Jump to content

CentriFUGA

Uživatel
  • Content Count

    1,338
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

183 Excellent

About CentriFUGA

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

7,601 profile views
  1. CentriFUGA

    Diera v podlahe pod pedalmi

    Ale už jsme ti tu poradili a ty tvrdíš, že to je na den práce rozebrat celý interiér ... Tak se tu nerozčiluj. Na zbytek sis paradoxně nahrál tím, že ti je líto investovat nějakou korunu do opravy...
  2. CentriFUGA

    Diera v podlahe pod pedalmi

    Co na to říct ? Taky jsem vozil auta a když se stalo, že auto bralo vodu vlivem špatného těsnění pod hlavou, které taky neumím vyměnit jen tak sám, tak jsem to nechal udělat řádně spolu se srovnáním hlavy a zabroušením ventilů a stálo to sakum prdum 6-7tis. Nedá se nic dělat, tak si hold trošku ukrojíš ze zisku ... stejně tak jako když prodaná 1,6 75kW začla brát olej. Hold jsem vytopil 8tis a nechal udělat kroužky. Prostě riziko podnikání. A to nebyly 4roky stará auta, ale daleko starší, kde zisk na prodaném autě nebyl zdaleka takový, ale když to byla stará auta, chtěl jsem je prodávat v perfektním stavu.
  3. CentriFUGA

    Diera v podlahe pod pedalmi

    Tak jako sorry, ale u tebe bych chtěl kupovat auto, když tam probíhají takovéhle maskovací úpravy, místo toho aby si tam za dvojku vyměnil koberec a měl klid...
  4. CentriFUGA

    Diera v podlahe pod pedalmi

    Aha, tak to sorry, opravdu jsem to nepochopil. Akorát ti asi nic jiného nezbyde, pokud to tam nechceš nechat. Ale pokud to tam necháš a někdo do toho sedne a zjistí to, hned to bude vypadat jeslti auto není nějaké stočené z 500.000km atd...
  5. CentriFUGA

    Diera v podlahe pod pedalmi

    Tak on koupí na kšeft auto za 150-200k a je mu líto dát talíř za nové přední koberečky...?
  6. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    To musím ještě vyzkoušet nějakou delší jízdu. Když jsem to byl teď krátce projet vypadalo vše OK, ale uvidíme. Jen doplním že auto má originál 58.000km.
  7. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Tak já zahřál, pak postavil doma do kopce, otevřel odvzdušňovací ventil a nic, tak manželka přidávala lehce plyn a pak to začalo lítat. Dokonce se mezitím začla vařit znovu voda vzadu, ale jak jsem odvzdušňoval, tak to pomalu přestalo, mezitím jsem doleval a dále odvzdušnoval, odtočil jsem vepředu postupně se vzduchem tak 2 litry, áje vzadu dolil tak 4, takže tam byla asi nějaká vzduchová kapsa, tak uvidíme
  8. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Tak to bylo tedy řádně zavzdušňeno, tak uvidíme při další jízdě
  9. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Ok, mrknu na to. Ventilátor na chladiči spíná určitě, ten je slyšet. Termostat mrknu a zkusím odvzdušnit.
  10. CentriFUGA

