Jump to content

Deaktivace vyslapavani spojky


paldous
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Podle mě naprostá hovadina, startovat bez spojky, ty ložiska to vždycky vydržely a vydrží, zas tak namáhané určitě nejsou, kdyby jo tak s tím výrobce určitě něco dělá. Každopádně já si radši spojku vyšlápnu, než nechat omylem zařazeno a poskočit do auta před sebou nebo třeba do zdi a rozbít si zbytečně čumák. Ale každého boj :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Nechci zakládat nové téma, už jsem se na to ptal v průběhu času několikrát, ale bez řešení. V případě OIII jde nějak vyřadit startování s nutností mít vyšlápnutou spojku? Jako člověka s citem pro techniku a znalostí souvislostí mě každý studený start, kor třeba po týdenní odstávce, doslova fyzicky bolí. 

 

Ať mi nikdo neříká, že to nejde vyřadit jinak, než pokaždé před startem vytáhnout konektor od pedálu spojky a spojovat tam nějaký dva dráty (což je zatím jediné funkční řešení, na které jsem narazil)

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

před 10 hodinami, guam napsal:

Nechci zakládat nové téma, už jsem se na to ptal v průběhu času několikrát, ale bez řešení. V případě OIII jde nějak vyřadit startování s nutností mít vyšlápnutou spojku? Jako člověka s citem pro techniku a znalostí souvislostí mě každý studený start, kor třeba po týdenní odstávce, doslova fyzicky bolí. 

 

Ať mi nikdo neříká, že to nejde vyřadit jinak, než pokaždé před startem vytáhnout konektor od pedálu spojky a spojovat tam nějaký dva dráty (což je zatím jediné funkční řešení, na které jsem narazil)

Souhlas. Bylo by fajn.

Holt dělá ŠA debily z lidí, že neumí dát neutrál před startováním, nebo sešlápnout spojku. A jestli je někdo takovej diletant, že to nechápe, nemá vlastnit řidičák. Bohužel dnes doba takovým řešením přeje. 

Po dlouhé odstávce je ložisko suché a spojka ho zbytečně zatěžuje. Že by se mi chtělo dělat bipass spínače se spínačem? To se mi bohužel nechce. 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

před 15 hodinami, Kuchar7 napsal:

Nejlepší pro motor je, vůbec nikdy nestartovat. Takto přežije i 100let. Fakt!

Myslím, že axiály v pohodě přežijou startování se spojkou.

Já se tě neptám na názor, jestli axiály přežijí nebo ne. Závěry z rozborek motorů ukazují, že to vůbec žádná sláva není. A že to ten motor nějak doklepe neznamená, že by nemohl být v daleko lepším stavu. Takže ty laciné ironické poznámky si nech od cesty.

  • Upvote 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

před 14 hodinami, Clerfayt napsal:

Souhlas. Bylo by fajn.

Holt dělá ŠA debily z lidí, že neumí dát neutrál před startováním, nebo sešlápnout spojku. A jestli je někdo takovej diletant, že to nechápe, nemá vlastnit řidičák. Bohužel dnes doba takovým řešením přeje. 

Po dlouhé odstávce je ložisko suché a spojka ho zbytečně zatěžuje. Že by se mi chtělo dělat bipass spínače se spínačem? To se mi bohužel nechce. 

Přesně tak. Ani mně se nechce na to jít mechanicky. Absolutně nevěřím, že to nejde pořešit přes diagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...