Přejít na obsah

Terenius

Uživatel
  • Počet příspěvků

    93
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil Terenius

  1. Čidlo vnější teploty by s klima kompresorem nemělo mít nic společného. To spíš buď čidlo na výparníku, nebo tlakové čidlo. Ty hlídají co se v systému klimatizace děje, pomáhají řídit kompresor a případně ovládají ventilátor na chladiči (kondenzátoru). Překontroloval bych nejdříve tlak chladiva, pak ty 2 čidla...obvykle bývá problém v tomto :) 

  2. Myslím si, že měnit palivový filtr až jak už auto nebude mít tah je celkem pozdě. Jako výměnou nic nepokazíš. A co se týče těch hadic,  jdou dát i naopak, koncovky jsou stejné, ale když je prohodíš, tak to nepojede, takže je třeba si poznačit která byla kde a opět to tak nasadit.

  3. Tak dle předepsané údržby má ten filtr životnost na 2 výměny  oleje, takže pokud to předchozí majitel trochu dodržoval tak by to už mělo být vyměněno, ale podle toho jak vypadá bych výměnu tak či tak provedl. Ty hadičky se měnit nemusí, jen je třeba si dát pozor ať je neprohodíš. A odkaz z autokelly nefunguje, ale tam jde víceméně jen o to jestli má 2 nebo 3 vývody, takže když koupíš se 3 tak nebude problém.

  4. Kdyz to vezmes poctive nejakou lestici pastou (nebo nekolika pastami, dle druhu poskozeni) tak vlastne malou cast toho laku jakokdyby odbrousis a sjednotis ten povrch tak, ze uz se to neobjevi. Ale kdyz pouzijes jen nejakou "lestenku", pripadne vosk, tak tim ten skrabanec akorat vyplnis tim pripravkem a vlastne ho jen zamaskujes. A napriklad po nekolika umyti je to zase venku.

  5. Nejprve bych se poradil s nekym kdo uz neco rozlestoval jako hrubou/jemnou pastu zvolit, podle velioti/hloubky daneho poskozeni, at neudelas vic skody nez uzitku. A jinak plne souhlasim s Wittmanem, spotrebujes toho minimum, je tedy zbytecne kupovat cely litr pasty, s ohledem na to ze pro idealni vysledek jich nejspis budes potrebovat vic druhu.

  6. Na to chladivo jsem se ptal proto, že když je nesprávný tlak v klimatizačním okruhu, tak to zjistí tlakové čidlo a kompresor vůbec nedostane impuls k tomu aby spustil. A stejný případ by mohl nastat i tehdy, když je to čidlo špatné. Jinak kompresory jako takové, resp jejich regulační ventily se dají otestovat tímto: http://www.aci.cz/ac-5218q-tester-kompresoru-clt1-diagnosticky-nastoj-funkcnosti-regulacnich-ventilu-pro-kompresory-denso-sanden-_d47528.html běžná výbava lepších chlaďarů a hned víš na čem jsi.

  7. Ten nárazník je potřeba sundat, je tam dost málo místa kolem té nádobky.

     

     

     

     

    Nemám vyhřívání ostřiků a čidlo mám. V tom to nebude.

    Myslel jsem ostřikovače světel, nevím proč jsem napsal vyhřívání.

×
×
  • Vytvořit nový...