Přejít na obsah

Podvozek RS


Aidolon

Doporučené příspěvky

Čau, mám dosť podobnú situáciu ako ty, mám komplet RS podvozok - brzdy, tlmiče, pružiny-predné, chýbajú mi akurát zadné pružiny a RS stabilizátor, podľa toho čo viem tak výška na prednej náprave klesla o 1,5 cm, zadná časť je v sérii už dosť vysoká, takže to moc bilo do očí, dočasne som to vyriešil zaťažením kufra, pokiaľ nezoženiem zadné RS pružiny... Noa čo sa týka komentára k brzdám - predtým som mal 280 vpredu a vzadu bubny, teraz komplet RS a rozdiel je doosť veľký :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS by melo jit dolu o 20mm... ted se me zda zadek trochu niz, nez predek, a to jsem myslel ze to bude obracene, kdyz je TDi tezky....

PS: Pokud jsou ty veci pekny, tak bych do toho asi sel... pokud na to mas... brzdy se hodi vzdy.. a pokud dodelas i zadek RS pruziny/tlumice, tak je to veelka zmena co do prujezdu zatacek nez serie a tvrdosti se to da prezit i se 17"kama...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Mate niekto zoznam dielov, ktore je potrebne kupit na prerobenie serioveho O1 Combi podvozka na O1 RS Combi podvozok?

Zatial som nasiel iba tieto cisla na zadnu napravu:

1J0 511 115 AA pruzina

1J0 513 025 BH tlmic

* 1J0 512 131 C pryzova zarazka

* 1J0 513 353 G lozisko tlmica

* 1J0 513 425 A ochranna trubka

* 1H0 513 269 C ochranna krytka

* 1J9 511 115 D pruzina perovania

* 1J0 511 155 D pryzova zarazka perovania

(diely oznacene * su udrzbove, mali by byt zhodne so seriovym podvozkom)

Je to spravne? Pre prednu napravu som v ETKE nenasiel cisla dielov specialne na RS... takze ak to uz niekto niekedy riesil, budem vdacny za informacie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nasiel som veci na prednej naprave:

1J0 411 105 AT pruzina

1J0 413 031 CM tlmic

1J0 412 303 pryzova zarazka

1J0 411 305 AA stabilizator

1J0 411 515 D spojovacia tyc

1J0 411 314 P(S) pryzove lozko

N 015 081 4 sesthranna matica

Ku tomu samozrejme RS tehlice s brzdami.

Co sa tyka toho stabilizatora, tak zrejme to ide aj bez neho... aspon co mi hovoril uzivatel JasteR, ktory dal tiez na svoju Octaviu podvozok z RS, tak stabilizator nemenil kvoli pracnosti....

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

rozdiely RS vs. TDI:

- plynokvapalinove tlmice s inou utlmovou charakteristikou

- o 15mm kratsie o cosi tuhsie pruziny

- o cosi kratsie a pevnejsie pryzove dorazy tlmicov

- stabilizator prednej napravy ma uchytenie do plasta tlmica (nie do napravy)

- pevnejsi stabilizator zadnej napravy

- verzia liftback ma bocne vzpery karoserie v zadnych partiach (na urovni zadnych sedaciek)

- predne vzduchom chladene brzdy 312x25 mm, zadne vzduchom chladene brzdy 256x22mm

ziadne rozdiely ulozenia ramien na modeli Octavia I nie su ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...