Terenius

Uživatel
  • Počet příspěvků

    93
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

3 Neutrální

O uživateli Terenius

  • Hodnost
    Uživatel
  1. Jak psal kolega výše, táhnout auto bez STK nemůžeš, jediná možnost je to převézt na podvalu, případně odtahovce.
  2. Čidlo vnější teploty by s klima kompresorem nemělo mít nic společného. To spíš buď čidlo na výparníku, nebo tlakové čidlo. Ty hlídají co se v systému klimatizace děje, pomáhají řídit kompresor a případně ovládají ventilátor na chladiči (kondenzátoru). Překontroloval bych nejdříve tlak chladiva, pak ty 2 čidla...obvykle bývá problém v tomto
  3. Úplně si to vysvětlit nedovedu ale nedávno jsem podobný problém řešil u mondea. Taky když byla zima tak šlo otevírat vpohodě, a při oteplení to šlo hůř. Po seřízení vše vpohodě.
  4. Aha, v tom případě bych si nejspíš trošku pohrál s polohou zámku vs té kotvy co je na karoserii, jestli to do sebe zapadá jak má
  5. Stav hladiny je třeba kontrolovat vždy za studena! Je to způsobeno rostoucím tlakem, rozpínáním vzduchu v nádobce a pružností hadic. Tzn, nižší hladinu u zahřátého motoru není třeba řešit pokud je to za studena v normálu.
  6. pokud si něco odpojil a pak zapojil v systému airbagů, je potřeba tu chybu vymazat přes diagnostiku, do té doby nezmizí.
  7. Táhlo ke klice je hned za zámkem u kliky/krytky vedle kliky. Stačí oddělat a odháknout to lanko co tam je a posunout ho o kousek dál směrem ven z auta. Začal bych asi tím.
  8. Pokud kontrolka už svítí, tak co nejdříve na diagnostiku, zkontrolovat zaplnění DPFka, případně čidla. Pokud je hodnota zaplnění v určitých mezích tak provést servisní regeneraci, v opačném případě výměna/čištění DPF...
  9. Urcite je potreba s tim trochu pocitat, chladici kapalina v systemu by mela byt namichana na tech cca -37 stupnu. Takze proplachnout, naredit si trochu "silnejsi" smes, nechat to v systemu promichat a pak to promerit nejakym refraktometrem a v pripade velke odchylky upravit.
  10. Myslím si, že měnit palivový filtr až jak už auto nebude mít tah je celkem pozdě. Jako výměnou nic nepokazíš. A co se týče těch hadic, jdou dát i naopak, koncovky jsou stejné, ale když je prohodíš, tak to nepojede, takže je třeba si poznačit která byla kde a opět to tak nasadit.
  11. Tak dle předepsané údržby má ten filtr životnost na 2 výměny oleje, takže pokud to předchozí majitel trochu dodržoval tak by to už mělo být vyměněno, ale podle toho jak vypadá bych výměnu tak či tak provedl. Ty hadičky se měnit nemusí, jen je třeba si dát pozor ať je neprohodíš. A odkaz z autokelly nefunguje, ale tam jde víceméně jen o to jestli má 2 nebo 3 vývody, takže když koupíš se 3 tak nebude problém.
  12. Tak ta oprava hlavy si myslím, že to je už automaticky. S tím kompletním repasem htp hlavy by se mohl vejít do 2500 cca (dle poškození).
  13. Nastavit první válec do horní úvrati a musí sedět všechny přípravky/značky. Ventily se mění po demontáži hlavy, cenu přesně nevím ale cca kolem 200kč/ks
  14. Dle mého názoru toto je ta správná cesta ke snížení životnosti samotného čerpadla. Viz příspěvek od Pawouka, to odvzdušnění přes diagnostiku se dělá také k tomu aby se čerpadlo zalilo naftou a nejelo na sucho.
  15. Presne jak pise marfan. Nez budes delat nejake ukvapene zavery tak prekontrolovat casovani tech puvodnich rozvodu. Muze to byt tim preskocenim proste posunute.