Přejít na obsah

Demontáž plastového krytu motoru


Karl von Bahnhof

Doporučené příspěvky

Zdravím, asi to zní docela blbě, ale nemůžeme přijít na to, jak sundat ten plastovej kryt motoru. U fabie 1.2 12V to nijak nedrží a je to nastrčený jen na (asi 4) "silikonovejch výstupkách". U 40kW fabky, s tím ale lomcujeme ze strany na stranu, nahorou dolu, koukali sme všude možně po šroubech apod. a za boha se tam nemůžem dostat. Ani pod znakem sme žádný šroubky neviděli (ten znak se podařilo jednomu kolemjdoucímu chytrákovy ulomit).

Poradíte prosím jak na to? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kryt motoru který je zároveň vzduchovým filtrem tam drží na čtyřech bodech jen přes gumové členy, žádné šrouby tam nejsou stačí zabrat směrem nahoru a jde to po sundani to uvidis nektere ty gumy ti zustanou na krytu jine na motoru das je vsechny zpatky na kryt(filtr) a nasadis po udrzbe zpet a v mistech uchytu zatlacis az to skoci zpet na misto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Servus, pridam sa. Pri volnobehu mi klepe ten kryt. premyslal som ho tam nejak ukotvit, je mozne ze mam jednu nozicku ulomenu. akonahle slapnem na plyn otacky su vyssie kmitocty tiez tak klepanie ustane respektive ho prehlusi motor. nemate niekto foto ako su umiestnene tie nozicky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...