Přejít na obsah

Red Devil

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

846 zobrazení profilu

Oznámení Red Devil

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahj vsem, delsi dobu resim to ze muj motor u octavia 2 rv05 nejde tak jak jiny motory stejnyho typu Motor nejde tak ochotne do otacek jako jiny motory a ma vyssi spotrebu. Je to od dob co jsem auto koupil, to se spotreba pohybovala na volnobeh nad 0.6l/h a celkove prez 7l/*100km. Bylo mi receo ze uz jsou asi natazeny rozvody a neresit. Pak se me rozlitlo turbo, dalo se jine a s nim v rozvody, mechanik to privezl s tim, ze uz spotreba byla na volno 0.8... Tvrdil ze je vse na pripravky a neda se s tim nic jineho nastavit. Motor obcas cuknul a jeden vstrik mel horsi hodnoty, dal se jiny, hodnota se srovnala cukani ustalo, spotreba beze zmeny. Zkousel jsem hybat se saci vackou, bez efektu na spotrebu, upravil se pouze zaber motoru. Nekdo rikal ze tupy vacky ze se motor tak nevypolachuje a proto nejde tak za plynem a vic zere. Pri proslapniuti plynu se motor musel jakoby nejdriv nadechnout a pak sel do otacek, jak bez zaberu tak za jizdy Obcas ubylo mensi mnozstvi vody a na tretim valci se opet zacali menit hodnoty a auto pri rpichodu chladnych ran zacalo chytat na tri. Takze se usoudilo ze je tam asi praskla hlava a ma to na svedomi. Koupila se jina, repasovana hlavy vc vacek, i jina vstrik lista. Dokonce i jine vstriky/jete puvodni prodany, jedou dobre/ Dala se jina hlava, vstriky, rozvody se nastavili na pripravky, opet 0.8-0.9 na volno pri teplem motoru, samozdrejmn nemena vaha vzduchu, pal filtr. Meneno i tandem.cerpadlo. Takze spotreba beze zmeny a studene starty porad spatny, s tim ze pri teplych to jako by zacalo strilet do vyfuku a chyta to s vybracema motoru. Nedalo mi to a koukal jsem na rozvody, vyfukova vacka byla na ozubenem kole nastavena tak, ze ve vyrezech pro stelovaci sorouby byla uplne ke kraji po smeru otacek motoru. Tak jsem s ni hnul proti smeru. Spotreba na volnobeh ihned spadla na 0.6, chvilema 0.5l. Spadla i celkova spotreba, nektery useky jsem jel klidne o 1.5-2l mene na kratkodoby spotrebe oproti drivejsku. Motor zacal byt o poznani sviznejsi. Nicmene studeny starty porad sptany, auto chyti hned, ale na tri, chvily se to hada, pote jednotka jakoby zada prikaz, ctvrty valec se chyti ale taky uhned stoupne monentalni spotreba klidne na 3-3.5l/h, ale jak valec zacne palit ihned zacne pada a s rostouci teplotou motoru pada dal az na tech 0.6-0.5 chvilema. Dal jsem auto do jineho servisu. Verdikt znel: udajne vfukova vacka o zub, vstriky a hridel na ktery jsou koniky od vstriku malo utazena, jeden vstrik karbon. Vstriky vycistil ultrazvukem, dal jiny gumicky, ty valecky na vstriky, nastavil rozvody. Auto dnes rano, ikdyz slusne mrzlo udajne chytlo dobre, odpoledne jsem si jej prevzal. Spotreba na volno opet 0.8-0.9l vse udajne spravne nastaveno. Studeny start zkusim rano, teply opet s efektem strileni do vyfuku a zachvenim celyho auta kdyz to chytne. Tak bych se rad zeptal, je nekdo kdo dokaze rict proc se to takhle chova, je mozny ze by ti mechanici proste nedokazali nastavit rozvody? je tu nekdo z okruhu louny slany kdo by tomu dokazal domluvit?? Podled druheho mechanika vsechny hodnot v poradku, turbo ikdyz repas dodava tolik tlaku kolik jednotka pozaduje, meril i tlaky uz jsem mel podezreni na spatny tlak v tom valci oc se hned nechyti.. Do auta uz investovano tolik ze ho za to ani neprodam... Budu moc rad za jakejkoliv napad, pripadne nabidku na opravu. Dekuji
  2. Jeste jeden poznatek jsem zjistil, zda se ze kdz je chladno a auto jede tak jak ma je mensi spotreba na volnobeh 0.5l, kdyz nejede je to 0.9l...
  3. Ahoj kluci trochu to tu zkusim ozivit, ikdyz mam uz vedle zalozeny tema...............
