Přejít na obsah

luk.buchta

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení luk.buchta

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím, přišel jste v čem byla závada? Mám úplně totožný problém, Fabia 1.4 16v 55kw motor BKY r.v. 2005. EGR ventil jsem měl sundaný a byl úplně čistý, jediný co jsem čistil, tak byla trubička od EGR ventilu pod škrtící klapkou, kterou jsem důkladně celou vyčistil. Když už jsem si myslel, že jsem se té závady zbavil, tak po cirka 10k km opět vyskočila (teď vyskakuje dost často). Byl bych rád za jakoukoliv radu, která by vedla k úspěšnému vyřešení tohoto problému. Děkuji
  2. Zdravím, tak mé auto to už také postihlo. -> Fabia I 1.4 16v 55kw r.v. 2005 označení motoru BKY. Najeto 210 000km + Jednoho dne jsem jel na chatu, kde je vyšší nadmořská výška. Auto z ničeho nic cuklo a výkon šel dolů (zatím ne až tak hodně). Nějak sem tomu nedával pozornost a neřešil to. Žádná kontrolka motoru/emisí se nezobrazovala, takže jsem to házel na EGR ventil, který mě docela dost často zlobil. Během dvou týdnů se to stupňovalo, až se to dostalo do takové fáze, že mírný kopec z vesnice jsem musel vyjíždět na dvojku a točit nějakých 4500 ot/min abych to vůbec vyjel. Jinak auto vůbec nešlo za plynem, začlo řvát, jakoby nasával od někud falešný vzduch. Přes známého jsem si vypůjčil použitý, ale funkční svody s předkatalyzátorem + přední díl výfuku (vlnovec + katalyzátor). Vymontoval jsem svůj původní výfuk se svodoma a namontoval místo něj zapůjčený a ono ejhle, auto opět ožilo. Tlaky z výfuku to má daleko lepší a hlavně to jede! Vypadá to na to, že se ucpal předkatalyzátor (vysypal se z něj nějaký bílí bordel {takový prášek}). Pozitivní na tom je to, že předkatalyzátor s katalyzátorem je na předním dílu výfuku, takže se bude nejspíše měnit celý díl, kde tedy cena začíná bohužel od 6000,- +
  3. To naštěstí nemám :) Svoji závadu už jsem vyřešil, byl špinavý kontakt na hlavním spínači světel, ten už odchází, už jednou se tam roztavil plast, že nešli potkávací světla - řešení bylo obrousit plast. Teď stačilo pročistit veškeré kontakty a vše jde jak má, takže novou páčku jsem kupoval v podstatě zbytečně. Jelikož fabie nemá relé na dálkové světla, tak mě furt vrtalo, jak je to dělané a nakonec na jednom fóru jsem našel návod na kontrolu funkčnosti. Jinak děkuji za rychlou reakci ;)
  4. Ahoj, potřeboval bych radu, z ničeho nic mi přestala fungovat dálková světla, světelná houkačka funguje. Po přečtení fóra jsem zakoupil novou páčku, dnes vyměnil a stále můj problém přetrvává. Dálkové světla nejdou a světelné houkačka ano, už nevím v čem by mohl být problém. Pokud se s tím někdo setkal, tak bych byl rád za radu/y Zatím díky! :)
  5. Tak auto jsem dal do servisu a jak jsem si říkal. Tyč řízení na pravé straně K.O a na druhé straně brzy odejde čep řízení, takže na obou stranách výměna tyčí řízení + čepů řízení. Oprava s prací atd... lehce přes 3 000,-
  6. Když jsem se koukal na ty čepy řízení, tak jsou OK, ale u toho pravého kola se hýbe celá tyč řízení, což si nejsem jist, zda to může být tím nebo něčím jiným.
  7. Za jízdy mi nic ale nebouchá a pár témat jsem našel, ale nedočetl jsem se konkrétně co to je atd... Při brždění mi vibruje volant, ale to vím, že jsou kotouče KO, ale respektivě mě jde o to, co jsem popsal výše.
  8. Zdravím pánové. Potřeboval bych poradit, jak se zbavit vůle na pravém kole (vůle od řízení - na čepy řízení to nevypadá) a na levé straně mi to pro změnu klepe (cvaká), stejné klepání (cvakání) je slyšet při otáčení volantu při vypnutém motoru a někdy je i slyšet takové cvaknutí, když vyjíždím z parkoviště. Přikládám videa 1. video - pravé kolo, 2. - levé kolo, 3. - volant Budu rád za každou radu 1.mp4 2.mp4 3.mp4
  9. Dobře, moc krát vám děkuji za rady Jinak se chci ještě zeptat, sice to není nic kolem olejové vany, ale u zadních dveří (za řidičem a spolujezdcem) mi teklo/teče do auto, přes ten hliníkový plech (pod tapecírem), který špatně těsní, tudíž se chci zeptat, zda by jste mi doporučili tam třeba přidat ještě jeden nýt a přetěsnit silikonem/tmelem. Popřípadě jaký by jste mi doporučili na to silikon/tmel. Jinak se omlouvám, zda jsem nějak otravný, ale auto mám rok a je to mé první auto a rád bych, aby sloužilo ještě nějakou tu delší dobu.
  10. Kód motoru mám BKY, jinak do DP jsem koukal. Je ovšem nutné odšroubovat výfukové potrubí? Jak jsem četl, tak by se šrouby (výfukového potrubí) správně měli natřít nějakou pastou kvůli vysokým teplotám, kterou ovšem nemám. Šrouby jinak mám ze shora, což nevím, jak se na ně šikovně dostat. :/
  11. A k tomu výfukovému potrubí se dostanu odkud, když jsem včera měnil uložení stabilizátoru, tak jsem na to koukal a viděl jsem, že jsou (šrouby-matky) ze shora, tudíž si nevím rady, jak na to. Mohl bych poprosit o přesný postup? Budu moc vděčný.
  12. Zdravím všechny. Potřeboval bych přetěsnit (plechovou) olejovou vanu. Tímto se chci tedy zeptat, zda je potřeba odšroubovat výfukové potrubí od výfukového sběrného potrubí a jakou těsnící (pastou) přetěsnit olejovou vanu. Předem děkuji za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...