Přejít na obsah

neo10_

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení neo10_

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám takový problém. Jezdím asi půl roku se Superbem (II) s motorem 2.0TDi PD 103kW, najeto cca 32 000km a poslední týdny to začalo dělat divné věci. Při rychlém stisknutí plynu a opětovném puštění motor vydá divný hlasitý zvuk (jako zvuk struny) a větší vibrace se v té chvíli přenese i dovnitř. Dnes jsem to zpozoroval i při přidávání plynu tak kolem 1500 otáček při rozjíždění se to taky divně rozezní a zavibruje. Nejvíce je to u studeného motoru. Dále to občas dělá to, že když jedu na rovince prakticky setrvačností a držím opět otáčky kolem 1500 a jedu téměř bez plynu (spotreba v tu chvíli cca 2l/100km), tak auto zacina cukat. Pomuze kdyz vyzenu otácky trochu víc (k 2000). Mám s tím jet do servisu nebo je to nějaká výrobní vada? Jsem v tomhle laik, ale jakoby bylo něco porouchaného v turbu nebo tak něco.
  2. Zdravím, nějaký rádoby řidič se mi otrel o zadní nárazník - barva antracit (metalíza). Není to až na plast, rozhodně je to poměrně hodně vidět (je to táhlá odřenina 20x 5cm) - vypadá to jakoby matně a lak je odřený. Existuje nějaký přípravek, kterým to alespoň částečně zamaskuju? Četl jsem o různých přípravcích, ale bojím se, abych nesundal celý lak a nezůstal jen platový nárazník :-) Díky moc.
  3. Pred mesicem jsem byl na laserove geometrii. Dnes se mi podarilo v praze na smichove vymlejt takovej hodne velkej kanal. Jak moc je naprava nachylna k rozhozeni geometrie na fabii ? Sem z toho spatnej a znova na geometrii se mi kvuli tomu nechce.
  4. neo10_

    Ložiska

    Tak pánové, s hučením jsem podnikl následující. Objednal jsem se do servisu do Auto Štěpánek v Praze v Dolních Měcholupech, kde až doposavaď vše udělali vždy perfektně. Jejich verdikt zněl: odlepené závazí na kole, které drhlo o třmen brzdy. Vzhledem k tomu, že jen co sem odjel sem slyšel hučení znova a je vidět, že závazí na kole jsou zasviněná od brdového obložení, tzn, že se na to ani nepodívali! A mimo jiné jsem se na závažíčka díval jestli tam jsou a drží ještě před servisem. Narozdíl od nich jsem si tedy dnes dal tu práci a znovu dnes na prázdném firemním parkovišti auto na heveru zvedl a točil s kolem. Opravdu při točení na heveru je ten zvuk slyšet.. stačí s tím točit pomalinku a v určitém místě to začně drhnout a po půl otáčce to zase utichne. Dokonce když je to slyšet, tak trochu s tím jde hůř točit. Sundal jsem tedy i kolo a když točím dlaní jen s tím diskem na kterém je kolo přichycené (nevím jak se to jmenuje :-) ), tak je to slyšet taky. Tzn kolo s tím nemá nic společného. Napadají mě tedy brzdy že by drhly a nebo to ložisko.. co si myslíte ? Pak jsem se chtěl zeptat, jestli není mezi Vámi někdo kdo dělá v autorizovaném Škoda servise.. chtěl bych to opravit u někoho, u koho budu vědět, že to opravdu opraví, jinak by měl tady na foru ostudu :-) .. autorizovaný servis bych chtěl kvůli záruce. Auto je teprve rok staré (najeto 52 tis. km). Když by se nikdo nenašel budu muset udělat opravdu ošklivou návštěvu v tom auto Štěpánek v pondělí ráno. Má cenu jim vyhrožovat, že si budu stěžovat přímo u škodovky ? Serou mě, protože sem v pátek měl celý den zabitý kvůli tomu a nic se neopravilo. Ještě že za tu opravu nic nechtěli. Naúčtovali to prý škodovce Díky za každou radu...
  5. neo10_

