Šutrák

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

16 Dobrá

O uživateli Šutrák

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

321 zobrazení profilu
  1. Tak podle konfiguratoru je cena 262740, coz odpovida tem 262800. Sleva 17140 je 6.5%, to je standard.
  2. Z ceny 252000 predpokladam, noooo to je hezka sleva. Cca 10,7%, to uz je hezke! Slevu jsi ziskal mailovou cestou nebo pres toho brachu? :-) Edit: no, spatne jsem pocital. to je sleva 6,5%, to je standard.
  3. Sleva 4,1% ? Slabe...
  4. Zacni obeslanim mailu ruznym obchodnikum. Nejvetsi slevu (7,3%) mi nabidl Auto Barth (autocentrum.cz). Netusim, kolik by se dalo jeste vice srazit face-to-face po tomto predjednani. Zadny jiny prodejce mi face-to-face vice nez 6% na novy vuz dat nechtel a rikal, ze to nejde. Dej pak vedet, jak jsi dopadl :-)
  5. Doba dodani 2,5 - 3 mesice od objednani...
  6. Dle mych informaci pridali pouze posledni stranu, s cenama se nehybalo...
  7. Netusim presne, odkud jsi, ale pokud by jsi nakonec bral nove, zkus pouvazovat o UP! Maraton edition jako o variante. Cena muze byt ve vysledku lepsi...
  8. Je pravdou, ze manualni klima je dostacujici, zejmena, jezdi-li clovek max. ve dvou lidech... Ale bez tempomatu si uz zivot opravdu nedovedu predstavit... CitySafeDrive proc ne?
  9. Swing, 6 repro, DAB a drzak na telefon - to chces urcite. Na zvazeni je i paket komfort - automaticka klima a tempomat. Bez tempomatu neumim zit ani pri popojizdeni ve meste a na okreskach. Co bych vsak chtel v aute urcite je CitySafeDrive. Zbytek jsou drobnosti :-)
  10. Na Citigo je obvykle dostat 6% slevu z cenikove vybavy... Barth, Araver umi i o chlup vice. Pokud budes kupovat v hotovosti, tak doporucuji porizovat na uver (dostavas slevu cca 20tis. ) s akontaci aspon 70% (nechaji Ti velky technicak). A po prvni splatce prijit a cely uver naraz doplatit. Pokuta je dle zakona do 1% z nesplacene castky. Coz je vyrazne mene nez ta uspora 20tis.... Tak koupis nove auto nejlevneji. Pripadne je-li prodejce Tvuj znamy, muzes se s nim domluvit, on objedna predvadecku, bude mu to stat mesic na salone, pak s nim sepises smlouvu o zapujceni predvadeciho vozidla a pak mohou davat jeste vetsi slevu. Nevyhoda je, ze se Ti muze stat, ze auto bude potrebovat fyzicky na salone kvuli kontrole ze Skodovky.
  11. Tak to by bylo opravdu hezke...
  12. Zajimave..... Ten box na tom opravdu nevypada spatne...
  13. Z horské bystřiny...
  14. Drapo mohl by jsi se trochu vice rozepsat o te vymene? Treba do samostatneho vlakna. Nejsi jediny, kdo o tom uvazoval... :-)
  15. Tak se mi uvolnilo trochu casu a mohu napsat, jak je to s mym update software od CIMBU. Nahraval jsem dve verze software pricemz potreti jsem se rozhodl zpet pro originalnich 44kW. Co software od CIMBU Znatelne zlepsil: 1. reakce na plyn mezi 2-3tis. ot/min: auto slo za plynem ihned a zdalo se zivejsi. vsiml si toho i uzivatel, ktery nevedel, ze tam origo soft neni 2. padani otacek: spise nez viditelny pad na otackomeru zmizelo takove to "kopani" a "lupani" od spojky 3. chovani tempomatu: kdyz pridavam plyn a chci plynule prejit na tempomat, zmacknul a podrzel jsem "+" a auto dale plynule zrychlovalo i po sundani nohy z plynu; s origo softem auto jakoby prestane uplne privadet palivo do valce (znatelne se prestane zrychlovat), zapremysli a pak teprve zjisti, ze nekdo drzi tempomat a zacne pridavat. Nezlepsil: 1. chovani auta nad 4200 ot/min - byt se mi zdalo, ze to jede lepe, jelo to uplne stejne; pri treti ceste za panem Jandou pro originalni software jsem potkal na ceste jedno predvadeci Citigo. Dotycny, jak jsem pozdeji zjistil, s tim jel na nejake skoleni do MB. Cca 30km jsme jeli v kolone, kde jsme velmi aktivne predjizdeli ostatni a motor jsme honili do vysokych otacek. Ani jeden