Jump to content

CentriFUGA

Uživatel
  • Content Count

    1,402
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

CentriFUGA last won the day on June 2

CentriFUGA had the most liked content!

Community Reputation

215 Excellent

About CentriFUGA

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

8,194 profile views
  1. Hele mě kdysi u passata - měl jsem podobné příznaky, jednou pískalo, jednou ne a promazání pomohlo ale jen na chvíli. Po výměně mechanizmu klid. Tzn. mazání lišty je k ničemu, uvnitř to pomůže, ale ne na furt, protože mé podezření je, že už ta kolečka mají pak svoje naběháno a už mají vůli ve svém uložení a tam to píská. Jinak si to neumím vysvětlit. Komenský a Dobrovský pláčou ... :-D
  2. Tak nakonec se zadařilo dostat se do garáže již dnes (nesnáším nedodělané věci Výsledek je takový, že výměna chladiče POMOHLA !!! Ujetá stejná trasa jako minulý týden, ještě bylo dnes o stupeň-dva více, a na prvním místě kde jsem minule odvzdušnil jsem dnes zastavil také a místo 100°C a puštěného ventilátoru tam bylo sotva 85°C. Poté znovu jízda do dlouhého táhlého kopce se teplota nedostala přes 90°C a to bych řekl, že jsem jel tuto trasu svižněji, než minule, cestou zpět teplota klesla na 60°C a poté po rovině byla kolem 75°C, takže ještě počkám na nějaký ten parný den, vyzkouším a pokud to bude OK, dám tam termostat, protože jinak jede auto prakticky furt studené a je to trochu znát i na tom, že má tendenci poškubávat jako když je studené po startu, ale to je jen detail. Tímto všem děkuji za rady a pomoc ! Ještě doplním, že jsem měl původní ocelový chladič, který byl náchylnější na horší chlazení a to i přesto že v roce 79 měl být již hliníkový... EDIT: Mám ještě poddotaz - jakou dáváte nemrznoucí chladící kapalinu ? Dle Autokelly tam přijde G13, tak jsem jí tam nalil, ale stejně to bude asi málo, tak budu muset ještě něco dolévat - Není lepší FRIDEX G PLUS VELVANA a nebo kapalina s označením G48 ? Případně G 12 nebo G12+ ? Co doporučujete nejlépe ?
  3. Jasný, v úterý bych měl mít čas tak na to mrknu. Nestíhám se tam řádně dostat když potřebuji
  4. Ano, ano a termostat tam teď nemám... Plus kopec dopředu, aby byl. Čumák nahoru nebo v garáži zvednuty předek
  5. Těsnění jsem koupil celou sadu na celý motor, takže mám :-) Koupil jsem ho v rámci přípravy na těsnění pod hlavou...
  6. Tak ještě shodim příští týden před výjezdem pumpu, tam narozdil od 100ky jen jeden remen, takže by to mělo jít slušně dolů.
  7. Jo to by taky mohlo být, ale voda je vidět že cirkuluje když kouknu do expanzky. No uvidíme příští týden
  8. Tak chladič vyměněny, ale nějaký test jsem už nestihl. Že starého chladiče a všech trubek vepředu vytekly ca 2,5 litrů vody. Státy chladič nevypadá špatně, ale u 110ky to tak taky bylo a byl taky špatný, dovnitř není vidět. Spíš mě zaráží, že jsem tam nalil zpět zhruba 2,5 litrů vody odvzdusnoval a žádné velké vzduchové hody se nekonaly...teď jedu na víkend na sraz s wartburgem a příští týden to dám dohromady :-)
  9. Nakonec jsem chladič objednal nový, za 700,- i kdyby zbyl do zásoby, to chleba nežere. Odpoledne ho budu mít. Zkusím tedy provést výměnu. Jestli jsem dobře koukal, tak by měl chladič být přidělán jedním šroubem někde nahoře ? Je to možné ?
  10. Ok a čím nejlépe vyplachovat? A trubky jak vyplachnout?
  11. Ok, tak koukam že chladič stojí kolem 700 Kč tak ho koupím a vyměním., to není problém. Jak se vyndává, spodem když vyhodím rezervu?
  12. Zarostlý chladič jsem měl i na 110L, to se taky neuchladilo, to je fakt... Ale hadice k i od chladiče jsou obě teplé, takže nějaká voda tam jít musí ne? A to by neteklo nic ani z odvzdusnovaku kdyby byl zarostlý ne ??
  13. Hlásím dnešní výsledek : Vše složeno, bez termostatu s novým spínačem. Nalita voda, odvzdusneno, ujeto ca 7-8km, motor krasne ohřátý, znovu odvzdusneno v kopci, vše ok, poté testovací jízda 22 km, z toho 15km dlouhý kopec z 240 m.n.m do 610 m.n.m, velká část přes vesnck, takže 60 km/h a trojka do kopce. Ventilátor řádně spínal už dole pod kopcem při ca 95° V (dle ukazatele na palubce, nevím úplně přesnou teplotu) při jízdě se teplota chvílemi vyšplhala na ca 103°C ale bez uvaření. Venkovní teplota 22°C a mokrá silnice. Cesta zpět z kopce taky ok, motor ohřátý, shara bězela pak i po městě, ale to je asi normalni. Vypadá to dobře, ještě zkusím jeden test až bude nějaké větší teplo ca 30°C a sucho, to bude mít jistě taky vliv... Jak to vidíte?
  14. Ok, zkusím to bez něj. Ostatně je to dnes již veterán a jezdím s ním stejně jen v létě, takže to, že to pak hned netopi není důležité. Tak zítra odvrtam zlomený šroub, m Vyměním rovnou dvě zpuchrele hadice a hodím to tam bez něj a uvidíme a zkusím to rovnou projet a dám vědět.
×
×
  • Create New...