    Ložiska

    No je pravda, ze den pred prohlidkou jsem prezouval na lonske pneu, protoze jsem je menil vloni asi mesic pred prezusim na zimni kvuli pichnuti, takze jsem je pouzil i letos. Problem muze byt klidne po vymene pneu. Jak poznam ze je pneu sisata ?
  6. neo10_

    Ložiska

    Hrabat se v tom nechci.. jsem laik a je tu reálné riziko ze to uz nikdo neda zase dohromady :-).. Jinak prerusovany zvuk je slyset stale a dnes jsem si v podzemnich garazich vsiml jedne veci.. pri rychlejsi jizde a stoceni volantu doprava (na opacnou stranu od huciciho kola) je to slyset vice.. a dalsi co mi prislo divny bylo to, ze v tech podzemnich garazich je podlaha takova kluzka, jednodusse se docili piskani pneumatik.. kdyz jsem to zkusil a rychleji jsem vjel do zacatky, i piskani pneumatik bylo slyset prerusovane.. Neni treba mozne ze by bylo to kolo vyosene (kloktave) ?.. nejsem si vedom ze bych to vzal pres nejakou strane velkou diru a na geometrii jsem byl minuly tyden, ale nevim jestli by na to kloktajici kolo prisli.. ale pri jizde to neni na rizeni nijak znat. fakt zahada...
  7. neo10_

    Ložiska

    Právě, že se to v zatáčce nemění. Těžko se to popisuje. Ten zvuk není stálý, ale na jednu otáčku kola je slyšet jen chvíli. Po dnešní cestě cca 200km mám pocit, že je to slyšet trochu hlasitěji. Dnes jsem si dokonce myslel, že část kotouče o něco drhne.. ale vzhledem k tomu, že při prudkém brždení je ten zvuk slyšet stále a na řízení to není nijak znát, tak je to asi blbost. Já jsem se nikdy se špatným ložiskem nesetkal, tak ani nevím jaký to má mít zvuk když s tím ložiskem něco je. Když je v háji ložisko, je ten zvuk slyšet soustavně? BTW: ma cenu s tim jet do servisu? BTW: shodou okolností to začalo tento zvuk po jarní prohlídce v autorizovaném servisu :-). Dokonce po té jarní prohlídce přestala svítit jedna žárovka.
  8. neo10_

    Ložiska

    Zkoušel jsem to. Při točení kola to nehučí a kolo se ve směru nahoru a dolu nijak nehýbe. Dokonce to nevydává ani inkrimovaný zvuk. Pouze když s ním točím střídavě jedním a druhým směrem točení tak při změně směru točení to jen jednou cvakne. Dělají to ale obě přední kola co jsem zkoušel, ale možná to budou ty brzdy... nevím.. Ten divný zvuk se projevuje pouze při jízdě při zátěži. Když s kolem točím když je auto zvednuté, tak to žádné divné zvuky nevydává
  9. neo10_

    Ložiska

    Pánové, jak poznám, že odchází ložisko? Jsem absolutní lajk (říkejme odborník na úrovni "uživatel"). Moje fobije má najeto 51tis a dnes jsem si všiml, že když jedu po rovné pěkné silnici, tak když si otevřu okénko, vypnu rádio a ventilaci, tak slyším jako kdyby byl ve sklenici písek a ten písek se přesýpal, nebo kdyby bylo na části pneumatiky nalepené listí, takže na jedno otočení kola je slyšet tento divný zvuk. Je to slyšet jen při malé rychlosti a s tím oveřeným okýnkem. Při vyšší rychlosti to přehlučí motor. Na řízení to nemá absolutně žádný vliv. Auta nikam netáhne, volant se neklepe apod. Jediné co jsem zkusil bylo zvednout to na heveru a s tim kolem točit, ale nic slyšet nebylo... Co mám očekávat, že odejde, případně co nechat vyměnit? Ješte dodám, že většina km je najetých po Praze. Sice opatrně, dírám se snažím vyhýbat, přes kostky jezdím krokem, ale znáte pražské silnice. Díky
  10. neo10_

