Šutrák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

8 Neutrální

O uživateli Šutrák

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

203 zobrazení profilu
  1. Presne tak. Jakmile se rucicka otackomeru presune nad cca 4000 ot/min, tak na D1 neni kopec (max. dva lidi plus nejaka batozina), kde by to pod 4000 kleslo. Kdyz se vsak rychlost drzi kolem 130km/h (cca 3500 ot/min), jsou takove kopce na D1 asi 4 a to v obou smerech. Na udrzeni pomuze podradit na 4. Na zrychleni je nutno podradit na 3. Udaje plati pro verzi s delsimi prevody.
  2. Ahojte. Netusite, jaky byl v koncernu duvod snizit kapacitu tlakovych lahvi o 1kg?
  3. Presne. Nebat se tocit pres 4tis.
  4. Ahoj. Od. 4.11.2016 jsou prevody stejne... Ale pokud s tim budete jezdit i po dalnici... Ale podle vkusu kazdeho soudruha :-)
  5. A mimochodem, ze stejneho duvodu nejsou i zadni lapace u OIII FL
  6. Ne, ale muj prodejce se tvari jako informovany... Je to info od prodejce.
  7. 44kW BOHATE postaci. Staci pouzivat ten klacek mezi sedadlem ridice a spolujezdce. Btw. zadni lapace si zatim nenamontujes, zadni naraznik ma nyni trochu jiny tvar. Nejsou pro posledni Citigo ani v e-shopu.
  8. Drive mela 44kW tezsi staly prevodovy stupen a proto mela spotrebu nizsi. Nyni, kdyz je to stejne, volil bych 55kW z tovarnim softem (budu o tom vice psat v jinem vlaknu). Tech 4500 otacek a vice potrebujes do kazdeho prudsiho kopce.... ale samozrejme, da se jezdit i klidneji s obcasnym padem rychlosti... Takze, mas-li 55kW, jsi v klidu :-)
  9. Rada nad zlato: Piskot by Ti poradil, ze starou masku uz tam stejne nebudes vracet, takze ji vystipej tak, jako on :-)
  10. Dokup si zadni podbehy a to je vse, co je potreba s tim delat. A kdyz se podivas na VW Up! od Sira_Jarka, tak ten si jeste nastrikal spodek podvozku, "pro jistotu". Vice opravdu netreba.
  11. Rozhodne potvrzuji, ze reakce na plyn je primocarejsi a neuvadani nad 4,5tis ot se nedeje. Zrychleni auta je "pohledem na rychlomer" stale plynule. Mamina, ktera s autem jezdila tento tyden, si vsimla zmeny...
  12. Nu. Nekteri z vas mi pisi, jak to dopadlo. Zatim to nedopadlo, je tam par komplikaci a vice o nich napisu, jakmile se dostanu do finalniho stavu, ktery bude bud 1. soft od Cimbu (kompilikace odstraneny) nebo 2. navrat k puvodnimu softu (komplikace neodstraneny). Jarku, u Tebe vsechno v cajku i ted? Stale pozorujes nizsi spotrebu pri stejnem stylu jizdy? Pouzivas tempomat?
  13. Tak i ja uz mam za sebou update.... Pozitri poslu prvni postrehy...
  14. Uci? Jak je to mysleno?
  15. Ahoj,

     

    já jdu do updatu SW určitě a taky bych rád co nejdřív, určitě před rekreací v červnu. Čas mám teoreticky téměř kdykoli, problém je v tom, že jsem zdravotně v zádeli (úřadoval meningokok a nechal po sobě paseku), takže v současný době jezim max pár km na nákupy, někdy ani to ne. S příchodem tepla (což doufám bude ještě letos...) by se to mělo o dost zlepšit, v případě tropických teplot klidně ze dne na den. Krom toho jsem každý dopoledne KO, fungovat začínám pomalu až odpoledne, (tropy to můžou vylepšit) do Sukorad to mám necelý 2 hod cesty.

     

    Štve mě, jestli nebudu moc přijet společně, měli bysme aspoň takovej minisraz "auto-mrňousů" ;) Křivka předpovědi teplot jde sice koncem příštího tejdne nahoru, ale letos kdo ví, poprvý jsme spálili všechno suchý dřevo.

     

    Dej vědět, jak se to vyvíjí,

     

    Jarek