Přejít na obsah

Hruzič

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

941 zobrazení profilu

Oznámení Hruzič

Nováček

Nováček (1/14)

14

Popularita

  1. Taky přidám něco málo závad na mém autě. Vyrobená 5/2016. Aktuálně mám najeto 45000 km. Ve 20000 km se začalo ozývat klepání od přední nápravy. Po dvou reklamacích, kdy se to mechanikovi údajně neprojevilo (Porsche Prosek), jsem tamtéž svezl jejich přijímacího technika na plácku, který mají přímo za salonem a projevilo se to hned. Tyčky stabilizátoru. Opraveno do dvou dnů, ale celkově to i s prokazováním závady zabralo asi měsíc. Šplouchání vody v zadní části auta. To jsem registroval už tak v 15000 km, ale pořád jsem nemohl přijít na to, odkud to jde. Nakonec to byla voda v 5. dveřích (viz to moje video na Youtube (https://youtu.be/39b_WGHu6bI). S opravou (Porsche Prosek) to bylo opět trochu složitější a asi čtvrt roku jsem se tahal s nimi i ŠA, aby to dali dokupy. Nakonec z toho byla výměna 5. dveří. Nefunkční stahování okna v LP dveřích. Vyměnil jsem pojistku, ale stejně to nešlo. Jel jsem do Havex Auto (Praha 7), technik to otestoval a říkal, že pojistka to nebude, protože to "ani necvakne". Nechal jsem to tam a odpoledne mi volal, že to prý pojistka je (?). Ale nakonec dobře, že jsem tam jel, protože z pokynu ŠA se všechny čtyři pojistky nakonec měnily za silnější, protože zjistili, že ty 20A (nebo které tam byly původně) to neutáhnou. A zatím poslední...ošoupaná kožená hlavice řadící páky. To mě štvalo už někdy od 25000 km. Ruku na páce nevozí, prstýnky nenosím a na kecy o agresivním potu nevěřím. Ve 40000 km mi došla trpělivost a reklamoval jsem to v Autozítka. Obratem uznáno, objednán nový kus a za 14 dnů mi to vyměnili. Tahle nová páka vypadá, že by mohla už vydržet. Foto staré těsně před výměnou přidávám. Začínají se objevovat ještě další drobnosti, takže mě ještě nějaké reklamace čekají: vrzající sedadlo řidiče, opět klepání od přední nápravy při přejezdu nerovností, ne úplně spolehlivé parkovací senzory - někdy zařadím zpátečku, couvám a senzory ani nepípnou, i když vím, že už jsem 10 cm od překážky, pak zařadím jedničku, rozjedu se a třeba za dvě, tři sekundy jízdy dopředu se ozve pípání senzorů (přední nemám); no a nakonec samotná zpátečka jde ne vždy úplně dobře zařadit. Tak uvidíme.
  2. Mělo by to být odchylkou tmelení v místě, které jsem na fotce označil zakroužkováním (to samé platí samozřejmě pro levou i pravou stranu dveří).
  3. Když na to nezapomenu, udělám během víkendu fotky toho místa, kde by to mělo být, ale mám to už opravené, takže nevím, kolik z toho uvidíš.
  4. Tak máme koupeno a Teutonia Cosmo HB složený podvozek pasuje do krátké Fabie jak pr*el na hrnec i bez sundavání koleček. Takže pokud by někdo řešil podobný problém jako já, tohle je můj tip na kočárek. A splňuje samozřejmě i ty další praktické požadavky (ovladatelnost, odpružení, velikost korbičky atd.)
  5. Ahoj pánové. Moc díky za podrobné a věcné (bez sarkasmu) odpovědi. Je pravda, že jsem úplně podrobný ve svém “zadání” nebyl. Samozřejmě, že je pro mě pohodlí a zdraví dítěte prioritní. Takže to je na prvním místě a pak samozřejmě bych rád kočárek, který se sám nerozloží během první cesty. No a následně takový kočárek musím dostat do kufru. Je to moje první děcko, takže nemám asi úplně reálnou představu, ale během prvního půl roku po porodu žádné cesty neplánujeme (doktor a všechno potřebné je u nás doma, s rodinou moc v kontaktu nejsem). Současně neplánujeme žádný výstup na Gerlach. Ideální by bylo nemusel sundavat kolečka (ale na tom netrvám), to že budu sundavat korbičku, s tím počítám. Ještě jednou díky za rady.
  6. OK, ale i tak bych ocenil praktickou zkušenost někoho s Fabii III HB. Kdybych měl velké kombi, neřeším nic a koukám jenom na praktičnost samotného kočárku, takhle musím řešit i tu skladnost, takže by mě fakt zajímala konkrétní zkušenost.
  7. Ahoj. Potkala nás radostná událost (trochu dřív, než jsme čekali) a poohlížím se po kočárku, který bez demontáže koleček dostanu do kufru krátké Fabie. Pánové (a dámy), máte aktuální zkušenost s typem kočárku, který se vám podařilo do HB dostat? Zatím objíždíme prodejce a zkoušíme, ale ne vždycky rozměry v technické specifikaci daného kočárku odpovídají realitě. Předem díky za konstruktivní rady, protože ano, v úvahu připadá i nákup jiného vozu, ale to je až záložní řešení
