Přejít na obsah

Nestartuje 1.8 20V


nity

Doporučené příspěvky

Pomozte mi pls, uz dlouho resim jeden problém, auto točí, ale nestartuje...stává se to nepravidelne, kdyz mototr bezi, za jizdy, nebo z vypnutyho na start...budto prijdu k autu a nechce nastartovat nebo na me za jizdy blikne kontrolka oleje ci baterky, motor vypne a uz nejde nastartovat...ze zacatku sme mysleli ze je to nekde v kabelech, proto sme jima zkouseli hejbat a tocit klickem a oktavka naskocila, postupem casu se ale zacalo ukazovat to, ze pravdepodobne to nema nic spolecnyho s kabelama, ze naskocila i kdyz se s kabelama nehejbalo..tentokrat vsak uz zdechla nadobro...pro promereni nedava jiskru, ani benzinovy cerpadlo po otoceni klicem nesepne...na VAGU sem byl v mezidobi kdyz zrovna jezdila a ja sice nevidel jak ten vag delaj, ale rikali ze zadna zavada se tam neukazala....

oktavka ma 150 tis najeto, chip sportomotor...1.8 20V

ma cenu davat auto kdyz je takhle mrtvy na VAG ukaze to neco???

nechtel bych z toho delat zakon, ale mam pocit ze to stava kdyz natankuju plnou nadrz, ale mozna je to fakt nahoda...

kolega nekde v tematu vedel psal ze by to moh bejt vadnej snimac otacek v rozdelovaci, mam do toho jit??

budu vdecnej za kazdej napad ci radu, díky moc....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to v první řadě píchni na VAG! Na vadnej snímač otáček motoru bych to neviděl, to by aspoň šlapalo to čerpadlo. Hoď to na VAG, snad potom budem moudřejší.

Tak, tak :palec2: VAG je základ.

Do podpisu nebo k avataru si připoj krátký text, odkuď jsi..

Takto ti málokdo pomůže!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne nejdou...

chiply to mam teprv pul roku, takze bych mel asi do sportmotoru coz....

pokud nejdou načíst ostatní RJ, tak zkontroluj K vedení, začal bych jeho hlavní svorkou, je pod popelníkem na šlahounu, co jde k zapalovači (předfacelift) nebo jen k osvětlení popelníku (facelift) je na ní taková šprcka, tak zkontroluj, jestli tam je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nejdou načíst ostatní RJ, tak zkontroluj K vedení, začal bych jeho hlavní svorkou, je pod popelníkem na šlahounu, co jde k zapalovači (předfacelift) nebo jen k osvětlení popelníku (facelift) je na ní taková šprcka, tak zkontroluj, jestli tam je.

ok, dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co všechno se dělalo - upravovalo na autě, než to začalo dělat?? klimatizace, alarm apod.

ja jí koupil koncem kvetna, udelalo se na tom takovyto co se delat má, tz. naplně, svíčky, brzdy, rozvody...nic s elektrikou sme nedelali, vsechno funguovalo jak ma...a nekdy v pulce srpna sem sel na chip a pak to zacalo delat...nejdriv jen sporadicky, postupem casu trochu casteji, az ted zdechla uplne...

alarm je tam meta, porad funguje, klimatizace funguje taky, se svetlama sme nic nedelali, akorat sem teda daval dozadu novy faceliftovy i s paticema...a radio pioneer na iso konektory...

Editováno: , autor: nity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podivný.......pokud jde načíst i jiná jednotka !!!!!tak potom rozeber jednotku motoru a mrkni jak dobře je zaletovaný IO kde se měnila mapa.......(chip)...........dále to nebudu komentovat.......když jsem totiš rozebral já jednotku po sportmotoru nestačil jsem koukat..........(modifikaci mají dobrou tam je spokojenost ale přístup k jednotce je horší)

již opraveno....

Editováno: , autor: MartinRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podivný.......pokud jde načíst i jiná jednotka !!!!!tak potom rozeber jednotku motoru a mrkni jak dobře je zaletovaný IO kde se měnila mapa.......(chip)...........dále to nebudu komentovat.......když jsem totiš rozebral já jednotku po sportmotoru nestačil jsem koukat..........(modifikaci mají dobrou tam je spokojenost ale přístup k jednotce je horší)

již opraveno....

ne jednotky nacist nesli, díky za radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Pls, mám octavii v automatu 20V 1.8 r.v. 96 ještě dnes jsem s ní normálně jel a teď nemůžu nastartovat, startér točí, kontrolky svítí a shasnou normálně motor jakoby naskočí a hned se "zakucká" a chcípne. Pozoroval jsem dřív, že když jsem startoval, tak to dlouho na můj vkus točilo (asi cca 2 sekundy) než to chytlo. Nevím prosím co by s tím mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak bylo to vytřepané relátko benz. pumpy na tišťáku.

Pls, mám octavii v automatu 20V 1.8 r.v. 96 ještě dnes jsem s ní normálně jel a teď nemůžu nastartovat, startér točí, kontrolky svítí a shasnou normálně motor jakoby naskočí a hned se "zakucká" a chcípne. Pozoroval jsem dřív, že když jsem startoval, tak to dlouho na můj vkus točilo (asi cca 2 sekundy) než to chytlo. Nevím prosím co by s tím mohlo být?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám dotaz.Mám Octavii 1.8 92kw,najeto 160000km,mám jí rok a od léta mám někdy problém ze startem.Je to jen když ujedu tak 1km a po pár minutách chci znovu nastartovat.Musím přidat plný plyn,motor naskočí,vyletí otáčky tak na 2000,pak spadnou skoro na nulu a od té doby už je vše ok.Jezdí bez problému a za jízdy nechcípá.Studený start je bez problému.Ale toto se neděje pokaždé.Někdy ano,někdy ne.Poraďte prosím,čím by to mohlo být.Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Problém-mám 1.8 20V auto jelo normálně a najednou za jízdy začalo střílet do výfuku(výkon žádný a po chvíli zdechne)pak už při startování chytne a opět střílení do výfuku a zdechne.Připojeni na diagnostiku -výpis chyb váha vzduchu(slabý signál-sporadicky),rid.jedn. skrtici klapky(sporadicky),čidlo klepání(sporadicky)takže nic.Proměření jednotlivých čidel take nic nezjištěno ,chová se to jako když na staré Škodě 120 je špatně nastaven rozdělovač(také střelba do výfuku)Po výměně snímače klikové hřídeli,váhy vzduchu,kotrola jestli není přeskočený rozvodový řemen mě už jen napadá jestli není vadná indukční civka(zapalovací modul+cívka).Po všech těchto výměnách se chová auto stejně-střílí do výfuku a zdechne asi po 10 sec.A nevím už co to může být.Neměl někdo podobný problém,ale rada dej to do servisu je na h...o,to si raději s polska za 6000Kč koupim motor plně funkční,stylu nahodím a jedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Asi jsem přišel na závadu,proč motor střílí do sání.Popřipojení opět na diagnostiku v chybových kodech-nic .Tak jsem najel do ZÁKLADNÍHO NASTAVENÍ-04

nacvakal jsem skupinu 004 a v zobrazovacím poli číslo 2 jsem zjistil hodnotu vzduch ukazovala -0,9g/s což v servisním manuálu znamenalo -přisávání vzduchu za škrtící klapkou.Přisávání nalezeno hned za škrtící klapkou vis.obrázek ,byla prasklá gumová membrána

motornq.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...