    Klepani na kole

    Zdravim, dnes jsem si všiml když jsem měl otevřené za jízdy okno, že se od předního levého kola ozývá ne příliš výrazné klepání (nebo spíš než klepání tak jako když se ve sklenici přesýpá písek). Se zrychlením to bylo intenzivnější se zastavením to ustalo. Může to mít nějakou souvislost s tím, že jsem před týdnem přezouval? Někdo mi říkal, jestli se na kole neutrhlo závaží .. nevíte někdo? Zkoušel jsem to i na rovné kvalitní silnici. Najeto 50tis. km Díky.
  11. Zdravim, setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-) Díky.
  12. Zdravim, podarilo se mi dnes pichnout zadni kolo na fabii combi a vsiml jsem si, kdyz jsem to mel zvednute na heveru, ze cast tlumice nebyla spinava od bahna, ale jakoby mastna (takovy ten plastovy kryt)... nic primo neteklo, ale bylo to takove umastene,.. je to normalni nebo je ten tlumic nejaky kopnuty? Auto ma najeto 31.000km. Diky
  13. neo10_

    Poskrabane sklo

    Na ruční myčce(Wapka s nasazovacím kartáčem)ulítnul vlivem selhání pojistky kartáč a rozbil mi zadní okno.S obsluhou jsem vše sepsal,ONI pod zápis připojili podpisy a jednu kopii jsem si nechal.Obsluha volala majiteli a na pojišťovnu,potom jsem už odjel do místního skloservisu,kde byla domluvena výměna na účet firmy provozující myčku. Tvůj postup bude záležet na tom,co máš v ruce.Pokud jsi vše sepsal,máš to od nich podepsaný a máš zápis v ruce,máš naději na úspěch.Pokud nemáš záleží,jak moc bude Shell seriozní. Mno sepsané to je, ale teď mi došlo, že nemám kopii. Ta paní to prý dělala prvně. Zkusím na ně nejdříve tzn jemnou metodu, kdy se budu chtít s vedoucím pumpy dohodnout po drobrém. Pokud to nevyjde, tak se uvidí podle situace.. ale bych rad kdyby to shell zatahnul, protože jsem si teď všiml, že připojištěné je jen čelní sklo. Přitom oficiálně jsem zákazník (bral jsem naftu) a využíval jsem doplňkovou službu v ceně, která mi poškodila vůz... takže ať koukaj cálovat. Zítra sem napíšu, jak jsem dopadl.
  14. neo10_

    Poskrabane sklo

    Zdravim, mam takovy problem. Na sluzebaku sem chtel u shellu umit sklo, ale v te sterce byl nejaky kaminek nebo co a udelalo mi to skrabanec asi 20cm na zadnim skle. Na Shellu jsem udelal takovej cirkus ze to jeste nevideli, vyplnil jsem nejaky formular o stiznosti. Nevim jestli je zadni sklo pojistene. Chci se zeptat, jak mam vuci shellu postupovat a zda je nejaka sance ze uhradi nove sklo ? Mel jste nekdo podobny problem? Diky.
  15. Jak poznam rozhozenou geometrii ? Ma to cenu resit, kdyz to zatim na rizeni neni nejak znat? akorad mi teda vadi ty sjete gumy (i kdyz ja bych si toho sam nevsiml.. upozornil me na to technik v pneuservise). Muze to byt tim, ze jezdim casto sam a cela tiha v tom aute je tedy na te jedne strane (to sjeti je na leve pneumatice u ridice)?
×
×
  • Vytvořit nový...