Přejít na obsah

8J 18" ET20


balu

Doporučené příspěvky

Pokud necháš standardní pružiny a tlumiče tak bys problém mít neměl.Pokud bys dal jen kratší pružiny tak ti to může při větším zhoupnutí chytit o blatník.Pokud bys dal kratší pružiny a sportovní tlumiče tak problém nebude vůbec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třebá já mám ET 35, šířku 8 palců. Přemítám buď nad širším ráfkem nebo nižším ET, eventuelně nad vhodnou kombinací. Nechce se mi tam totiž moc cpát podložky.

Vím, že spousta z Vás je má a pohoda. V Garage mě od podložek kluci spíš odrazujou.

Může někdo poradit, co tam nasadit, za šíři ráfku a ET, aby byl efekt třeba jako má Vick nebo Vasekk?

Bez úprav blatníků, bez podložek, se stavitelným podvozkem :)

Díky)

Editováno: , autor: Larrini
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty 8" s tim et uplne pohoda :) klidne je tam soupni :)

Na zadek muzes mit klidne 9,5 s ET 40 to je takova hranice :)

Vassek mel 8,5 x 19" ET37 s pneu nangank 235/35 tyhle ciny pneu hodne delaji natahlej bok takze to vypada dobre :) ale to je asi tak vse :)

Ja mam 8,5 x 18" ET 45 + 20mm podlozky na zadku a na predku 16mm a pohoda :) a to mam dole cca o 7cm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8" s ET 35 mám teď a chci je právě vyměnit za větší, respektive širší(tyhle se mi zdají málo ;) ). Proto jsem se ptal, co tam můžu strčit max, abych neškrtal :palec2:

Pneu mám teď Dunlop a spokojenost, co se týče jízdních vlastností i vzhledu. Na novou sezonu asi Yokohama S Drive. Měl jsem nabídku za solidní cenu,

tak pokud ještě budou :)

Jinak ten rozměr 9,5 s ET 40, poleze ten ráfek už hodně ven? Chci to tak nějak v pohodě ;) Ať nedřu a nejsem magnet na čepičkáře :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty 8" s tim et uplne pohoda :) klidne je tam soupni :)

Na zadek muzes mit klidne 9,5 s ET 40 to je takova hranice :)

Vassek mel 8,5 x 19" ET37 s pneu nangank 235/35 tyhle ciny pneu hodne delaji natahlej bok takze to vypada dobre :) ale to je asi tak vse :)

Ja mam 8,5 x 18" ET 45 + 20mm podlozky na zadku a na predku 16mm a pohoda :) a to mam dole cca o 7cm :)

Peťane to je pěkné co píšeš,ale ten dotyčný psal že tam zatím bude mít standardní tlumiče.Vy pokud vím,máte na autě sportovní podvozek ne?Tudíž ty tam můžeš mít takové podložky a tak nízko posazené auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Larrini: no pokud se nepletu tak vcelku nezáleží jak máš široký ráfek.Záleží vždy na ET.Standard je ET 35 tudíž budeš-li mít ET 40 tak když to přeženu tak ikdybys měl ráfek široký 12 palců tak to kolo zůstane schováno.

Když ty dáš ráfek s ET40 a o šířce 9,5 palce a já dám ráfek s ET 20 a šířce 8 palců tak já budu mít kolo více vystrčené než ty.

Samozřejmě když oba dáme stejné kolo se stejným ET ale ty budeš mít auto snížené a já ne tak u tebe to bude vypadat lépe než u mě to je myslím jasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych to uvedl :) V podstatě jde o to, že většinu času auto jezdí ve dvou lidech, ne - li v jednom. Ve třech občas, naložené třikrát do roka.

Nemám problém s ´´poslat ho k zemi´´. Akorát bych ho nerad poslat pod zem)) Kdyby mi například při propružení zamával zadní nárazník.

Proto jsem se ptal, jaký rozměr kol můžu nasadit (bez vrásek na čele) ;) Se stavitelným podvozkem, bez podložek :palec2: . Když zohledním výše uvedené.

Hledal jsem poměrně dost, ale k tomu co hledám konkrétně jsem nikde nedospěl. Třeba borci s Fabkama to řeší celkem dost, ale tak Superb je jiné auto

a plošně přenést to nejde.

Proto jsem doufal, že k tomu tady společnými silami dospějeme :help:lol:p

To VICK: Dunlop jsou SP Sport 01 ;) Jeté 3 - 4 měsíce, co se týče vlastností, naprostá spokojenost :)

Předchozí jsem měl SP SportMaxx TT, měkší směs asi o dvě třídy a mizely asi o třetinu rychleji))

Jde mi teda především o bezpečnost, čili s měkkou směsí nemám vnitřní nesoulad :D S klidem doporučím obě varianty.

Jinak jsem dostal nabídku na Yokohama, zatím jsem je nejezdil, přemítám, že zkusím. Zatím neřeším)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj díky za info.proto jsem se ptal na ty dunlopy protože já měl ty sportmaxx a nedoporučil bych je nikomu.Přesně jak říkáš.Měkká směs a mizí to před očima.Už nikdy.Teď mám v garáži připravené micheliny tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SP Sportmaxx jsou původní, Dunlop udělal nástupce Sportmaxx TT (mají v sobě kevlarový věnec - to má za následek, že se vnější strana pneu při průjezdu zatáčkou tolik nekroutí, čili pneu tak rychle ´´neoletíš´´ a lépe drží stopu). Jinak ano, mizeli poměrně svižně, na druhou stranu jsem v zatáčkách seděl, jak přikovaný))

Na Superba jsou ale vhodnější právě SP Sport O1, jsou určené pro větší vozy :) Skutečně mi nemizí tak rychle.

Jaké máš ty Micheliny, Vicku? Přemýšlel jsem nad nima. Uvidím no, buď zachovám Dunlopy nebo zkusím Yokohama S Drive, díky nabídce výhodné ceny :)

Editováno: , autor: Larrini
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

uvedl jsem příklad, chci se dozvědět jestli se dá pořídit jiné ET než mám teď, aniž by to mělo nějaký vliv na funkčnost ..

jestli si mohu vybírat kola např 30-40 ET nebo jestli musim striktně koupit 35 mm

Editováno: , autor: stivinek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...