Jump to content
ViperCZ

Spojka 1.9 TDI 66 kW

Recommended Posts

Jak jsi odvzdušňoval spojkový pedál?? Spojka se odvzušňuje nad převodovkou? Buď jsi to blbě odvzdušnil nebo je KO spojkový válec.

Edited by lucky.jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

preklzuje to na 3-4 a 5 rýchlosti, odvzdušnoval som to cez predné koleso od vodiča obydva ventile naraz aj na hydraulickom spojkovom valci, ked som odvzdušnoval hýbala sa hladina v nádržke a ked som to dorboil tak už sa nehýbe spojkový valec by mal byť oká, len to že to preklzuje možno je lamela mastná dalo by sa to odmastiť nejako ked vyberem štartér ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mastná lamela je nepoužitelná, zrovna tak jako mastný destičky. Neumím si představit jak si to odvzdušňoval na 3 místech najednou.

Edited by lucky.jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám stejný motor a taky po výměně spojky před 2000km.Jenže mě se děje to, že spojka zabírá až u podlahy a špatně se mi řadí.Čím to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den panove,prosím vás mohli by jste poradit?Ja mám něco podobného ale nevím čím to je?Když jezdím Normálně po meste tak mi pripada VŠE v pořádku ale jak najedu na dálnici dam pětku a delší dobu neradim tak potom mi jde spojkovy pedál úplne na podlahu tak musím naslapat a pak to zase chvíli drží a něco podobného mi děla brzdovy pedál jen ne tak moc někdy zabírá hned hnekdy v půlce prosím poradtte všechno jsem odvzdusnoval v servise a nic,jen mi řekli ze musím vyměnit celou spojku i ze setrvakem aspoň myslím ze se tomu tak říká:-) Děkuji za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čaute....

Potrebujem poradit akú spojku je treba do OCT 1.9 TDi 66 kW r.v.97, kod motora:AGR... Našiel som viac priemerov a neviem ktorú...

A ak by ste vedeli odporúčit aj značku... Myslím že tam je jednohmota od výroby...

Ďakujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

neví nekdo ked je spojkový valec zlí ako sa to prejavuje ...mne to klže na 3,4 a 5 , a zaberá to navrchu, vraj hladina pri stláčaní spojky sa nesmie pohybovať ako to je ? dá sa ten valec rozborať a spojazdniť ? dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry den. (skoda octavia 1.9tdi, 66/90 rok vyroby: 2000) Mam taky problem. prednedavnom asi mesiac dozadu som menil komlpletne celu spojku aj so zotrvacnikom. moj problem je v tom ze auto pri rozbehu aj pri cuvani zacalo tak trhat, cim to moze byt sposobene? spojka je tam značky BORG & BECK. diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak ti to začalo robiť po výmene tej spojky,tak problém by som hladal v špatnej spojke alebo sa urobila niekde chyba pri montáži...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no predtym som mal LUK a chyba bola v zotrvacniku, tak som to komplet vymenil. zacalo to robit po vymene, ale fakt je tam take jemne chvenie, ale len pri rozjazde

Share this post


Link to post
Share on other sites

s podobným prejavom som sa ja osobne stretol...zákazník chcel silou-mocou ušetriť,tak si kúpil v mototechne komplet spojku (neviem už ale výrobcu) a po montáži som okamžite pri skúšobnej jazde zistil,že nie je niečo v poriadku..autom pri pomalom púšťaní spojk.pedála normálne potriasalo (trhavý rozbeh)...nakoniec znova rozhodiť,kúpil si origo veci a spojka ide doteraz ako nová...

to je môj postreh,počkaj čo povedia (napíšu aj ostatný chalani)

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze problem vyrieseny. pred rokom som menil silenbloky. chyba je prave v silentblokovej casti ktora drzi motor. nakradeny bol inym silenblokom a problem s trhanim zmyzol. ten novy silenblok (Mayle) nie zeby bol zniceny ale tu su fotky a poraddte prosim ci je to az taka zavazna chyba a ci mi uznaju reklamaciu. diky.

Edited by nnestor

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze problem vyrieseny. pred rokom som menil silenbloky. chyba je prave v silentblokovej casti ktora drzi motor. nakradeny bol inym silenblokom a problem s trhanim zmyzol. ten novy silenblok (Mayle) nie zeby bol zniceny ale tu su fotky a poraddte prosim ci je to az taka zavazna chyba a ci mi uznaju reklamaciu. diky.

post-47952-0-40963800-1303922676_thumb.j

post-47952-0-58143000-1303922686_thumb.j

post-47952-0-53408900-1303922695_thumb.j

post-47952-0-67078100-1303922710_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec kluci.Odchází mi spojka včetně setrváku a nevím jakou koupit do svého auta.Na trhu je tohoho docela dost,ale otázka bez demontáže převodovky mám dvouhmotu nebo jednohmotu ? jaký průměr ? Je stejná na 66 kw a 81 kw ? Pokud má někdo přístup k online do etky může se mi podívat ?

Mám motor AGR modolevý rok Octavie 2001 vin : TMBBG41UX12473097

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vem určitě sachs. Pokud máš čip a nebo nějaké navýšení výkonu vem jednohmotu z fabie 1 kod motoru ATD. Pasuje bez problémů a vydrží moc. Nedávno jsem ji také dával do mé octavii ASV. Ještě sem si ji nechal přeobložit od renovaku na HDS57 a jsem max spokojený. Tj můj poznatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

galahere, nejsi zde nováček, proč tedy zakládáš další téma týkající se spojky??? Jsou tady desítky témat o spojkách či setrvácích pro 1.9 TDI... S jedním jsem to sloučil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo dík,že jsi to sloučil.Vím,že tu jsou desítky témat o spojkách,ale zatím jsem se nedepátral jakou mám já :kol-16: celkově je v tom docela neznáma.Jeden povídá jednohmota  a druhý dvouhmota.Rozdíl 66kw a 81kw...atd

Edited by Pawouk
Odstraněna citace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale já nikde netvrdím, že je tam někde odpověď (i když může být), jen máš pokračovat v již dříve založeném tématu. ;)

PS: A necituj předchozí příspěvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

vlákno ohledně spojky Tdi jsem nedohledal...

A tak se zeptám prostřednictvím tohohle.

 

Potřeboval bych poradit jak zjistím jaká spojka pasuje do mého auta?

 

motor ALH 2002.

 

Začíná občas klouzat, tak bych to chtěl pořešit včas.

díky za info

Edited by jardadzegr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se ještě zeptat.

zda jsem pochopil správně,,,

 

Pro ten to motor přicházejí v úvahu spojky 220, 225 a 228.

 

Pokud zachovám původní setrvačník musím průměr dodržet.

 

Pokud bych ale chtěl nasadit komplet sadu se setrvačníkem. je jedno s jakým průmerem.

Teoreticky by 228 měla pasovat do všech ALH verzí?

díky za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...