Jump to content

Fuzo

Uživatel
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Fuzo

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

661 profile views
  1. Fuzo

    Terén a Karoq

    Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady. Zkoušel už někdo s Karoqem terén? Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán. Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého. Proč? 1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod 2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu. Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka. Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce) Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-(
  2. Ahoj. Měl jsem tento problém taky. Vyměnil jsem kabel k telefonu, stačí fakt že je málo kvalitní, může se jenom na chvilku oklepat a už to odpojí telefon a je problém. Koupil jsem od soudruhů z číny asi 5 káblíků a jeden funguje super už půl roku. A za druhé, stávalo se mi to, když jsem měl nepřečtenou SMS. Stačilo v menu telefón na rádiu přejít do sekce SMS a podívat se do přijatých a přečíst na displeji rádia poslední nebo nepřečtené SMS a pak se mi bez problémů telefon znova připojil.
  3. Karoq 4x4 2.0 110kW MG. Pořízeno cca konec března 2018. Najeto cca 33 000km. Po cca 1000 km se poprvé objevila závada s automatickou ruční brzdou. To tlačítko nalevo vedle ruční brzdy. Občas, jednou - dvakrát za měsíc se rozhodne že bude brzdit při rozjezdu. Popis závady: přijedu na semafor, dobrzdím, vyřadím a na palubce se rozsvítí zelená kontrolka ruční brzdy pustím nožní brzdu. Auto je zabržděné, brzdová světla svítí. Po zařazení jedničky a při rozjíždění by měla zelená kontrolka a brzdová světla zhasnout, brzda by se měla automaticky povolit a člověk by se měl plynule rozjet. Ale někdy to udělá jednou, jindy skoro celý den se rozjet nejde, brzda neuvolní. Je nutno opětovně vymáčknout spojku a ručně ruční brzdu povolit. Už asi třikrát mě asistent nouzového brždění vypekl. Začal brzdit úplně bezdůvodně. Jednou mě kvůli tomu málem zmlátil motorkář :-D. A během couvání by měl automaticky u překážky zabrzdit. To dělá taky jenom někdy. Co na to servis? Bylo to tam 14 dní, nám se závada neprojevila ...
  4. Fuzo

    Vaše spotřeba

    4x4 110kw asi 6,1-6,3 Hodně dálnice.
  5. Fuzo

    Front asistent

    U Karoqu je senzor docela vysoko. Jestli se nepletu tak v přední masce těsně pod zámkem přední haubny. Jinak to dělá pravidelně i na jednom místě při výjezdu z Blanky. Tak nevím.
  6. Fuzo

    Front asistent

    Pro upřesnění není to posekaná louka ale letiště :-) (nechtěl jsem to psát.) tak že tráva max 10 cm vysoká. Nic před čumákem ve výšce senzoru. Občas Blaník :-D
  7. Fuzo

    Front asistent

    Zdravím. Mám Karoq D 4x4 ve výbavě je front asistent, který má v případě potřeby zabránit srážce. Je zajímavé, že když vjedu ne velkou louku, nebo pole, tak po zhasnutí motoru a opětovném otočení klíčku se objeví výstražný trojuhelník na maxidotu a nápis, front senzor nemá výhled. Když odjedu někam kde je silnice, nebo asfalt, tak se to chová normálně. Setkal se s tím někdo?
  8. Fuzo

