Přejít na obsah

IndyB961E

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení IndyB961E

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky :-) Provizorně tu hadičku zkusím fakt odpojit a ucpat. Mám dojem, že se mi to při vypínání právě třepalo vždycky a až teď to dobíhá pěkně, ale pak to zas nestartuje.
  2. Dobrý den, Mám O1 1.9 TDI 66kW AHL (2002). Problém by se dal popsat takto. Studený start je bez problémů. Jakmile po cca 10-ti km zahřeju motor, vypnu a po dalších 20-ti minutách chci nastartovat (třeba po nákupu), motor chytne, ale do půl minuty se udusí. Nejde tedy o problém startéru. Opětovný start někdy pomůže, někdy ne. Dříve se to stávalo spíš sporadicky a opětovný start pomohl, teď už je to spíš pravidlo a musím počkat než to celé zchladne. Dal jsem to poblíž do servisu, kde ale bohužel na nic nepřišli, protože se jim nic neprojevilo. Diagnostika neukázala nic. Měli podezření na přidírání chcípací klapky, tak ji pročistili, ale problém pořád stejný. Projevil se mi hned, když jsem přijel ze servisu a za pár minut chtěl pokračovat dál. Nicméně, podařilo se mi vysledovat, že chcípací klapka se sice nepřidírá, ale přivírá ji po startu ta spojená podtlaková baňka (viz foto, kde je to ale v OK poloze), což by asi určitě neměla. Zkoušel jsem nastartovat a rukou držet táhlo, co vede z podtlakové baňky na chcípací klapku a motor krásně běžel. Samozřejmě, než jsem to pustil. Nejsem automechanik, takže se omlouvám, jestli se vyjadřuju nepřesně. Dle mého laického pohledu je to něco, co ovládá ten podtlak k té baňce - ventil N239, je to možné? Díky moc za rady nebo za podobné zkušenosti.
×
×
  • Vytvořit nový...