  8. Mě nejdřív zkusili odbýt tím, že mi zatmelili ty sváry, kterými tam teklo. Jelikož u mě se na tu závadu přišlo až po více jak roce od uvedení do provozu, chtěl jsem nové dveře. Servis se k tomu postavil zadkem (btw. Porsche Prosek) a řekli, že takhle je to podle výrobce správně. Obrátil jsem se na ŠA, ale ty mě vyignorovali - na odpověď čekám už 4 měsíce. Až před časem mi zazvonil telefon, na druhé straně přijímací technik z Proseka, ať si prý přijedu založit poptávku a že mi ty dveře vymění. Napoprvé si navíc zapomněl změřit přesný odstín, takže tam musím ještě jednou, aby mohli ty nové dveře nalakovat (asi důsledek nízké nezaměstnanosti), takže ještě stále nejsem u konce. Ale řekneme, že od prvního uplatnění reklamace po “tak mi vám ty dveře teda vyměníme” utekly takřka 4 měsíce. Moje příští auto už škodovka určitě nebude.
  9. Pro informaci, dle vyjádření servisu je příčinou odchylka tmelení na vnitřní hraně 5. dveří, tedy vada již z výroby. AS zahájena oprava stylem "díru zalepíme a hotovo", ale mě se takový způsob úplně nelíbí (netuším, co voda ve dveřích, zámku atd. za ten rok napáchala), takže eskaluji na Škoda Auto. Servisní technik se prořekl, že se jedná o typickou závadu nových Fabií a Octavií.
  10. Děkuji, jsi příjemný jako vždy Taková komunikace, to je pak radost
  11. Pawouku, moc děkuji za odpověď. Pomohla. Příště to rozdělím na dva příspěvky.
  12. Hezký den všem. Nedávno jsem se Škodou vyřešil jednu reklamaci a už se zřejmě můžu chystat na další. Ale rád bych se vás předtím zeptal, zda-li se náhodou nejedná o vlastnost auta (doufám, že ne, ale už by mě to snad ani nepřekvapilo). Po oplachu vozidla wap, ale i snad po každém dešti se mi v pátých dveřích drží nemalé množství vody. Včera po vytrvalém dešti se mi ze dveří po jejich otevření dokonce vylil asi litr vody do kufru. Video, na které zasílám odkaz níže, jsem nahrával až dnes dopoledne, kdy už se mohla část vody odpařit/odtéct, ale stejně mi to příjde dost. Máte někdo s novou Fabií podobnou zkušenost? A ještě jedna věc. Škoda píše, že v rámci záruky mobility mám při záruční opravě vozidla nárok na bezplatné poskytnutí náhradního vozidla, ale pouze na tři dny. Mám obavu, že když už mi tady voda ze dveří vytéká skrz mechanismus zámku a kolem vzpěr, mohla by taková oprava trvat i déle než tři dny. Ale nevidím důvod, proč bych neměl mít nárok na NV po celou dobu opravy. A teď dotaz - máte zkušenost s prodloužením bezplatného poskytnutí náhradního vozidla? Mívají v servisech pochopení, nebo je třeba je tam vyřvat? Nemám ve zvyku dělat vlny, ale rozhodně jsem si nekupoval nové auto, abych po roce musel řešit, že mám místo pátých dveří akvárko. https://www.youtube.com/watch?v=39b_WGHu6bI
  13. Je to přesne jak říkáš. Když jsem trefil nějakou "prasárnu", tak se podvozek choval relativně v pohodě, ale když jsem trefil drobnou nerovnost nebo vlnu, klepalo to fakt nechutně. V AS to samozřejmě nejdříve bylo "A máte to nahrané?" nebo "my to tam neslyšíme" a nejlepší bylo "Na reklamaci máme za zákona 30 dnů, takže to tu můžeme mít klidně i měsíc. Žijete snad v EU, ne?" Občas mi z chování přijímacích techniků škube oko. Ideální je jim to předvést "live", což se mi poštěstilo a to auto bylo zrovna tak hlučné, že bylo po jakékoliv diskuzi.
  14. Ahoj. Jen se přidávám se zkušeností s podivnými zvuky od přední nápravy. V červnu 2016 jsem si přebíral nového hatchbacka. Už září nebo říjnu toho samého roku se začalo ozývat různě intenzivní klepání od přední nápravy při přejezdu přes příčnou nerovnost v malé rychlosti (retardéry, ale zejména pak různé vlny na silnici, někdy i když jsem trefil kamínek). Tou dobou mělo auto najeto nějakých 5000 km. Reklamace na Jarově bez výsledku (pánům se to neprojevilo), nicméně pak to na nějakou dobu přestalo dělat. Letos na jaře se zvuky vrátily, a to ještě intenzivněji. Všimnul jsem si, že auto má tendenci se takhle projevovat ne hned po startu, ale až po ujetí pár kilometrů a zahřátí/rozhýbání. Chvílemi už to byla fakt ostuda. Najeto 22500 km. Takže další reklamace (Porsche Prosek). Přes porodní bolesti po dvou dnech nalezeno (resp. jsem jim to musel předvést, protože mechanik to neslyšel) a závada identifikována na tyčce stabilizátoru pravého předního kola. Uznáno na záruku, opraveno během půl dne a zatím to (ťuk ťuk) drží. Od dvou různých přijímacích techniků jsem obdržel protichůdné informace (nejsou žádné problémy s podvozky u nových Fabií X jedná se o typický problém na podvozku Fabie a Rapidu).
  15. Ahoj. Setkal jsem se s jiným řešením servisu (Jarov). Při opravě po ťukanci jsem jim to tam rovnou nechal i s tím, že v malých rychlostech na příčných nerovnostech se ozývá bouchaní/klepání. Ozývalo se to pravidelně a dlouhodobě, takže jsem to tam dával s čistým svědomím. Po 10 dnech, když jsem si auto vyzvedával, mi technik řekl, že se závada neprojevila. Chvíli jsem držkoval, ale pak jsem odjel s tím, že to natočím na video a ještě se uvidíme, nicméně (asi zázrakem) se o té doby zvuk neozval, takže se zřejmě Škoda vydala směrem oprav "na tajňačku".
×
×
  • Vytvořit nový...