Přejít na obsah

nestartuje - pokles napětí


david_b

Doporučené příspěvky

Ahoj vespolek. Mám problém se svojí škodou octavia I, 1,6 55 kW. Už asi dva roky se mi čas od času stalo, že se při startu rozsvítila kontrolka ABS a motor se při startu zasekl. A za vteřinu auto normálně blaflo. Teď v -20°C mi už ale nechytlo. Když jsem připojil startovací kabely, chytlo okamžitě, bez rozsvícení ABS. Baterie a altík přeměřeny a jsou OK, startér starý asi dva měsíce. Myslím si, že jde o pokles napětí (proto ta kontrolka ABS), ale netuším, jak se dopátrat toho, kde to je. V servisu nejsou schopní něco udělat, a nejradši by vyměnili všechno, hlavně abych platil. Pojistky vypadají všechny OK, a kabely na baterce jsem dotáhnul na fest. Díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si,že to bude špatná baterie.Nevím jak si ji proměřoval.Měl jsem podobný problém,v servisu tvrdili,že je baterie OK.Přesto jsem zajel k elektrikářovi a ten udělal zátěžový test baterie,no a byla špatná.A to byla jen rok stará.Tím bych asi začal,pak vyzkoušet starter atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno by pomohlo premerat úbytok napetia na prívode na štartér a hmotou motora. T.j jeden hrot meráku na silový kábel na štartéri a druhý kontakt na blok motora/prevodovky. Zároven premerat napetie priamo na svorkách akumulátora. Obidve merania samozrejme pri štartovaní. Porovnaním hodnôt napetia zistíš či je problém v kabeláži. Pre presnejšie meranie odpoj kábel s cievky ,aby motor nechytil a dal sa točit aspon 5sek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...