 kilo těžší a proto se víc houpe. To si pán dělal srandu? Už jsem objednán na Strahov do NH Caru na změření tlumičů ale co když jsou tam špatné pružiny? Nebo spíše poddimenzované? To se prý špatně pozná. Proto dotaz, máte někdo viditelné značky na pružinách svého vozu? Já mám jednu bílou tečku a dvě zelené. Už jsem si tady někde stěžoval na nekomfortní přejíždění nerovností a ve vlákně o sportovním podvozku jsem našel příspěvek od uživatele umelex cituji Posted October 21, 2019 No, není to nic moc... příčné nerovnosti to vůbec nedává a při každém i menším kanálu ve městě i v malé rychlosti následuje rána až k dorazu s nepříjemným pocitem , že upadne kolo a odejde geometrie! Mám od nova i trojkovou octávku a ta to nedělá, je o hodně komfortnější
  9. Psychicky jsem to nevydržel a objednal auto do servisu. Příští týden to snad bude hotovo. Byl jsem upozorněn, že Scala v automatu je o 50 kg těžší a má stejné tlumiče a pružiny jako manuál. A tím pádem je "měkčí". To jsem zvědav, co tam najdou :-(
  10. Dík z info. Tak nafoceno a myslím, že je to bez těch transportních podložek. Blbý je, že 90% jízdy se to chová kulturně a někdy prostě nerovnost kterou přejede Fábka nebo Oktávie bez problémů a bez zvuků a tady prostě jako když někdo vezme dřevěnou palici a flákne zespoda do podvozku :-( Tak nafoceno . barevné značení pružin tři tečky bílá-zelená-zelená. Nenašel jsem bohužel slušnou tabulku, abych zjistil, co to znamená. Ještě mě napadlo zainvestovat a vyměnit přední pružiny a tlumiče. Ale sakra u nového auta? :-(
  11. Tak se připojuji s negativní zkušeností také. 05/2022 a přejet nerovnost je utrpení. Tam kde Octavia nebo Fabia jenom drcnou, tam se ve stejné rychlosti snad tlumiče snaží vyskočit přední haubnou. Nájezd 2000 km :-( Pojedu do servisu si to nechat vysvětlit :-(
  12. Zdravím, Jsem nový (šťastný) majitel Scaly 1,5 7°A chtěl bych si na ní pořídit zimní výbavu. Plechové disky ( řetězy možná 1x za rok) a pneu. Disky asi tyto https://www.mojepneu.cz/skoda-scala-6x16-5x100-et40 od KFZ, jsou o litr levnější než originál tak mě zajímá, jestli má někdo s nimi zkušenosti. A pneu asi MICHELIN ALPIN 6205/55 R16 91 H . Dle TP je to v pořádku, Ale štve mne, že na 205 prý nejdou řetězy a užší tam nechci dávat kvůli jedné nebo dvěma jízdám. Má hlavně někdo zkušenosti s těmi KFZ disky? Dík
  13. Zdravím. Nemůžu najít seznam úkonů u jednotlivých servisních prohlídek. Mám služebního Karoqa 2018 2.0 110kW 4x4 a jedná se mi hlavně o náplně. Po 4-ech letech mám najeto 190 000 Km a zajímá mě hlavně haldex. Nemůžu se dopátrat co se tam kdy má měnit. Některé prameny uvádějí 60 000 km výměna oleje a popřípadě filtru ale někde je napsáno pouze olej, že prý haldex 5. generace už filtr nemá.
  14. Fuzo

    Terén a Karoq

    Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady. Zkoušel už někdo s Karoqem terén? Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán. Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého. Proč? 1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod 2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu. Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka. Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce) Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-(
×
×
  • Vytvořit nový...