    Sněhové řetězy

    Chyba. Stačí číst návod. Řetězy zásadně na předek, nebo na všechny kola. Pouze u velkých disků 16a17`` a širokých pneu pouze na zadek. Strana 185 manuálu: Sněhové řetězy zlepšují na zasněžených a zledovatělých vozovkách nejen pohon, ale i brzdění. Použití sněhových řetězů pro vozidla s předním pohonem a pro vozidla s pohonem na všechna kola je rozdílné. Náhon na přední kola Sněhové řetězy smějí být montovány pouze na kola přední nápravy. Použití sněhových řetězů je z technických důvodů přípustné pouze u následují- cích kombinací disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu Velikost pneumatik 6J x 16 50 mm 205/55 7J x 16 45 mm 205/55 6J x 17 45 mm 205/50 Pohon všech kol Sněhové řetězy na předních kolech mohou být používány shodně jako u vozidel s náhonem na přední kola. Pro zvýšení trakce (záběrové vlastnosti) je technicky přípustné použití řetězů i na zadní nápravě (tzn. na přední i zadní nápravě současně) pro následující kombinace disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu Velikost pneumatik 6J x 16 50 mm 205/55 7J x 16 45 mm 205/55 6J x 17 45 mm 205/50 Technicky přípustné je použití řetězů jen na zadní nápravě pro tyto standardní kombinace disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu Velikost pneumatik 7J x 16 45 mm 215/60 7J x 17 45 mm 225/50 Při použití řetězů současně na přední i zadní nápravě je max. rychlost omezena na 50 km/h. Používejte pouze sněhové řetězy, jejichž články včetně zámků nejsou větší než 12 mm. POZOR Řetězy musíte sejmout při zdolávání úseků bez sněhu. Na těchto úsecích by omezovaly jízdní vlastnosti, poškozovaly pneumatiky a rychle se ničily. UPOZORNĚNÍ Před montáží sněhových řetězů sejměte kryty kol » strana 190. A-SUV_Yeti_OwnersManual.pdf
  9. Docela se v tom plácám a nevím kde najít informace o tom, co potřebuji pro to, aby mi v novém Kodiaqu fungovala funkce Android auto. Dík za každý tip.
  10. Fuzo

    DPF

    TO poznám pouze při zastavení na semaforech, nebo při parkování, když auto nechcípne a píše, START STOP NOT POSSIBLE. A z výfuku je cítit divný smrad. Nejvíce to nas***e když přijedu z Ostravy a začne mi regenerovat u baráku :-( Tohle se fakt Škodovce nepovedlo ...
  11. Fuzo

    4x4 vydrz

    No vzhledem k tomu že jsem věděl co se má asi dělat v 60 K tak jsem si domyslel, že to A****d Kladno zvrtal. Ale taky možná jim křivdím. Prý bylo špatné nějaké čerpadlo na Haldexu. Oprava na záruku. Bohužel ještě konkrétní papíry z opravy nemám, je to služebák a nějak se zatoulaly. Až to budu mít tak se do nich pořádně podívám. Mimochodem ten rozdíl 4x4 předokolka na silnici není znát. Kromě rozjezdu kde se občas protočily kola tam, kde jsem předtím vyjížděl bez hvízdání pneumatik. V terénu jsem moc nebyl, nějak nebyl čas. Pouze v lehkém, nějaké polňačky a tam to bylo také bez znatelných efektů. Zajímavé že elektronika nehlásila žádnou závadu. Nevím co ODB neměl jsem píchlej adaptér.
  12. Fuzo

    4x4 vydrz

    Nová zkušenost 75000 (zkrácené intervaly výměny oleje na 15k) prohlídka zjistila nefunkční pohon zadní nápravy. Od 60 000 kontroly jsem si pochvaloval, že auto méně žere, šlo to skoro o litr dolů a ono ejhle závada. Moje osobní mínění je, že něco v 60k zvrtali tam se má dělat nějaká údržba haldexu.
  13. Tak že to nebylo kolem nebo kamínkem ale nějaký krycí plech pod autem se přimáčknul ke kardanu. Opraveno.
  14. Tak auto má 69000 km a v záběru se zvuk ozývá pořád. To nebude kamínek. Zajímavé je, že bzučení, šouchání je spíše podle otáček motoru než podle otáček kol. To vypadá na závadu v převodovce nebo spojce. :-( Příští týden to leze do servisu.
×
×
  • Create New...