Jump to content

CentriFUGA

Uživatel
  • Content Count

    1,447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

CentriFUGA last won the day on June 2 2019

CentriFUGA had the most liked content!

Community Reputation

239 Excellent

1 Follower

About CentriFUGA

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

8,839 profile views
  1. Zeptám se k tomuto - včera manželce 2x přestala fábka do kopce táhnout - popisovala to stejně jako když jí padala do nouze kdysi octávka, auto nejde přes 3tis ot., stačí vypnout a zapnout klíček a jede zase. Oboje se stalo kdyz chtěla na 5ku přidat do kopce, ale je možné, že u 1,2TSI 77kW rok 2011 se při nouzovém režimu nerozsvítí nic - ani kontrolka motoru, ani EPC, nic ? ...
  2. Jestli to zaclo hned po tom co to udělal a regenerace prokazatelně běží tak často, tak je. Chyba u něj.. Zřejmě nějaka garážová úprava bych tipoval...
  3. A co se obrátit na toho, kdo to dělal?
  4. Pokud myslíš nízkými otáčkami něco ve smyslu že tam dáš trojku a má to 1100-1300 otáček tak bych šel po dvouhmotě
  5. Já měl vždy spíš opačný problém, lidem vzadu bylo chladněji a to kvůli tomu že u každého auta, ( jelikož nesnesu aby na mě větrák přímo foukal) mám ty prostřední výdechy nasměrováne rovně a do stropu a ty boční vždy směrem Na boční okno, takže mi jde vzduch trochu do zadu...tak ti zkus takto. Jinak to auto není tak velké aby jsi měl vzadu tak propast y rozdíl, vždyť běžné mají auta dozadu jen výdech pod sedadlem... Ale fskt je ten že u Passata kde jsou výdechy uprostřed to topí či chladí lépe než ty u superba na stranách
  6. CentriFUGA

    Vibrace volantu

    Nápravnice nová je asi za 25 tis... a dát tam z vrakáče je nesmysl
  7. CentriFUGA

    Vibrace volantu

    Pokud máš rok 2011 a výš tak je to v nápravnici a pomůže jedině její výměna. Teď nevím, abych to nepopsal špatně, opravte mě, ale je tam plechová nápravnice a ona je měkká a vymačká se kolem silentbloků. Častý jev u superbů, já to řešil tím, že jsem jezdil na dálnici 140-145 km/h a to byl klid.
  8. Někam zatéká voda, měli jsme to na jednom superbu taky, pak jsem vždy stáhnul dálkou okno a zevnitř otevřel. Nicméně nikdo na nic nepřišel, měnil se zámek, lanko, a vše okolo a stejně to dělalo ... podle mě tam někam zatekla voda, zamrzla a mechanismus nechodil, ale v servise to vždy fungovalo, protože tam měli teplo ...
  9. Bylo to N1 kvůli tomu aby to někdo. Mohl koupit na firmu jako užitkové, byly tam výhody,ale nevím jaké. Nevýhoda že jsi automaticky náklaďák. Včetně vjezdu do městských zón atp., proto to asi nejde na taxi...
  10. N1 a M1 nemusi znamenat rozdíl v počtu míst, ale musí být nákladovy prostor oddělen od prostoru pro cestující pevnou přepážkou. Myslím že nebudeš mít třeba sklopná sedadla. Jinak změnu musíš provést celkem zdlouhavě přes stk, musí se auto nově pretypovat a co jsem zjišťoval před asi 4mi lety nebylo to tak jednoduché. Chtěl jsem koupit tenkrát Passata s mříží. Nešlo o mříž ale hlavně o to, že musíš jezdit dle značek pro náklaďáky.
  11. Psal. Jsem že trw znám, ale jsou na můj vůz zbytečně drahé, počkám jestli ještě někdo přidá recenzi na hart
  12. Ahoj, mám dotaz jestli máte někdo zkušenost s Polskou značkou brzdových destiček a kotoučů HART ? U nás jsem toho moc nenašel, v Polsku poměrně slušné recenze. Mám to na naší fabku, která jezdí jen kolem komína jako druhé auto v rodině a za rok asi 9500km, takže proto se ptám na tuto značku, jelikož přední i zadní kotouče a destičky se od této značky dají sehnat za ca 1600,-Kč. Díky prosím za Vaše zkušenosti a rovnou říkám ušetřete mě chytrostí o tom, že to je šmejd, ale nemáte je vyzkoušené :-) Na hlavní auto kupují vždy origo/ATE, ale to mi tady na fabku přijde zbytečně drahé.
  13. Smajlíci stále nefungují jen mě nebo i ostatním ?
  14. Ahoj, mám na Tebe dotaz.  Psal jsi tu o zkušenostech s dvojkovým superbem. Mám doma taky jeden takový z roku 2014, 2,0 103 kw, CFFB, aktuálně najeto 147 000 km.  Když jsem ho měl od začátku v práci, tankoval jsem pouze na Benzině nebo Shell klasickou naftu, ty lepší jsme nemohli, po odkupu (117 000 km) už beru jen Vervu nebo tu lepší naftu na Shellce plus přidávám VIF. Teď jsem tu někde četl, že se VIF přidávat nedoporučuje. Co si o tom myslíš, má to smysl přidávat nebo to může škodit? Dále koketuju s myšlenkou to lehce čipnout, nic zásadního. Myslíš, že to má cenu? Myslím ve smyslu poměr riziko/přínos. Případně o kolik to zvednout? Předpokládám, že škodovka čipy nedělá :-) koho bys doporučil? Nejvíc se tu mluví o TDIfun a Motorpower. Rád bych, aby mi to ještě pár let vydrželo, servis se snažím dávat maximální... originál olej každý rok, nové brzdy, letos rozvody,.... Když najdeš chvilku, budu rád za odpověď. Díky, ahoj Honza

    1. HonzaKo

      HonzaKo

      Tak nevím, jestli ti můj dotaz došel nebo ne :-)

  15. Tak to si mě nepotěšil, ale mrknu na to odpoledne no 👨‍⚕️
×
×
  • Create New...