par komentu: swing pouze s maxi-dotem - pak muzes na pacce steracu menit radia. V opacnem pripade je to proti klasickym tlacitkovym radiam na houby, protoze na tlacitkovych jsem umel po hmatu menit stanice, tady musis cumet na dotykovy dispej, kam sahnes a to je u rizeni v provozu nebezpecny. 66 kW tsi ma spatne sprevodovane prvni dva stupne, u rozjezdu zadna dynamika a na dvojku radit az kdyz je jednicka vytocena nad 3000, jinak je to strasne liny. Takze se studenym motorem bud line, nebo motor trpi. Pisu to po srovnani s jednickovou fabkou, ktera mela zakladni motor 44kw a na jezdeni po meste to prave kvuli lepsimu sprevodovani jednicky a dvojky bylo mnohem lepsi auto. Treba u 1200 otacek na dvojce jednickova fabka tahla do kopce mnohem lepe nez f3 66kw tsi. Nevim vsak, jak je ted mpi sprevodovano, chtelo by to zkusit. Na dalnice a mimo mesto je rozhodne lepsi TSIcko - neni ho potreba tolik vytacet. TSIcka mimochodem casto cvakaji, vrni, duni, zblunkaji, nebyt 5ti lete zaruky, tak do nich nejdu.