Jump to content

CentriFUGA

Uživatel
  • Posts

    1,525
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CentriFUGA last won the day on June 2 2019

CentriFUGA had the most liked content!

1 Follower

Recent Profile Visitors

9,958 profile views

CentriFUGA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

267

Reputation

  1. Škoda že už nám to admin ani nenapíše, že již fotky fungují.. Komunikace je zde teď na nule...
  2. Pokud máš ověřené km (přijde mi na 8 let staré auto 100tis málo km), tak klidně. Nech si stranou 10 na DPF a neřeš. Já teď koupil SII combi manželce vyloženě na ježdění kolem komína - bylo za super cenu, tak neřeším. Mám už 3. superba, měl jsem teď passat B8, teď tiguana - se vším jezdím denně do práce 3km a z práce 3km. Pak nějaké delší pojížďky. DPF se vypaluje častěji, ale zatím jsem s ním problém neměl. DSG pokud se mění olej pravidelně po 60k taky není problém, pokud jezdíš vyloženě extra město, doporučuje se akorát zkrátit interval.
  3. Za mě u auta jako je superb 2 v cenové relaci kolem 200t Kč už to velkou váhu nemá a všichni už z větší části budou koukat na reálný stav auta. Taky to tak mám. Hlavní auto, tiguan, nadále servisuji ve VW, kde to někdo ocení a "zaplatí". Superba mám z DE s pravidelným servisem škoda, já už nyní zvolil také servis u kamaráda... Protože tam už to nikdo nezaplatí...
  4. Bude ty šipky někdo řešit? Nebo to už je tady tak mrtvé, že ani admin už nenapíše?
  5. Nechci být strýček sýček, ale na VW klubu často byly příčinou repasované vstriky. Kdo dal origo nové, měl většinou klid. Dokonce někdo dal 2x repasované a až dal z naštvaní fungl nové, bylo po problému. Škoda že se to nedá nějak vyzkoušet. Leda od někoho zkusit půjčit vstriky z fungujícího auta...
  6. Ano, slabší výbavy, třeba manželky Ambiente, má senzory jen vzadu... Jinak pokud máš TZ a zapojí se vlek na navigaci to k obrázku auta křída zapojeny vlek za autem...
  7. Proč nedodelek? Jinak může být po smrti jednotka pdc vzadu... Chce to pořádnou diagnostiku
  8. Ahoj kluci, měl jsem SII a teď se něco rýsuje a nechci zakládat nové fórum, ale potřeboval bych jestli někdo nemáte ceník škody superb II rok 2010 ? Nikde jsem nenašel, všude jen 2013, který mám, Díky
  9. No je to teda velká socka, ta manuální klima do toho superba opravdu nepatří, ale každý má priority jinde. Každopádně důkladně prověřit ty km, jsou velmi podezřelé, tohle auto se moc nekupovalo na 10tis km za rok...
  10. Vůbec si s tím nelámej hlavu, bočnice jsou tak silné, že toto poškození nemá šanci gumu nijak porušit, @r_e_n_e to myslí dobře, ale zbytečně moc tragicky, všechny vlákna (kordy) jsou uloženy hlouběji.
  11. Hele známý měl podobný problém, a dělaly to brzdiče, které stále přibržďovali. Jelikož s autem coural kolem komína, tak ohřát se to pořádně nestačilo, ale spotřeba byla litr navíc... Pokud jezdí tvůj tatík hodně pomalu tak to taky ani nepozná...zkusit zvednout a zatočit koly...
  12. Jo tak to sorry :-) .. rozvody v autorizáku bývají kolem 20-22tis, jak kde no.
  13. zajímavá divočina ... a 5x evidenční kontrola je taky slušný ... už se nedivím že to tam stojí 8 měsíců
  14. To bych teda riskoval kvůli rozvodům za 6-7tis dělat přeskočené rozvody a generálku hlavy :-D
  15. Prosím toto tvrzení dolož :-) Všude je 5 let/210 tis. A jinak 180tis měli motory PD (103kW do roku 2010), od 2010 je to CR a má 210tis a 125kW byla CR vždy.
×
×
  • Create New...