Přejít na obsah

Mozol45

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

566 zobrazení profilu

Oznámení Mozol45

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Nefungovalo mi zavírání zrdcátek, zámek u řidiče a zámek dveří za řidičem. Světlo osvětlující nástupní prostor mrkalo a na maxidotu skákalo přerušovaně otevření a zavření dveří. Navíc bych řekl, že gateway neuspal jednotky a tak se mi nadměrně vybíjela baterka.Prostě jsem takhle nenastartoval. Strávil jsem neděli nad letováním dvou drátů mezi dveřmi a sloupkem vepředu u řidiče. Nakonec jsem odstrojil dveře a spojil vodiče mimo jakékoli místo ohybu. Vypinoval jsem ten přípojný konektor a dráty vytáhl přes kulatou díru ve dveřích tak, aby byly úplně volné. Pak jsem roztáhl origo piny u těch přerušených vodičů a nacvakl kleštěmi na nové kousky drátů, které jsem sehnal v dílně. Pak už jenom naletovat, zatavit smršťovačky a celé to poskládat. Není to těžké ale dá to dost práce. Nechápu jak si škodovka může myslet, že vodiče z izolace tvrdé jako štolverk, můžou přežít v tak exponovaných místech jako je místo mezi sloupkem a dveřmi. Je to podobný problém jako u twindoru. Tam už to mám naštěstí za sebou v origo servise
  2. Chtěl bych upozornit případné domácí sundavače brzdových kotoučů na SUPU 2 z roku 2010, že budete potřebovat tisícihran č 13.Navíc je potřeba zvedák nebo kanál a to ne proto, že by se tam nešlo dostat nebo nasadit ráčnu, jak jsem tady četl výše. Problém je v tom, že musíte vyvinout značnou sílu na povolení těch šroubů. Ty jsou samozřejmě zarezlé a navíc je tam vroubkovaná podložka pro lepší zakousnutí šroubů.Osobně jsem požil trhák s třičtvrtě metrovou trubkou.Zkrátka před panelákem v leže není šance.
  3. Chystám se ze svojí CDAA 2010 na GO.Asi to prostě zaplatím.Co mi taky zbývá.Nemám žaludek na to abych to někomu střelil a pak dělal mrtvýho brouka.Potřebuju jen sehnat kontakt na kvalitního mechoše.Neznáte nějakýho na moravě?
  4. Tak, celá věc uzavřená. Bazar si nechal udělat diagnostiku + ohledání závady. Diagnostika nic neukázala a když rozebrali kufr, zjistili že většina drátů je nějakým způsobem poškozená. Závada byla vyhodnocena jako skrytá (nezjistitelná) v době prodeje. Na náklady Autobazaru Hlaváček mi vyměnili elektrosvazek za nový origo s měkčenou izolací.Neplatil jsem nic. Celá oprava je vyšla na pěkných 15 000Kč. Jenom cena elektrosvazku je nějakých 7000Kč.
  5. Obávám se, že to tak jednoduché není. Jestli máš najeto 180tis, tak je ten filtr za hranicí životnosti tak jak tak. Udávaná je 80 - 150tis dle stylu jízdy a dalších podmínek. Mě na Amaroku 2 tdi 2013 dává jasně najevo kdy chce vypálit. Rožínají se kontrolky žhavení, katalizátoru a motor netáhne. Musím vždycky co nejdřív na dálnici a za stabilních otáček ujet nějakou vzdálenost, pak je zase chvíli pokoj.
  6. Mě světla na víku svítí, ale auto na palubní desce občas signalizuje závadu žárovky zpětných světel. Chyba bude v tom kabelovém svazku. Když jsem psal, že o tom problému u Superbů 2 vědí, myslel jsem celkově výskyt problému u těchto typů vozů. Vůbec bych si samozřejmě nedovolil někoho takto obviňovat.
  7. Zdravím!Mě twindoor začal blbnout asi před měsícem.Tehdy jsem se poprve vůbec nedostal do kufru. Nefungovalo dokonce ani otevírání v klíčku. Dost pršelo a říkal jsem si že někam zatekla voda. Jenže od té doby mám tlačítka na liftu nefunkční, malé víko otevřu pouze klíčem a k tomu navíc ještě vyskočí při každém zařazení zpátečky, což je dost nepříjemné. Auto má 117 000km a je to 09tka. Koupil jsem ho v Olomouci u Hlaváčka v bazaru jako ojeté. Tady na foru se ty přetrhané kabely dost řeší, takže jsem věděl o co asi půjde. Jelikož mám ze zákona 6 měsíců záruku na skryté vady, jel jsem reklamovat.Sranda je, že měsíc po koupi jsem jel na servisní prohlídku, která žádnou závadu neukázala, přestože se závada v té době už pomalu klubala. Všem je asi jasné že ty dráty se přes noc nepřetrhnou. Dle mého bylo zaděláno již dávno před koupí. Samozřejmě nebyli moc ochotní se semnou bavit. Nakonec jsem pozván na středu na diagnostiku. Uvidíme. Oni o tom problému u Sup 2 vědí. Dokonce škodovka dodává opravnou sadu vodičů s měkkou izolací. Určitě dám vědět jak jsem dopad. Chlapci mi totiž tvrdí, že prodali auto v bezvadném stavu a na jejich diagnostice před koupí nic nebylo a proto mám smůlu. Zajímavé ovšem bude pokud tam ani teď nanajdou zápisy.
×
×
  • Vytvořit nový...