Tak som sa na to kukol.
Asi to je ozaj ten orech.
Som ho vybral, rozobral, vyčistil, nastriekal kontoxom a auto šlape to normálne dalej.
Ak sa to zase pokazí, tak ho kúpim nový.
Dik za radu.
Ahojte.
Ked dam kluc do polohy 1, tak začne vrčať nejaké relé a kontrolky len slabo poblikávajú. Stáva sa aj, že nechce naštartovať alebo hned zdochne.
Neviete ktoré relé by to mohlo byť alebo kde je chyba??
1,9 TD1 110k
Dakujem
Ahojte.
Ked je rano chladno, tak na pristrojovke kontrolky len slabo poblikavaju a motor chcipa, ale ked je teplo, tak v pohode.
Neviete ktoré relé by to mohlo robiť???
Vyzerá to tak, že nedrží dobre relátko a niečo tam aj vrčí chvílu.
Dakujem
PS: Baterka nabitá , 1,9 TDi
Ahojte.
Otec ma octavku 1,9 TDi 81kw.
Ráno ked nastartuje a zaradi spiatocku, tak mu vzdy zdochne motor.Cez den ked je teplo to nerobi.
Dnes som si všimol, že ak dam klucik do polohy 1, tak kontrolky na pristrojovke len slabo svietia a az po nejakych 4 sekundach zacnu svietit normalne.
Tiez je pocut ako keby relatko vrčalo a kontrolka zhavenia bliká.
Napichol som to na VAG a ten mi nasiel toto.
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-10 - - - Sporadicky
18025 - Kontrolka doby predzhaveni (K29) Preruseni/zkrat ke kostre
P1617 - 35-10 - - - Sporadicky
00671 - Spinac regulace rychlosti (E45)
25-10 - neznamy stav spinace - Sporadicky
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
Tieto chyby som uz raz vymazal. Tu G62 viem vyriesit. Len to ostatné.
Dakujem za rady a este idem hladať.
Tak páni, je to opravené. Bolo to relátko 109. Ked som ho rozobral tak som zbadal opálený kontakt (30). Čistý studený spoj. Očistil som, prispájkoval, odskúšal, namontoval, naštartoval a funguje. Tak vďaka za pomoc :palec2:
Tak páni, je to opravené. Bolo to relátko 109. Ked som ho rozobral tak som zbadal opálený kontakt (30). Čistý studený spoj. Očistil som, prispájkoval, odskúšal, namontoval, naštartoval a funguje. Tak vďaka za pomoc :palec2:
Ahojte. Stala sa mi taka vec. Normalne som prisiel na aute domov a ked som chcel asi o tri hodiny nastratovat, neslo to. Len točí štartérom ale nenastartuje. Zistil som že nemám napätie na mag. ventil čo je na vstrekovacom čerpadle. Ak som ho pripojil priamo na baterku, tak som počul ako cvaká. Skúsil som to nakopnúť ale ani tak to nešlo. A pred tým pri každom zapnutí klúča bolo počuť výrazné cvaknutie ešte nejakého ventilu. Teraz to nepočuť. Vdaka za rady. každá pomôže alebo budem múdrejší.
Tak dnes som vyskúšal ventil na vstrekovacom čerpadle tak, že som ho priamo pripojil na baterku. Pekne cvaká. To znamená že na origo prívodnom vodiči by malo tiez byť 12V ale po zapnutí klúčika tam ja žiadnych 12V nemám. Poistky som pozrel. sú v poriadku. A teraz otázka. Ako je ten ventil napájaný? Lebo skúšal som naštartovať a nedalo sa.
Spomínali ste tu EGR. tak som zmeral ten ventil. V prirucke je napisane ze odpor cievky ma mat 14 - 20 Ohmov a ja som nameral 33,5. Tak je mozné ze by to bolo ono?
Na VAG to mozem dat az na buduci tyzden. A do servisu ani piči. Jednu oktavku nam uz ukradli.
Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???