ridic neujizdel druhemu a limitujicim nebyl ani tak vykon motoru, jako pohotova reakce a nebat se podradit na 3 v 90km/h. Protoze jsme si relativne dobre stacili i v kopci a ani jeden druhemu nijak zvlast neujizdel, rekl jsem si, ze pan ma asi 55kW. Protoze to bylo predvadeci vozidlo, zavolal jsem na inzerovany telefon a dozvedel jsem se, ze prislusne Citigo ma 44kW !!! Zhorsil: 1. pokud jsem prestal jezdit starym stylem, kdy jsem mel plyn pri pridavani na podlaze, ale prizpusobil jsem se nove situaci pri reakci na plyn a pridaval jsem jen jako by na 1/2, spotreba i zrychlovani bylo stejne. Mel-li jsem vsak plyn na podlaze, spotreba sla vyrazneji nahoru nez pri plynu na podlaze v origo softu. Je to teda jen podle PP, ktery obcas a ruzne keca - takze toto smerodatne az tak asi neni. 2. zhorisla se spotreba pri mem obvykle stylu jizdy (tedy dosahnout pozadovane rychlosti relativne co nejdrive a pak pokracovat na tempomat - at uz 50km/h, 100km/h nebo 135km/h) spotreba, a to az o litr v prvni vezi software, v druhem byla plus minus stejna (slibeny pokles byl cca 2-3dl). Auto si vedu na https://www.spritmonitor.de/en/detail/764786.html 3. V prvnim pripade po jednotkach stovek kilometru se rozsvitila kontrolka motoru a diagnostika hlasila chybu lambda sondy. V druhem pripade po cca 100km. Kontrolka se vzdy rozla pri jiz klidnem stylu jizdy na tempomat ustalenou rychlosti. Zde tedy ani na druhy pokus programator pana Jandy nedokazal problem odstratnit, byt pri druhem pokusu si byl pan Janda temer jisty, ze chyba tentokrat nebude u nich, ale ze bude mozna skutecne zavada na jednom ze dvou cidel. Dohodli jsme se, ze nahrajeme zpet origo software, ze to budu sledovat a ze uvidim, zdali se chyba objevi znova. Po cca 700km se neobjevilo nic. Protoze pan Janda bydli cca 300km ode me a ja uz nechci utracet cas zajizdkami do Sukorad a nechci dale brat mamine auto a pan Janda mym smerem take prilis nejezdi, dohodli jsme se tento tyden na vraceni penez. To vraceni penez nabidl pan Janda sam a ihned pote, co jsem jej informoval o tom, ze chci zustat u origo software. Kdybych vsak bydlel ve vedlejsi vesnici ci byl na trase, kudy pan Janda za svymi zakazniky jezdi, rad bych absolvoval treti, ctvrty i dalsi pokus pro spravnou upravu software. I kdyz by spotreba zustala stejna, tak prave ta "zivost" motoru do 3tis. je zabavna. Stejne tak zmizi razy od spojky, kdy ty otacky asi o chlup vice spadnou nez v origo softu. Poznamenavam, ze jsme se dohodli na hotovostnim predani, takze se tam nekdy kolem 12.7. budu zastavovat. Muj zaver z teto zkusenosti: 1. nelituji, ze jsem mamine doporucil 44kW prave kvuli tezsim prevodum, nizsi spotrebe a hlavne, na dalnici to toci pri 135km/h cca 3600 ot/min, na rozdil od 55kW verze, ktera toci vice a je i hlucnejsi v tomto cestovnim modu 2. pokud bych chtel benzin, koupil bych si 55kW verzi jen proto, ze uz ma prevody stejne jako 44kW a tudiz i chovani a spotreba do cca 4200 ot/min bude stejna; do vyssich otacek se divam opravdu velmi zridka. 3. objednal jsem si nyni stejne CNG verzi a uz se tesim na jeste nizsi naklady pri presunu z Moravy do hlavniho mesta a zpet, byt akcelerace CNG je asi linejsi kvuli hmotnosti. Ale prave CNG verzi zustal lehci staly prevod a tak treba tu rychlost udrzi v nekterych situacich lepe nez 44kW verze. 4. Zeptal-li by se me nekdo, jestli bych doporucil pana Jandu pro upravu sw, rekl bych bez vahani ano. Perfektni lidsky pristup, prikladne reakce na telefonaty, snaha problem resit a nabidnuti penez zpet sam od sebe je jev, ktery se v dnesni dobe zase tak casto nevidi. 5. update software v dnesnich jednotkach nemusi dopadnout napoprve vzdy dobre a kdo tvrdi opak, tak za á) ma lepsi programatory nez Cimbu za bé) lže za cé) mel dosud stesti Toz tak. A včíl mudrujte :-)