Přejít na obsah

subarosti

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení subarosti

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Samozrejme ,že človek zvažuje všetky faktory a okrem iného aj ten ekologický a teda prínos týchto "srandičiek" ku čistejším plynom z výfuku...BTW 15 najvetších lodí na svete vyprodukuje viac znečistenia ako všetky autá na planéte (To nespomínam znečistenie ovzdušia z tepelných elektrární a iné zdroje karcinogénov - pomaly by už človek nemal ani nič žrať aby to nehrozilo rakom :-) )
  2. Ja som písal do istej BA firmy ktorá sa venuje chiptuningu a iným úpravám automobilov o.i aj DPF a EGR off (na dosť profi úrovni) a samotný pán ktorý tam robí mi neodporúča riešiť odstránenie DPF resp. zaslepenie EGR pokiaľ s tým niesú problémy.Sám totiž uvažujem ktorou cestou sa vybrať (replace alebo off v prípade problémov).
  3. Tá nafta tiekla niekde na lavej strane (pohlad spredu - čiže pred spolujazdcom).Je tam taká hadička obalená v nejakej tkanine a v mieste kde sa pripája svorkou tam to zle nasadil a trošku to tieklo...hned vedľa je turbo takže to smrdelo ako sa nafta dotkla potrubia výfukového.Musím si zaklepať ale od opravy mám cez 2 tisíc a všetko OK...dokonca spotreba na dialnici menšia o cca 4 deci na 100km ako pred tým (neviem či to môže byť tými vstrekmi že sú nakódované správne).Inak čo sa týka tých vstrekov tak neviem čo a prečo tam bolo nakódované iné ako má byť.Vstreky pozeral aj cez diagnostiku a robil aj ten test čo strieka do pohárika naftu a všetko vyzerá byť OK.Trasenie som mal práve za tepla a práve tam som si všimol ,že som mal spotrebu na volnobehu cca 0,3l/h a teraz ked netrasie a aj pred opravou tam je(bolo) 0,5l/h. Čo sa týka výkonu a celkovo jazdy tak všetko bolo rovnaké aj pred tým aj teraz akurát tá spotreba je o niečo nižšia...dávam aj VIF teraz tak neviem či môže tú spotrebu ovplyvniť?.Je to moje 1. naftové auto (súkromne).Mal som už služobné pred tým 1.9 tdi v Octavke a 1.4 tdi vo Fabii a ešte 1.7 Cdti v ASTRE ale samozrejme tam človek neriešil nejaké problémy a veci ako aditíva a podobne...
  4. Vyriešené...tá nafta to bola zle upevnená hadička s prívodom nafty (chyba mechanika) a čo sa týka toho trasenie a klepkania tak som pri natankovaní do plna nalial STP injector cleaner a cca po 300 km prestalo klepaknie a aj trasenie na volnobehu.Nechcem to zarieknuť ale dúfam,že teraz bude šlapať tak ako má čo najdlhšie...
  5. zdravim...som tu novy majitel Skody Octavia 2 FL 1.6 tdi CAYC.Bohuzial po 4000 km od kupy /ma teraz 155tis./ mi auto spadlo do nudzoveho rezimu a kontrolka zhavenia+motora a chod na tri valce...diagnostika ukazala chybu na 4.valci a po rozobrati a otestovani bol vadny vstrek /elektricka chyba/.Dal mi tam mechanik novy vstrek ktory som mu doniesol a auto uz ide normalne az na nasledovne.Pocas testovacej jazdy okrem klepkania /pravdepodobne od vsterkov/ ziadny problem.Aj diagnostika no problem.Ale ked som si auto zobral domov zacitil som smrad nafty a po otvoreni kapoty a zlozeni plastoveho krytu motora mam tu drazku kde su vstreky plnu nafty.A este mam pocit ze na volnobehu autom trasie (nie tak ako ked islo na tri valce ale slabsie)Otazka c.1 kde moze byt problem? Otazka c.2 moze byt to klepkanie a trasenie na volnobehu sposobene tym unikom nafty?Diagnostika nehlasi ziadnu chybu.A este jedna vec...ze vraj v RJ boli nacitane nejake ine vstreky ako tie co su tam...a tak mi nacital tie co su tam...
×
×
  • Vytvořit nový...