Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

CentriFUGA

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 300
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

165 Výborná

O uživateli CentriFUGA

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

7 367 zobrazení profilu
  1. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    @ben06 a všichni ostatní: Díky za rady, byl to opravdu chladič. Dnes jsem během 40minut vyndal a hodil jiný, nalil vodu, nastartoval a jel projet. Vlivem chybějícího termostatu jsem se za 40km kopcovitým terénem prakticky nedostal ani do zeleného. Takže chladič bude někde zarostlý.
  2. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Termostat jsem už preventivně i vyhodil. Stejně nic. Pumpu jsem měl dole - krásně se točí, lopatky nevylámané. tak tam bych taky řekl, že kámen úrazu nebude. Já jdu po chladiči, jestli není uvnitř zarostlý. Včera mě trochu nabilo to, že jsem přivezl nový a nalil jsem do něj venku zkusmo vodu a dole voda přímo tryskala proudem. To u mého na autě dole tekla, ale takhle rychle ne, tak furt mám v hlavě to, jestli není nakonec problém v tom chladiči. A je to pořád menší zlo zkusmo vyměnit chladič, než sundavat hlavu. Zvlášť po tom, co na stovce těsnění pod hlavou ani hlavy nepraskaly běžně, jako třeba potom u favoritů a i motoráři mi říali, že těsnění pod hlavou u stovky se měnilo jen při GO. Jen tak nepamatují. Tak uvidíme. Ještě dotaz - když mám volnoběh hladina v chladiči se skoro nehýbe, když přidám, tak tam pohyb je - jak moc rychle či pomalu hodní vodní pumpa vodu ? Asi celkem pomalu, když jsem viděl jaké má malé lopatky a má tlačit skoro 7litrů kolem a kolem.
  3. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Dal jsem to sem, protože jsem o 100ce nic nenašel. Ale nakonec to vypadá na víc než vzduchovou kapsu, zatím jsem měl dole vše, takže nyní budu zítra zkoušet vyměnit chladič a pak už mě zbyde jen těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, která tlakuje a proto mi to po 15km vaří. Jinak na forech si většinou všichni tykají :-)
  4. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Taky se tu přidám. Je to sice na škodě 110L, ale mám problém. Měnil jsem výměník tepla, něco mi samozřejmě vyteklo, tak jsem dolil 2l fridexu, 2,5 litru vody (ani jsem nevěděl že tam toho je tolik), jedu to projet a po cca 15km ručička šup nahoře a to i při 6°C venku, zastavím a samozřejmě z víčka bublala voda, tekla pod auto, no hrůza. Tak jsem počkal a na 2x dojel domů, samozřejmě že teď bude asi málo vody, nemohl jsem se podívat, jak to bylo teplé. Ale zajímavé, že do topení voda šla a krásně topení topilo. Můj dotaz zní - odvzdušnuje se 110L, která má chladič vzadu taky někde, stejně jako Š 120 ? A kolik je případně komplet obsah chladící náplně, když jsem tam dal pomalu 5litrů a ještě to bylo skoro málo ? Případně jak nejlépe odvzdušnit ? Díky za rady.
  5. CentriFUGA

    Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)

    Díky
  6. CentriFUGA

    Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)

    Kluci, tak jelikož má moje TSI 77kW najeto přes 240.000km, poslední rozvody byly dělané při 50.000km, a jelikož se mi td asi 2x zdálo, že bylyl ráno už slyšet, tak chci vyměnit. Samozřejmě že chci dát ten novější typ se zesíleným řetězem, máte někdo OEM číslo na celou sadu včetně lišt, atd. ? Díky :-)
  7. CentriFUGA

    Ochranný plech kotoučové brzdy

    Taky jsem u OII měl při 200tkm obě zadní ložiska KO. Najednou ze dne na den odešly obě dvě ...
  8. CentriFUGA

    Adblue

    Jednička se 103kW má adblue ? Opravdu ? Nikde jsem to nenašel...?
  9. CentriFUGA

    Adblue

    Ne, to má až SIII u 140kW od začátku výroby a teď už snad i 110kW ,,,
  10. CentriFUGA

    nefunguje paměť sedaček

    Zkus sedačku ukládat v jiné poloze. Mě to u Superba dělalo, že když byla sedačka třeba moc naležato, tak to taky nešlo uložit, aby v tom člověk neležel. Jinak nic jiného vliv nemělo - jen pokud si měl opěrku moc položenou. Tak to zkus trochu srovnat, udělat z toho takovou židli a uvidíš. Pokud nepomůže, tak ti tam kamarád něco blbě nastavil. Pokud ti sedačka při nastupování odjížděla - je to komfort funkce, stačí vypnout, tuto funkci, nemusel se dělat restart jednotky
  11. CentriFUGA

    2.0 TDI CFFB - Divné rachtání

    A auto jede normálně ? Přijde mi, že ti lezou i pomalu otáčky nahoru. Stejně to dělalo u manželky, když měla špatné turbo. A nedávno ti stejně dělalo kamarádovi, když mu umřel nějaký chladič spalin nebo co to je, ale to padalo i do Německa v obou případech
  12. CentriFUGA

    ESP

    U ABS je celkem jasná kontrolka a to v pravé noze, když tě "kope" pedál.
  13. CentriFUGA

    Cffb klepání za studena po zahřátí zmizí (video)

    No tak jsem si stáhnul 158MB velké video (příště nahrej na youtube a dej link) a řekl bych že to je zvuk od ventilů - už jsou špatné hydroštely, aneb gumičky, které mají držet olej nahoře v hlavě. Když stojíš delší dobu, olej jimi proteče dolů a po nastartování chvíli trvá, než se tam olej znovu dostane - čím řidší olej tím v tomto případě hůře. Mě to dělalo u mého SII taky ale tedy mnohem méně a tak max 10 vteřin ... ale možná je to ještě něco jiného, to jen hádám, ono jinak to je také slyšet přímo u auta a jinak na videu.
  14. CentriFUGA

    Superb a nájezd u naftové 2.0

    @Kubikulak člověče já měl 293tis a vše původní - vše kolem DSG, turbo, vstřiky, EGR. Jediné větší, krom spotřebních věcí, jako jsou brzdy, tlumiče atd. se tam dělala Lambda sonda a klima kompresor. Jinak já ani původní majitel nic nedělal, jen běžná údržba, pravidelná výměna oleje a hlavně oleje v DSG:
  15. CentriFUGA

    existuje SII combi 2.0 TDi bez DPF?

    Ne, veškeré 2litry měly DPF ať to byly 2,0TDI 103kW ještě s PD či 103+125kW s CR. U kombi najít 1,9 a nebo 2,0 PD motory je náhoda, protože kombi byly od 10/2009 a 2,0 PD končily v březnu 2010 a 1,9TDi nahradila od modelového roku 2011 1,6TDi 77kW rovněž s DPF. Takže koupit superba bez DPF jedině 1,9 a u kombíků to bude vůbec problém, těch bude málo, protože takové auto se 77kW nakoupil leda někdo do firmy, který tomu nerozumněl. Ale trochu jinak - měl jsem na SII combi 293000km když šel pryč před nedávnem a DPF naprosto bez problémů. Nehledě na to, že škoda economy díl DPF stojí dneska 12.000kč, případně za 6 čištění, takže bych z toho nedělal takovou vědu.
×