Jump to content

CentriFUGA

Uživatel
  • Content Count

    1,371
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

CentriFUGA last won the day on June 2

CentriFUGA had the most liked content!

Community Reputation

204 Excellent

About CentriFUGA

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

7,870 profile views
  1. CentriFUGA

    Ztráta výkonu, kontrolka žhavení. 125KW

    Diagnostika. Diagnostika. Diagnostika. Jinak je to věštění z koule, ale často se ztrátou výkonu odporouci turbo - nejčastěji to dělá zatuhle naklápění lopatek při potřebě většího výkonu to padne do nouze..
  2. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Můžu tě uklidnit, že pokud někdo auto chce, tak řekne ano hned, takové to že se pak ozve, to funguje velmi zřídka... Ale třeba to bude zrovna ten případ...
  3. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Ahoj, řekl bych že těch 180 je OK, max 190 když narazíš na někoho kdo jde po menším nájezdu...na druhou stranu musíš brát, že je to třeba sice TOP a vše OK, ale pořád je to už 10let staré auto. Ze zkušenosti vím, že spousta lidí koupí za 180 octávku, klidně oželí i nějakou výbavu a i vyšší nájezd, ale zase za to koupí trojkovou octávku 2014. A lidi se teď mají dobře, takže kupují novější a dražší auta. Osobní zkušenost z prodeje dvou superbů, kde se ukazuje, že je to taky zrovna o tom, že někdo auto shání, taky o náhodě: Můj combi, r.v. 2010, najeto 293tis. km, DSG, prakticky max výbava, top interiér, zvenku kosmetika odpovdajícím nájezdu, ale vlivem km jsem prodal v listopadu 2018 za 220 tis. Kč a to ještě bratrovi od kamaráda. Jinak jsem tam to auto zkoušel od 240tis. až k 220tis...a v podstatě až na 220tis volali asi 2 lidi stylem - dám 200 a jedu hned... Rodičů sedan, r.v. 2009, najeto 256tis. km, manuál, taky velká výbava, interiér (hlavně sedačka řidiče) vypadal hůř než u mého, zvenku taky kosmetika odpovídající km, prodával se v lednu 2019 za 180tis. a za týden byl pryč, přitom jsem si sám pro sebe říkal, že když můj šel za 220, tak tenhle (starší, horší výbava, horší interiér, km taky dost) bude muset jít na 165-170max. a přijel nějakej klučina, moc se na to netvářil, chtěl to slevit na 160 hned, což táta nechtěl, tak to nechal a najednou telefon jedu se podívat - za 10minut vše domluveno a odjezd...prostě to zrovna ten člověk chtěl, sedan, světlá kůže, tmavá barva... Ještě dotaz - když tam zájemce byl, proč se ptáš - odmítnul ?
  4. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    V příštím týdnu vyměním termostat a spínač, víčko už tam je a uvidíme. Těsnění mám také koupeno, ale moc se mi do toto nechce :-)
  5. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Obě jsou 0,04MPa. Ale mám užovku a ta má litinovou hlavu, takže je to správně. To staré (řekl bych původní) mělo pocitově pružinu už unavenou a navíc to vrchní těsnění tam prakticky nebylo. No uvidíme co se bude dít dál...
  6. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Ahoj, ještě dotaz - může tak silné přehřívání co se mi děje dělat špatné víčko na expanzce ? Včera mi přišlo nové a to původní tam oproti němu prakticky nedrželo...a kamarád to měl na své Alfe taky, vyměnil víčko a byl klid. může udělat takovou rotiku ?
  7. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Vďaka !
  8. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    OK, zkusím to. Díky za radu. Modlete se spolu se mnou, ať je to problém jen v těchto dvou součástkách po 120korunách :-)
  9. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Co jsem koukal, tak termostat co se dá nyní sehnat na 120ku otevírá při 80°C. Při výměně spínače asi musí voda pryč, pokud tomu rozumím, protože bude na spodku a to znamená, že jinak budu pěkně mokrý...
  10. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Motor jde jak naprosté Švýcarky, má najeto originál 59tis. a pravidelně servisovaný majitelem včetně vůlí ventilů, seřízení předstihu atd. mám to zaznamenáno v servisním sešitu, takže tam bych asi problém nehledal, i když člověk nikdy neví. Zkusím tedy začít termostatem + spínačem. Snad půjde vyndat. Pokud po výměně těchto dvou věcí nepůjde, tak asi skončím u těsnění pod hlavou, případně zkroucenou nebo nedejbože prasklou hlavou...? Ještě - může termospínač a termostat dělat až takovouhle paseku, že se to pak tak rychle vaří...?
  11. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Teď ještě koukám, že spínač ventilátoru by měl spínat při 92°C. Přijde mi, že to spíná déle. Kde je ten spínač, že bych preventivně vyměnil spínač a termostat a pak by se vidělo...?
  12. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Při vaření běží i ventilátor. Seklý termostat poznám jak ? Jen výměnou ?
  13. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    @Wittmann Ano voda zmizí, třeba 3-4 litry, teď jsem zkoušel znovu odvzdušnit a normálně se to uvaří i u odvzdušnění ... A voda vždycky vylita přepadem a vytlačí to i víčkem. Doplním, že když nechám otevřené víčko, je to jak řídlo v Karlových Varech ... takže to bude znamenat, že to tlakuje ??? Jo a schválně jsem ale koukal na víčko od oleje a žádná emulze, nic takového tam není, protože kdyby se ta voda tlačila do motoru, musela by tam někde být. Je záhadou, že něco vystříkne, třeba litr, ale doleji klidně 4litry.... A ještě jednou doplním, že před tím, než se mi škodovka poprvé uvařila jsem s ní jsem trasu cca 80km normálním tempem, se zastávkou na oběd, ale bylo chladnější počasí a podruhé než se to stal jsem jel Lípa-Jičín, tam byla pauza, pak se jelo na Turnov a Kozákov kde se poprvé uvařila. Od té doby vaří pravidelně. Ale je pravda, že na Jičín se jelo ráno, kdy bylo také ještě chladněji, a nejsou tam žádná velká stoupání atd. Cestou zpět se ovšem uvařila už i tam, ale to jsem měl asi zavzdušněno.
  14. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Tak dneska konečně byl čas na... Zkoušku. Takže jedu z České Lípy, schválně na Ještěd. Dojel jsem pouze do Světlé pod Ještědem a zase jsem vařil. Cesta po hlavní normálně cca 80-90 km/h a pak do trhc kopců normálně, ale decentně, žádné schválně co to jede a prostě poslední táhlý kopec a konec. Chci se zeptat - normální to není, zkusím termostat, ale ten by tohle přeci dělat neměl ne? A ještě je tam někde ten spínač na chkadici. Kde jej najdu, kde jsou ty kontakty a jde případně vyměnit? Když zkusím vyměnit termostat, tak by měl otevírat při 80°C? A JEŠTĚ - ukazatel teploty ukazuje o cca 5° víc, když mám zapnuta světla, je to správně bez světel? Doplním že na cestu zpět jsem dolil, s manželkou odvzdusnil a cesta zpět ok. Jo ještě dodatečný dotaz - při kolika stupních by měl spinat ventilátor?
  15. CentriFUGA

    kontrolka opotřebení brzdových destiček Š -Superb

    Zkus jít po konektoru kam se zapojuje destička u kola a po tom kabelu jak vede nahoru a kolem kousek dál, většinou to bývá někde prodřený kabel někde u kola...
×