Přejít na obsah

Tom4x4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Tom4x4

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Musí se to dělat přes funkci řízené vyhledávání závad, jetli mu to diagnostika podporuje tak to zvládne. Ale obyčejným VAGečkem to neudělá.
  2. Tento stejný problém sem řešil před dvěma roky na moji fabii 1.4MPi 50KW(2002) Dělalo to zhruba to stejné co je zde popsané, hlavně to strašně při rozjezdech škubalo a vůbec netáhlo.Řešil jsem to nejprve u kamaráda diagnostikou,v paměti závad prázdno,prošli jsme akční členy,nastavení a bez výsledku.Dále přišel na řadu vzduch.filtr,nové svíčky,vyčištění škrtící klapky,...částečně se to zlepšilo, ale škubání stále setrvávalo.Nakonec jsem se rozhodl pro výměnu palivového filtru,který měl v té době najeto něco přes 40.000 km.Po jeho výměně se vše zlepšilo,přestalo škubání a hlavně se zlepšila akcelerace.Po jeho rozříznutí jsem se zhrozil,vypadal jako kdyby měl najeto 3x tolik.Netankuji na žádných no-name pumpách, ale ten fitr vypadal jako kdybych tankoval někde v JZD.Vcelku mě udivuje, že škodovka nepředepisuje jeho výměnu po ujetí určitého počtu km.Takže tohle je moje osobní zkušenost,zkuste vyměnit pal.filtr a možná máte po problému.
×
×
  • Vytvořit nový...