Přejít na obsah

TomOlomouc

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

524 zobrazení profilu

Oznámení TomOlomouc

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj vím, že je nejspíš pozdě na odpověď, je to spíše pro další lidi. Tyhle vibrace při volnoběhu mi teď dělal motor na SI 1.9TDi PD 96kw. Na volnoběh spíše se zahřátým motorem mi tak vibroval, že to házelo snad s celým autem. Při lehkém přidání plynu se vše ustálilo a motor měl standardní průběh. Bylo to těsněním na vštřicích. 2 ze 4 těsnění bylo už dost špatné. Oprava 250,- jedno těsnění + práce
  2. výměna těsnění na vstřicích pomohla od vibrací motoru při volnoběhu, které se přenášely do celé karoserie. Nicméně toto klepání stále přetrvává. Zkusím tedy mechanikovi při další návštěvě navrhnout prozkoumání vačkové hřídele.
  3. ahoj, měl jsem stejnou závadu. Během mého 5ti letého provozu Superba rv. 2005 se v rozmezí asi 3 měsíců odlepili obě dve zrdcadlové plochy na zrdcátkách od vyhřívané plochy. Začalo to zrdcátkem u spolujezdce tím, že se během jízdy nejprve trochu a pak více začalo třást. Až do té míry, že jsem v zrdcátku neviděl absolutně nic. Netušil jsem čím to je, než detailněji zrdcátko prozkoumal a zjistil, že je asi z 2/3 odlepené od vyhřívací plochy. Chemoprenem jsem tedy potřel plochy a pomocí gumiček a nějaké výztuhy přes zrdcátko přes noc přilepil. Po asi 3-4 měsících mi udělalo úplně to stejné zrdcátko u řidiče. Bez překvapení aplikován stejný postup a do teď 3 roky od závady žádný problém.
  4. zdar, z ničeho nic mi postupně začal na volnoběh vibrovat motor a vydávat podobné zvuky. Vibrace občas jsou občas nejsou. Při studeném motoru většinou nejsou, při zahřátém někdy jsou dost a někdy minimální, ale citelné. Nedávno se mi dokonce stalo, že při decentní akceleraci ( asi 2/3 plynu z 90 na 120km/h ) mi vyletěli otáčky, ale rychlost se nezvyšovala, prokluzovala spojka. Častěji při rozjezdech na křižovatkách nemohu zařadit jedničku, musím napřed zařadit dvojku a až potom je reálné tam jedničku dostat. Před dvěma dny mě vyhodili z STK skrz emise a vyšší kouřivost než je povolená. Vibrace, prokluz a špatné řazení kvaltu přisuzuji dvouhmotě, jen nevím jestli to má něco společného s vyšší kouřivostí nebo budu muset kontolovat ještě třeba turbo a vstřiky. Jedná se o motor 1.9TDi 96kw 380 000km vše původní, takže spousta věcí může už zlobit.
×
×
  • Vytvořit nový...