Ahoj borci,
Dneska sem byl na STK a vycetli mi chybu na 4. Válci něco ohledně zapalování. Nicméně motor se při volnobehu hloupe a při vytažení kerky oleje motor začne klepat a ž místa meey začne sycet vzduch... víko na doliti oleje pro běhu motoru ani nelze otevřít jaká e tam komprese co š tím? Má někdo zkusenost? Dost mě to sázení vyděsilo říkám si že kdyby byla chyba ve svicce tak to takhle nesyci
Dělal to nezávislý servis, ale vůbec se mi ten zvuk a to houkání otáček nelíbí, nejhorší ke že auto potřebuji ke.každodenním dojíždění... myslíš že to bude ten prestavovac vacek? Kód motoru zjistim je to rok 2006
Zdar borci,
bohužel mám najeto 215 xxx A začali se ozývat prapodivné zvuky od motoru na volnobeh se celé auto hrozně třepe a to je cca 10 000 pp rozvodech, pistech, těsnění pod hlavou, turbu napadlo mě že by to mohli být vačky ale až takhle??? Nevím nemá š tim někdo zkušenost?díky
20170804_143942.mp4
Buď v klidu, já to mám těsnění pod hlavou, komplet kotouče a desky, které byli nové ale pan majitel je rouhavene prohnal kaluzi takže je zkroutil a pískali jak kráva, snímače ABS vzadu, airbag spolujezdce, a komplet čepy na nápravě + PP Origo ložisko :-D vyloženě top stav
No právě, je kompletní serviska a auto bylo servírované v Mladé Boleslavi v servisním centru tak tomu věřím, ale budu se do toho muset pustit, než to domrdam celý :-D diky
Děkuji za reakci, no to je mi jasné ale spíš mi nejde narozum že by odešel prestavovac zrovna vacky.. Nejhorší je, že auto mne voti každý den 110 km do práce..
Zdar hoši, mám problém :-D
U 2.0 TFSI (147kW) se ozývá cvakání z motoru, při rozjezdu se to vždy jak kdyby zhoupne a pak to jede normálně, když pustím v otáčkách plyn celý motor se zatrepe a občas se stane že spadnou otázky a motor běží jak kdyby na 2 válce... Vše je od doby co sem predjel se studeným motorem, nemůže být řemen o zub? V servisu mi řekli že je to nějaké stavitko vačkového hřídele a jen to stavitko je za 18 000 :-D což mi přijde ujetý ... Auto má najeto 201 000 a 80 000 najelo semnou