Jump to content

TomOlomouc

Facebook Uživatel
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About TomOlomouc

  • Rank
    Junior
  1. ahoj, měl jsem stejnou závadu. Během mého 5ti letého provozu Superba rv. 2005 se v rozmezí asi 3 měsíců odlepili obě dve zrdcadlové plochy na zrdcátkách od vyhřívané plochy. Začalo to zrdcátkem u spolujezdce tím, že se během jízdy nejprve trochu a pak více začalo třást. Až do té míry, že jsem v zrdcátku neviděl absolutně nic. Netušil jsem čím to je, než detailněji zrdcátko prozkoumal a zjistil, že je asi z 2/3 odlepené od vyhřívací plochy. Chemoprenem jsem tedy potřel plochy a pomocí gumiček a nějaké výztuhy přes zrdcátko přes noc přilepil. Po asi 3-4 měsících mi udělalo úplně to stejné zrdcátko u řidiče. Bez překvapení aplikován stejný postup a do teď 3 roky od závady žádný problém.
  2. zdar, z ničeho nic mi postupně začal na volnoběh vibrovat motor a vydávat podobné zvuky. Vibrace občas jsou občas nejsou. Při studeném motoru většinou nejsou, při zahřátém někdy jsou dost a někdy minimální, ale citelné. Nedávno se mi dokonce stalo, že při decentní akceleraci ( asi 2/3 plynu z 90 na 120km/h ) mi vyletěli otáčky, ale rychlost se nezvyšovala, prokluzovala spojka. Častěji při rozjezdech na křižovatkách nemohu zařadit jedničku, musím napřed zařadit dvojku a až potom je reálné tam jedničku dostat. Před dvěma dny mě vyhodili z STK skrz emise a vyšší kouřivost než je povolená. Vibrace, prokluz a špatné řazení kvaltu přisuzuji dvouhmotě, jen nevím jestli to má něco společného s vyšší kouřivostí nebo budu muset kontolovat ještě třeba turbo a vstřiky. Jedná se o motor 1.9TDi 96kw 380 000km vše původní, takže spousta věcí může už zlobit.
×
×
  • Create New...