Přejít na obsah

Modelový rok 2012


DavidSK

Doporučené příspěvky

Proste nove Toledo odvozene od A-Entry/Rapidu nemuze na tuhle notu nikdy hrat, byť bude mit dynamictejsi prid a zad. Porad to bude predevsim prakticky a rodinne zamerene auto. Cili o nejakem posunu v definici identity znacky nemuze byt rec. Alespon zatim.

Vzdyt popiras sam sebe. Pokud je Toledo prakticky zamerene auto, tak jde samozrejme o posun v definici identity. Ta byla doted jina. Navic Toledo NENI odvozene od A-Entry, ten dvojmodel byl od pocatku vyvijen pro obe dve znacky. Dokonce jeden z prispevatelu pise, ze Toledo stalo na kolech uz v dobe, kdy skodovacka verze byla jenom na papire. Coz odpovida stavu projektu pred dvema roky.

Superb I taky nebyl zadny hit, mel alepson na rozdil od Passatu pro specifickou skupinu zakazniku jedno velku plus - prodlouzeny rozvor - a navic nezaostaval za Passatem jako darcem organu o 2 generace.

Presto zacal byt ale skutecne uspesnym modelem az ve sve druhe generaci.

Seat nebyl a nema byt konkurenci Audi, takze srovnani s nim misto s klasickym mainstreamem je dost mimo. U klasickeho mainstreamu si Exeo vede stale dobre. Exeo je rebrandem verze B7 vyrabene v letech 2004-2008, tzn. jde o minulou generaci.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdyt popiras sam sebe. Pokud je Toledo prakticky zamerene auto, tak jde samozrejme o posun v definici identity. Ta byla doted jina. Navic Toledo NENI odvozene od A-Entry, ten dvojmodel byl od pocatku vyvijen pro obe dve znacky. Dokonce jeden z prispevatelu pise, ze Toledo stalo na kolech uz v dobe, kdy skodovacka verze byla jenom na papire. Coz odpovida stavu projektu pred dvema roky.

Kde proboha popiram sam sebe? Tvrdim, ze Toledo je jen dalsim dukazem krize identity znacky, protoze nanaplnuje strategickou pozici v ramci koncernu. Co na tom, ze se znacka timto modelem nekam posouva, kdyz to neni tam kam ma?

Nikde jsem ani nepsal, ze Toledo je dodatecne odvozenej model od A-Entry, to ze vyvoj probihal soucasne vim, nicmene bylo to v Česaně a lidi ze Seatu jen přicmrndávali.

Seat nebyl a nema byt konkurenci Audi, takze srovnani s nim misto s klasickym mainstreamem je dost mimo. U klasickeho mainstreamu si Exeo vede stale dobre. Exeo je rebrandem verze B7 vyrabene v letech 2004-2008, tzn. jde o minulou generaci.

Mam pocit, ze trpis stihomamem, ja nikde nerekl, ze by Seat mel byt konkurenci pro Audi natoz abych to srovnaval. O Exeu jsem jen rekl, ze pouzit pro top model znacky davno vybehly Audi je zoufalství a znacce to v nicem neprida, ba naopak.

Ze by si Exeo nejak dobre vedlo bych nerekl - alespon v CR. Za prvni pololeti 2011 bylo ve tride na krasnem 18. míste s prodanymi 24ks.

Jen pro srovnaní Top 3:

Superb 2558ks (ok, v ČR ma specifickou pozici)

Passat 1168ks

Mondeo 822ks

a dale namatkově:

Insignia 311ks

Laguna 283ks

Legacy 177ks

Avensis 121ks

Accord 29ks

AR 159 26ks

Delta 24ks

Byt na urovni Lancie neni fakt zadny terno.

Mimochodem, mezirocne to pro Exeo znamenalo pokles o 60%, za stejne obdobi v 2010 se prodalo krasnych 61ks.

A podobna situace je i na trhu v DE - byť ten zebricek vypada jinak, o uspechu se u Exea neda v zadnem pripade mluvit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikde jsem ani nepsal, ze Toledo je dodatecne odvozenej model od A-Entry

Slovo dodatecne si tam ted pridavas, ale uplne zbytecne. Ani jedno z nich nebylo odvozeno z toho druheho. Od zacatku jde o dvojmodel. Pravdu mas ovsem v jedne veci - teziste vyvoje bylo v CR. Tak jak cjoctavian mluvi o typicke siluete, ja vidim Skodu v interieru a to vyrazne. Nektere prvky z toho se objevi i v OIII.

Mam pocit, ze trpis stihomamem

Ja obcas taky. Jde o to si to priznat.

pouzit pro top model znacky davno vybehly Audi je zoufalství

Škodě se tahle cesta už jednou vyplatila.

Ze by si Exeo nejak dobre vedlo bych nerekl - alespon v CR. Za prvni pololeti 2011 bylo ve tride na krasnem 18. míste s prodanymi 24ks.

Vede dobře jsem použil v souvislosti s údajnou dvougenerační zastaralostí. Exea se prodává cca 25 000ks, což je na úrovni Superbu první generace. Jestli Exeo plní plány nebo ne, to nevím. U nás je zabité mimo jiné cenou, která je vysoko nad Lagunou a skoro na úrovni Mondea s úplně jiným image.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Může to být nedostatek dílů, přestavba montážní linky nebo čistě obchodní záležitost (vyčerpané kvóty, preference trhů s vyššími cenami). Pokud by šlo ale o komponenty, tak je to divné - velká většina je totožná s Yetim, popř. Superbem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odbočím, mě by fakt srdce ,,poskočilo" kdyby tzv. škoda uělala pěknýho Hatchbacka ne tak malého jako fabia, ale něco většího, roomster se docela dá Yeti je už mimo můj segment,Pro mě osobně má škoda Obrovskou díru :kol-32::kol-16: možná by to uvítalo více lidí (berme teda v potaz že bych zůstal u škody).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, tak něco jak popisuješ.Vím, že se něco už asi rýsuje, ale zatím jsou to vize atd.(možná kecám) :kol-31: Dobrým příkladem je zmiňovaný Leon a taky focus.

Je pravda, že octávka je stálice a prodejnost asi taky hovoří za své, ale mě tam furt něco chybí.. :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, tak něco jak popisuješ.Vím, že se něco už asi rýsuje, ale zatím jsou to vize atd.(možná kecám) :kol-31: Dobrým příkladem je zmiňovaný Leon a taky focus.

Je pravda, že octávka je stálice a prodejnost asi taky hovoří za své, ale mě tam furt něco chybí.. :kol-135:

Nebo přebývá...

Editováno: , autor: martineQ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím teď přesně kde, ale při debatě "co může být v Kabaňově šuplíku" zmínil kromě už oznámeného "SUV" taky hatchback. Tipuju, že Octavia hatchback nebude.

Čekám, jestli bude Octavia A7 "trpět" stejným syndromem převisů a nebo dostane rovnou nejdelší přetřásaný rozvor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě Fabia moc nenaroste, alespoň ne do délky. Vždyť je to pořád ještě auto taky pro město. Když vezmu takové Clio nebo 207, tak to jsou už skoro auta velikosti Golfu. Peugeot při uvedení 208 sám přiznal, že 207 přerostla a její nástupce je o 7cm kratší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...