    Přehřívání škoda 120 L

    Ahoj kluci, tak se přidám znovu ohledně chlazení. Na 110L se to podařilo, dneska mě začla trápit 120ka. Mám užovku 120L, nedávno pořízená. Testovací jízdy zatím OK, ale dnes velký výlet a soutěž, najeto přes 300km. Stalo se následující - cesta na soutěž 80km cestovním tempem 80-85 km/h naprosto v pohodě. Soutěž pomalým tempem samozřejmě teplota trochu vzrostla. To je v pohodě. Ale pak se jelo z Trutnova až na Kozákov (pro ty kdo neví je to na 13km převýšení 500m.) Takže se stalo nevyhnutelné a již v Turnově pěkně ohřátá škodovka ten kopec nedala a uvařila se po nějakých 9km stoupání. Ok, počkal jsem, dolil nějakou vodu a ujel cca 1km aby se to začalo vařit znovu, ale to bylo tím, že v okruhu bylo málo vody. Zde jsem u jednoho hodného pána načepoval vodu do zásoby a nalil do bandasky asi 4litry vody. PAk jsem ty poslední 3km nahoru pěkně vyjel, nahoře na rovině ještě malinko dolil a vše OK. Po Kozákovu se jelo do cíle ca 52km s jednou zastávkou. ani jsem nevěděl že mám 120ku která ráda vaří. Ale k meritu věci. Cesta zpět z Jičína domů - jel jsem do Mladé Boleslavi trochu svižněji, stále kolem 100km/h a to i do dvou táhlých kopců jsem to rval. Když jsem viděl ručičku u 120° jel jsem už hodně decentně, ale stejně to nespadlo. Opět přišlo nevyhnutelné a po tom co jsem proskákal Boleslav jsem opět vařil. Dobrá, jsem asi blb, ale zase takové teplo abych jel s takovým autem stovkou mi nepřišlo. No nic. Ale horší, že po ujetí už pomalým tempem jen ca 20km jsem vařil opět. Což mi přišlo divné. Potom jsem opět dolil, ujel zbytek ca 30km domů tempem 75-80 km/h a teplota OK, ale stejně mě přijde že to vařilo moc. Poradí někdo jak 120ku správně odvzudšnit ? Vím že s tím bývají problémy a ani nevím zda-li je někde u chladiče odvzdušňovák ?
  11. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Neřeš to a kup. Pokud znáš historii, víš kdo s tím jezdil, tak nic lepšího neseženeš, ještě jako bonus za dobrou cenu. Pokud se má něco rozbít, rozbije se to. Neovlivníš. Pokud tohle budeš řešit, nekoupíš nikdy nic a nebo běž a kup nové. Tam máš jistotu. Ale za tyto peníze koupíš tak dacii. Takže to tak je. Hold když kupuješ ojetiny, ušetříš oproti novému spoustu peněz, ale zase tě může čekat nějaký předpokládaný i nepředpokládaný servis. Jako jediný "problém" vidím, že byl přehraný soft po dieselgate :-)
  12. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Dobrá pojistka je taky dobrý alarm :-)
  13. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Já měl u svého Superba měněny někde na 210.000km čepy řízení a ja měnil někde na 280.000km silentbloky předních ramen. Táta nekde na 245.000 km měnil zadní silentbloky ramen. Jinak nic až do 293.000km u mě a 255.000km u táty, kdy se auta prodávala. A celou dobu byl jen autorizovaný servis, takže by to tam.bylo. zřejmě jsou podvozkové díly kvalitní
  14. CentriFUGA

    Koupě ojetého Superba II

    Odpověď neexistuje. Někomu něco vydrží 150.000km, někomu 250.000km, někomu 350.000km... Spousta věcí souvisí s tím, jak to kdo používal. Osobní zkušenost - měl jsem dva superby, jeden sedan, jeden kombi a sedan měl při koupi najeto 220tis. a kombi když jsem dával pryč mělo 293.000km a i přesto třeba uvnitř vypadal lépe, než ten sedan při koupi...jde o to kdo s tím jezdil, jak se staral, jak moc řešil servis, nebo něco přecházel, dojížděl na doraz atd....
  15. CentriFUGA

    Radiť do N-ka alebo nie?

    Rozhodně nelze porovnat klasický automat s hydromenicem a DSG. U DSG, což je v podstatě robotizovany manuál rozhodně N využívat při každém stání na červené atd. Je to stejné jako u manuálu. Pokud tam necháš D a stojíš na brzdě, je to stejné jako když u manuálu máš 1ku a stojíš na spojce - což spojce a dvouhmote nedělá dobře. A dsg má klasický dvouhmotnostní setrvačník jakou normální převodovka. Proč jinak by tam N bylo a bylo ZÁMĚRNĚ mezi D a R. To by jinak mohlo být P, N a pak teprve zbytek...
×