Přejít na obsah

Mrkvic

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 057 zobrazení profilu

Oznámení Mrkvic

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Nazdar. Je dobry si obe motorizace projet zkusebni jizdou. Mam 1.2tsi 66kW a ted bych sel radsi do 6kvaltu. Ne kvuli vykonu a sestce, ale rychlosti jsou jinak odstupnovany a musim hodne radit jednicku na mistech, kde jsem se starym autem jezdil na dvojce. 81 kW se sestistupnovou prevodovkou je na tom trochu lepe. Ale nevim jak 1.0tsi. Predpokladam, ze rozdil v jednicce a dvojce tam take bude. Takze projet pred koupi a to nejen dalnici, ale treba krizovatku v kopci, at vidis, jak je potreba radit! Na 5ti stupnove musim jednicku do kopce hodne vytocit, nez radim dvojku...
  2. Mrkvic

    Husteni pneu

    Dekuju vsem, timto byl myslim muj dotaz vyresen a mozna uz i prilis. Dovolim si shrnout vysledky: 1) neni treba resit cicoviny 2) neni treba resit kde je teziste a jestli je ridic tlustej 3) je potreba dorzovat co pise vyrobce a dle toho se da hustit zhruba od 2.1 do 2.5.
  3. Mrkvic

    Husteni pneu

    To s tou nehodou a pojistovnou je jenom priklad. Jde o to, ze jsou ted dve "spravne" hodnoty... Jinak to moc nehrotim, pouze me to zajima.
  4. Mrkvic

    Husteni pneu

    Ahoj, manual mam a cetl jsem ho... Takze diki, ale to jsem presne nechtel. Take mi spis jde o tohle: Kdybych zpusobil nehodu a mel v pneu 2.4 misto 2.1, muze pojistovna atd. rict, ze mam prehusteno. Hups, najednou je to v poradku, protoze ekologicka jizda. Je tedy normalni hustit o 0.3 vic, nez bylo predepsano predtim? A dnes existuji i ty "eko" pneu a u tech to zase muze byt jinak. Takze pokud nekdo opravdu vi, prosim..
  5. Mrkvic

    Husteni pneu

    Zdravim forum. Prosim, nereste v tomto vlaknu, jestli se pneumatiky od ruznych vyrobcu husti ruzne, zajima me pouze co znamena "prostredni" sloupec - viz nize. Nekdy jsme na stitku s doporucenym hustenim nalezli hodnoty pro "nenalozene" a "nalozene" vozidlo. Ted tam ovsem pribil jeste jeden sloupec pro "ekologickou" jizdu. Kuprikladu kombi ma na predni napravu 2.1/2.4/2.4 (nenalozene/eko/nalozene pro 185/60 R15). Z vyroby mam nexen N blue hd+, coz nejsou eko pneumatiky a ze skoda servisu je mam nahusteno na 2.4. Co tedy vlastne znamena prostredni sloupec s hustenim doporucenym pro "ekologickou" jizdu? A take by me zajimalo, jestli to plati jen pro pneu s vlastnosti "eko" nebo co... Zimni jsem mel na 2.2. Dik.
  6. Chorvatsko dalnice krom kousku v slovinsku, dalnicni rychlost 135 km/h cestou tam, 140 km/h zpatky vyjma omezeni, spootreba 5.7 l.
  7. Mrkvic

    Slunecni clony

    Dik za reakci, asi je zkusim :-)
  8. Mrkvic

    Slunecni clony

    Zde bych rad diskutoval ruzne slunecne clony (ne folie) na zadni okna fabie a pripadne i clonu na predni sklo. Konkretne me vic zajima fabia combi, ale nevylucuji diskusi clon pro hatchbag. - Originalni pry existuji (6V9064363 za 761,- a na zadni"trojuhelnik" 6V9064362 za 610,-), ale nejsou k sehnani. Ani s pomoci googlu jsem nenasel obrazek, jak vypadaji. Mate nekdo nejake zkusenosti? - Nasel jsem milotec 0078395 ABC , ktera ale stoji kolem 5000 kc za kompletnou sadu, co mi prijde nejak moc penez... - Shendi SC039 kolem 900 kc, ale pouze na okna zadnich dveri. Clona predniho skla - je lepsi vnitrni, nebo vnejsi? Jakou pouzivate? Mel jsem tesco harmonikovou clonu, ale rychle se zacala rozpadat a spinit mi auto a navic nikdy dobre nedrzela.
  9. par komentu: swing pouze s maxi-dotem - pak muzes na pacce steracu menit radia. V opacnem pripade je to proti klasickym tlacitkovym radiam na houby, protoze na tlacitkovych jsem umel po hmatu menit stanice, tady musis cumet na dotykovy dispej, kam sahnes a to je u rizeni v provozu nebezpecny. 66 kW tsi ma spatne sprevodovane prvni dva stupne, u rozjezdu zadna dynamika a na dvojku radit az kdyz je jednicka vytocena nad 3000, jinak je to strasne liny. Takze se studenym motorem bud line, nebo motor trpi. Pisu to po srovnani s jednickovou fabkou, ktera mela zakladni motor 44kw a na jezdeni po meste to prave kvuli lepsimu sprevodovani jednicky a dvojky bylo mnohem lepsi auto. Treba u 1200 otacek na dvojce jednickova fabka tahla do kopce mnohem lepe nez f3 66kw tsi. Nevim vsak, jak je ted mpi sprevodovano, chtelo by to zkusit. Na dalnice a mimo mesto je rozhodne lepsi TSIcko - neni ho potreba tolik vytacet. TSIcka mimochodem casto cvakaji, vrni, duni, zblunkaji, nebyt 5ti lete zaruky, tak do nich nejdu.
  10. Mrkvic

    Dodací lhůta

    Objednano nedky 10. KT 2016, a uz je i na prodejne, takze dodani trvalo kolem 8-9 KT. Bude to 66 kW kombik v ambition, zadne specialni vychytavky, jenom bezne - tempomat, reflektory, lepsi radio...
  11. Mrkvic

    Brzdy

    No, jasny, ze kaminek muze udelat ryhu, ze to muze zareznout atd., atd... Otazka ale je, proc vypadaj zadni kotouce mnohem hur nez predni. Tedy pokud to neni rozdilnou kvalitou kotoucu/desticek.
  12. Lubosi, prosim te, na jakych otackach jezdis? Myslim tim styl jizdy, jaky rychlostni stupen radis pri jake ryhlosti a podobne.
  13. Dik za reakci, nevite nekdo, kde bych napsel popis, v cem se lisi swing a swing s BT, nebo jakou vlastnost toho radia potrebuju pro kameru? Pouziva kamera doopravdy BT nebo kde je zadrhel?
  14. Ahoj, parkovaci kamera je ted dostupna pro fabii ve style vybave. Mam objednanou FIII combi ale pouze v ambition s radiem swing. Bude kameru mozne dodelat a pripojit na swing? Nebo budu muset neco vymenit?
×
×
  • Vytvořit nový...