  4. Jsem v tomhle laik, s jednickovou octavii jsem jezdil k jednomu starsimu mechanikovi, poctivej starej chlap. Ale moc se mu nelibi ze jsem tu jednicku prodal po tom co jsem na ni vsechno vymenil, nicmene diagnostiku ma. O co ho mam poprosit? Nicmene jsem se i s jinou od nej pujcenou vahou presvedcil o tom, ze za chladna auta jede a turbo taha uplne normalne, tento tyden kdyz bylo do 25stupnu to trochu jezdilo, dnes je prez 28 a je to v haji, dusi se to jako blazen... Trochu pomohlo to chcipnout a natocit, to to nejdriv zabiralo chvilema a pak poslednich pet km domu to zase jelo. Jezdim teda po okraskach, moc moznosti tomu nalozit tam neni...
  5. Kluci dotaz. 2.0 tdi kod bkd. Vynechava turbo. Z niceho nic. Poprve pomohlo odpojit a zapojit vahu vzduchu. Pak dalsich 400km najeto po kouskach klid. Ted zase z niceho nic blbne. Nevypadne uplne ale na sekundu zatahne pak zase zdechne. Proste vubec nezabere, mam plny plyn, nic, najednou na pul sec zabere a zase vypadane. Udelalo me to kdyz jsem jel do prace na odpoledni, kdyz jsem jel domu tak zase v pohode. Cestou do prace nepomohlo motor chcipnout ani odpojit vahu. Po praci jsem jen nastartoval a jel... Nejakej napad? Byl jsem na diagnostice a byly tam chyby na zhavici svicky, ty jsou asi dve v haji a vaha vzduchu, ale to rikal ze jsem to mohl udelat tim ze jsem ji odpojoval. Byli tam ty chyby na vahu dve ruzny. Mezi tim se mi rozsivitila kontrolka motoru a pise emise do dilny. Chyby vymazal a opet se objevila chyba emise do dilny, diag opet ukazuje vahu, zhavice uz ne, ty asi byli meneny ale chyba nesmazana, nebo ze by ted nezhavili??? U vahy se ukazali dve chyby, neverohodny a slaby signal.... Vahu mi pujcil jinou ale taky jetou, s tou se me zda ze turbo zabira pri vyssich otackach, zabiralo kolem 1800, ted tak 2100, vaha je ze superba. Ale jeden poznatek, kdyz je venku chladno auto jede normalne, jak se udela teplo a dusno auto se dusi.... Napada nekoho neco? Auto mam 14 dni a asi tak 600km jsem najel krasne Udelal jsem teda jednu chybu a to tu ze jse, vyjel do prazdna nadrz
  6. Cetl jsem to cel, ale nikde jsem se nedocetl o tom, ze by nekomu neslo rds.... a vlastne ani to co je lepsi jestli pridat antenu nebo tu rozbocku
  7. Ahoj chlapy, muzu mit dotaz? Koupil jsem si do auta audienci mistro streamu, kterej neumel ani mp 3. Vsechno funguje, klime ukazuje, volantem jde ovladat, park senzory ukazujou. Ale nejde mi RDS a radio ma spatnej signal, prisuzuju to tomu ze mem zapojenou jen jednu antenu a radio je dvou tunerovy. Mate nekdo vzkousenou nejakou rozdvojku, nebo jiny reseni? Dekujiu za radu
  8. Mel jsem dlouho na oji okyne sportovni masku a mracitka, to jsem ted shodil ,dal masku original a jako bych mel blbe nasazeny svetla , mam nad nima velkou mezeru a to na srane spolujezdce jako by bylo jeste krive, kdyz jsem to kdysi koupil sedelo to lip, neboural jsem, jen jsem mel svetla parkrat venku, sundanou kapotu kvuli laku, nic jinyho Kapota s blatnikama je v rovine, niz ji dat nemuzu Nejaka rada? Diky
  9. Měnil jsem zadní nárazník a při sundavání plastův kufru/jednicka kombi po face/ mě prasknul zobáček na tom světýlku co svítí v kufru, oblepil jsem to plastem z té tavné pistole. Ale když jsem zabouchnul paty dveře prasklo to a zjratovalo, nešel centrál okýnka, osvětlení kabiny. Dostal jsem radu, že pojistka, daů jsem tam večer po tmě za svitu mobilu jinou, ma tam byt desitka, ta hned prdla, tak jsem zkusil dvacitku ta drzela, sel jsem do kufru pro jinou a vidim jak levy svetlo zmoura a pravy je vypadly a praskly, tak jsem ho na rychlo odpojil, spois uskubnul a dal spravnou pojistku. Levy svetlo prestalo svitit, rikal jsem si ze jsou propojeny. Koupil jsem novy svetlo a nesviti to. Ale, dnesla jsem se v tom trochu hrabal a do svetel proud jde, reaguje to na zamek, kdyz je zavrenej proud nejde, kdyz otevru proud jde, ale necelych 12, presne 11.5-11.7 v ale zarovku to jako by neutahne???!!! o je v kufru zasuvka do ty jde 12.3 v a ta samá žárovka svítí jak jak prokopla, nejaky napady? Dekuju za rady
×
×
  • Vytvořit nový...