Přejít na obsah

Spojka 1.9 TDI 66 kW


ViperCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Měl sem auto po vážné havárii v opravě teď sem si ho vyzvedl a když sme to projížděli s mechanikem bylo vše ok, motor (1,9TDi 66kW) krásně táhne a vše je jak má, mechanik s autem ještě den před předáním ujel cca 100km svižnějším tempem a ok. Byl sem pak auto projet sám a zhruba po 20-25km když sem ve vesnici v 50km/h na 3ku sešlápl plyn, tak se ozval zvuk jak u automatu - prostě vylítly otáčky cca o 1000rpm aniž by se hla rychlost a až pak se to najednou jakoby zakouslo a srovnalo. Na jedničku ani dvojku sem to nepostřehl, ale od 3ky vejš (dokonce i na 5ku ve 130 to udělá i když né tak znatelně). Zajímalo by mě čím to může být že spojka prokluzuje, autu sem žádnej kotel nedával a podle mechanika byla lamela když byla vyndaná venku ok. Není tam nějaké gufero, nebo něco kudy by se tam mohla dostat na lamelu nějaká mastnota. Protože to začalo dělat úplně zničeho nic... U mechanika sem teď asi vocas co po 30km zkurví spojku..

Díky všem za odpovědi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S mazivem mě zaráží, že po předání a když to projížděl mechanik bylo vše ok, páčku zkontroluju. Ale prostě mi nepřipadá reálny, abych relativně běžnou jízdou oddělal spojku (myslím tím obložení) během 30km. Spíš sem myslel zda tam je nějaký gufero, či prostě nějaký utěsnění např. od převodovky a nedostal se tam olej (pokud by prasklo třeba). Každopádně co vím tak pokud je zamaštěná lamela, tak se to stejně rovná výměně, protože mastnota je i přes odmaštění "zažraná" v obložení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

pánové se spojkou už zápolim přez půl roku. mam O1. r.v.98 tdi s chipem a trysky 106KW naměřeno, spojka seriová dvouhmota byla měněna už když sem dal jen trysky, sehnal sem komplet jednohmotu ,přítlačák udajně z vr6 a lamelu k tomu, že jela v autě asi měsíc. tak sem to vše dal do auta a po chipu zas začinala klouzat. sem si nadával ,že sem měl dát lamelu novou. nechal sem tady lamelu přenýtovat ve ferodu lepším obložením než seriovým co mi nabýdli ,pak je prý už jen keramický. byl sem spokojen cca 3měsíce až do tedka. je sice pravda že občas na ní šlápnu ,ale zas nejsem blázen abych ji nějak rasil. pověste mi co by to mohlo ještě dělat,u 4-5rychlosti jak sepne u cca 1800ot turbína tak to proklouzne a pak se zas chytí. sem z toho vážně už neštastnej to auto mě už tolik stálo a furt to neni ono

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj , vyměnil jsem spojku ,protože jsem měl problém s řazením šlo to přez zuby a ztěžka a problém mi zůstal ,je to úplně stejné jako předtím,jedná se o octavii tdi 01 66kw. Spojkový válec jsem také odvzdušnil a opět beze změny.Mohl by mi někdo poradit,jestli něměl podobný problém? dDíky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame koukam podobny problem. Ja mam sice 1,6 74kw ale spojka taky zabira naprosto ukazkove, olej v prevodovce novy,ale kdyz prerazuji tak se mi zuby taky ozvou. ja sem si zvykl ,ale ted zacne autem jezdit i zena a budu stim sakra muset neco udelat nebo mam po zubech!!!Mam jeste stary model AKL a je tam tahlo-zadne lanovody, jen nevim ,ja mam to hlavni tahlo co vede hned od radici paky v jednom miste ohlé- a fakt si nejsem jisty jestli je to z vyroby! Kdyby nekdo vedel tak prosim napiste,ale podle me ma byt naprosto rovne, a to muze byt ta pricina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

měl jsem úplně stejný problém s řazením, taky jsem vyměnil spojku za novou, nový olej v převodovce, seřízené táhla řazení.. a pořád řazení přes zuby, tak jsem dal novou spojku i s novým setrvákem, a od té doby najeto přes 4tis.km a mám pokoj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím Páni,

mám problem so spojkou a prosím Vás o pomoc, menil som spojku minulý týžden, a dnes som riešil padajúci spojkový pedál, dnes som to odvzdušnoval cez lavé predne koleso spolu so spojkovým hydraulickým valcom pedál stvrdol ale málo, a spojka vypínala lenže ked som naštartoval auto a bolo ešte vo vzduchu na zdviháku tak na neutráli sa točili kolesá 5-10 km/h čím to môže byť ? mna šlak trafí z tej octavie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...